خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

بسم رب العشق ...

شنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۰:۳۵ ب.ظ

بسم الله 

وسلام نام خداست

آمار می گوید که این یک صدمین مطلب وبلاگ است ... جایی که خیلی از عمرش نمی گذرد وقبلا در محل سابقمان به نام حسنیه می نوشتم ...

خب شرایط و اقتضائات مجبورمان کرد که نقل مکان کنیم و الخیرفی ماوقع ...

برای شروع همین کافی است...

خیلی گفتنی دارم اما برای حال کافیست ...

این روزها روزهای مهمی است برای من و او دعاکنید که هرانچه خیراست واقع شود...

و من الله التوفیق

موافقین ۲ مخالفین ۰ ۹۲/۰۱/۱۰
حسن زاده

صد

شروع مجدد

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی