خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

فدایی سید علی

چهارشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۱۵ ب.ظ

«این شعر رو به خاطر حضور حضرت آقا تو منطقه عملیات فتح المبین خدمتتون تقدیم میکنم» 

ز آه سینه سوزان ترانه می سازم

چو نی ز مایه جان این فسانه می سازم

به غمگساری یاران چو شمع می سوزم

برای اشک دمادم بهانه می سازم

پر نسیم به خوناب اشک می شویم

پیامی از دل خونین روانه می سازم

نمی کنم دل از این عرصه شقایق فام

کنار لاله رخان آشیانه می سازم

در آستان به خون خفتگان وادی عشق

برون ز عالم اسباب ، خانه می سازم

چو شمع بر سر هر کشته می گذارم جان

ز یک شراره هزاران زبانه می سازم

زه پاره های دل من شلمچه رنگین است

سخن چو بلبل از آن عاشقانه می سازم

سر و دل و جان را به خاک می فکنم

برای قبر تو چندین نشانه می سازم

((شعر از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران))

((*حضرت امام خامنه ای*))

 

جانم فدای رهبر

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۱۱
حسن زاده

نظرات  (۲۴)

سلام شعر زیبایی بود
سلام وبلاگتون خوب بود
من به زودی لینکتون می کنم
یا امام حسن
على (علیه السلام) مظلومى گمشده در سقیفه است،
که همه باید اقرار به اعلمیتش کنند...
.......................................................
قالَتْ فاطِمَةُ الزَّهْراء سلام اللّه علیها :
از من دور شوید و مرا به حال خود رها کنید، با آن همه بى تفاوتى و سهل انگارى هایتان ، عذرى براى شما باقى نمانده است .
آیا پدرم در روز غدیر خم براى کسى جاى عذرى باقى گذاشت ؟....
.......................................................
بانو نمی‏یابمت،
اما کنار تو گریه مرسوم است،
مگر می‏توان پهلوی تو بود و شکسته نبود...
گرچه مظلومی مولا سندی معتبر است
این سند ثابت و امضا شده با میخ در است...
.......................................................
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا مولا علی مدد ....
سلام
منت گذاشتید تشریف آوردید
جناب عالی را لینک کردم
لطف بفرمایید بنده را با نام "جایی همین نزدیکی لینک بفرمایید"
به نام حضرت عشق...
سلام بر داداش صادق گل...
خوبی؟...خوبم!!!
احسنتکلا!!!....شعر که سروده رهبر عزیزمونه و حرفی توش نیست...احسنت به حسن انتخاب شما...
ان شاالله همیشه سر سفره کریم اهل بیت مهمان باشی...
خیلی التماس دعا
این تقدیم به شما...اینم اشانتیونش!!!
یا علی مددی...
سلام شعرتون عالی بود دستتون درد نکنه
یا علی
دوست عزیز با نام حسنیه لینک شدید لطفا ما را با نام سربازان رهبر لینک کنید و به ما اطلاع دهید
سلام
عالی بود
اجرکم عند الله . . . . . . !
۱۲ فروردين ۸۹ ، ۰۴:۱۳ شرمنده شهداء
سلام

ممنون از حضورتون

وب شما رو هم تو پنج وب لینک می کنم

شرمنده شهداءirani31.blogfa.com

منتظر المهدیghiyamat114.blogfa.com

مادر ساداتmadare-saddat.blogfa.com

درد و دل با خداdeltangihayeasal.blogfa.com

فرشته های آسمانیyaremankhoda.blogfa.com

موفق باشید/در پناه حق./
۱۲ فروردين ۸۹ ، ۰۹:۴۶ سید مهدی حسنی
سلام من شما رو لینک کردم
شما هم ما رو لینک کنید
با نام: سبز حسنی
www.alfatva.blogfa.com
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
سلام
حاجی شور عطش برا لینک خوبه انشاالله
۱۲ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۴۰ عاشق بی نشان
بسم رب الشهدا....
سلام برادر گرامی...
بنده شمارولینک کردم...
شماهم ماروبا نام "عشق غایبانه"لینک کنید...البته اگردوست داشتید
من ازوبتون خیلی خوشم اومد انشاالله اجرتون باخودآقا ...
منم به امام حسن یه اراده ی خاصی دارم...
کریم اهل بیت دیگه...
بازم بیاید اونورا...
یاعلی
التماس دعا...
۱۲ فروردين ۸۹ ، ۱۵:۰۲ دلبری برگزیده ام که مپرس...
و سلام نام خداست ...

آقا صادق من لوگو براتون درست کردم و گذاشتم رو وبلاگم...
حالا اگه زحمتی نمیشه براتون لوگوی مارو بذار رو وبلاگت ...

حسنیم بنویسید به روی کفنم ...
یا صبور
سلام به شما عاشق امام حسن(ع)
ممنون که سر زدی لینک شدید منو با اسم "بصیرت" لینک کنید.
التماس دعا
سلام بر عاشقان امام حسن مجتبی (ع)

وقتی نظرتون رو خوندم اول حسنیه رو حسینیه خوندم اما وقتی اومدم دیدم حسنیه

بوده واقعا لذت بردم البته فرقی نمی کنه اهل البیت کلهم نور واحدا اما واقعا امام

حسنمون حیلی گمنامه خیلی غریبه

ممنون از حضورتون و باید یگم برای من افتخار نام اما حسن (ع) تو وبلاگم بدرخشه با

افتخار لینک شدید منم با نام خیال پرواز لینک کنید
بسم الله

شعر امام سید علی خامنه ای دلمان را ربود...

اجرکم عندالله

حسینیه ی باصفاییست اینجا

یازهرا س
سلام
اول سالی یه حسرت تو دلم موند که چرا این کوتاهی رو کردم
وچنین سفری رو از دست دادم سفر به سرزمین نور, ایمان ,یقین و پاکی ودلدادگی امیدوارم دوباره عمری باشه تادر رکاب یار باشیم سر بنهیم ودل ببریم
التماس دعا
یا خدا
سلام
با اجازه لینکتون می کنم
اگر شما هم خواستید افتخار بدید و لینکم کنید ممنون می شم با اسم خیال خال تو لینکم کنید
تاهمیشه امام حسنی باشید ان شاء الله
تاروز ظهور منتظر باید بود
نزدیک شده آمدن آن موعود
آن مرد که پرچم سپرد بر مهدی
سید علی خامنه ای خواهد بود

وای که این عکس دلم رو لرزوند!!!
ممنون از حضور گرمتون...لینک خواهید شد, شما هم ما رو...لطفا...

یادتان باشد دعایم کنید
در پناه حق یا علی
۱۳ فروردين ۸۹ ، ۰۰:۴۲ هیئت محبین ولایت
سلام وبلاگ زیبایی دارین خوشحال میشیم به ما هم سر بزنین و لطفا نظرتون رو درباره تبادل لینک به ما بگید با تشکر
سلام
12 فروردین مبارک!

ای رهبرا کلام تو حجت ز مصحف است
هرکس به قدر وسع توانش موظف است
امید آنکه ، یوسف زهرا کند ظهور
امسال سال همت و کار مضاعف است

از لطفتون سپاسگزارم!
سلام
شعر زیبایی بود.
وبلاگتون عالیه!
به دوستان دستخط اضافه شدید.
موفق باشید
۱۷ فروردين ۸۹ ، ۱۹:۱۴ عاشقان رهبری
سلام خدمت شما ای عاشق حسینی!اکنون که دیگر این امام بی کفن دربین ما نیست و ما از وجودش بی نسیب مانده ایم لازم است که از آقا و سرور دیگری اطاعت کنیم بس شما هم به ما ببیوند و مارا در لینک خود قرار دهید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی