خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

به کجاچنین شتابان...............

دوشنبه, ۶ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۵۵ ب.ظ
سلام.......

این پست رو توی ایام فاطمیه گذاشتم ......................

آخه ما شندیم بی بی بی حرم زمانی که میخواستن برن زیارت قبر پدرشون .

آقاامیرالمومنین چراغ ها را خاموش میکردند و ........................

آخه ما شندیم بی بی بی حرم حتی جلوی اون فرد نابینا هم حجاب داشتن و ........

آخه ما شندیم بی بی  بی حرم..............................

 

 

داستان سانازها و سعیدها

 

جاده ی چالوس

ساناز روسریتو بکش جلوتر. گیر میدن من حوصله ندارما!

سعید اذیت نکن دیگه. جاده چالوسِ ها. اینجام باید خفه شم؟ هیچ کس نمی بینه.

نترس. فوقشم گیر دادن می کشم جلوتر خوب. اصلا میخوام راحت باشم.

ساناز خانم بی خیال شو خواهشا. جلوتر پلیس راه. روسریتو درست کن

اَه. ترسوی بزدل. بیا، خوبه؟


بزرگراه همت ساعت 10 شب


کاش اتوبان همیشه انقدر خلوت بود سعید.

بازم که روسریت افتاده!

گیر نده ها. از کِی تا حالا غیرتی شدی واسه من؟ نمی خوام روسری سرم کنم. اصلا
نمی خوام حجاب داشته باشم. باید کیو ببینم؟

خره اینجا ایرانه. می فهمی؟ دوست داری گشت ارشاد بگیره ببرتمون؟ حالا که

همینجوری تو خیابون کسی بهمون کاری نداره انقدر تابلو بازی دربیار تا این بسیجیا بگیرن ببرنمون.

بسیجیا الان خوابن سعید جان. گشت ارشادم که فقط سر چهاراه ها بود و دم ورودیه
ایستگاه مترو. اونام که چندوقته خدارو شکر شرشون کنده شده. (صدای ضبط بلند می شود و ساناز سر خود را از شیشه ماشین بیرون می کند و جیغ بلندی می کشد. باد فرم موهای ساناز را به هم می ریزد)


میدان تجریش ساعت 6 بعد از ظهر


ساناز و سعید داخل ماشین نشسته اند. روسری ساناز روی شانه هایش افتاده است. صدای خواننده ی زنی که خارجی هم می خواند به گوش می رسد. ترافیک خیابان ماشین ساناز و سعید را به نمایشگاه تبدیل کرده است. جوان تر ها حریص تر از مردهای سن و سال دار به ساناز چشم دوخته اند. ساناز گه گداری ابرو نازک می کند و عشوه ای می آید و با سعید بگو بخندی می کنند. احتمالا سعید به این پسرهای عذب اغلی ای که خیابان های تهران را متر می کنند می خندد. اگر خوب نگاه کنی کمی عقب تر ساناز و سعید دیگری هم می بینی. آن ها هم غرق خنده هستند. آنجا هم ساناز روسری ندارد. ساناز ماشین عقبی هم می خواهد راحت باشد. او هم از حجاب بدش می آید. حجاب دست و پای او را هم می بندد. اتفاقا سعید هم از نگاه های طمع آمیز جوانک های آس و پاس خیابان بدِش نمی آید. صدای ضبط را بلند می کند تا پوز سعید ماشین جلویی را بزند. تا همه به ساناز او نگاه کنند.

ساناز و سعید در خیابان های تهران پر شده است. همه ی سعید ها دوست دارند ساناز خودشان را به
رخ بکشند. کسی به ساناز و سعید کاری ندارد. آن ها دیگر در ایران زندگی نمی کنند. آن ها دیگر در خیابان شهید اندرزگو زندگی نمی کنند. سعید و ساناز کاری کرده اند که دیگر بهتر است خیابان ولیعصر را همان پهلوی صدا بزنی! سعید دیگر به روسریِ ساناز گیر نمی دهد. ساناز روسری را فقط دور گردنش می اندازد تا اگر کسی به آن ها گیر داد روی سرش بکشد.

********اشاره ۱: پدر و مادر ها سعید و ساناز را تربیت کرده اند

اشاره ۲: وقتی امر به معروف و نهی از منکر را ذبح کردیم باید فکر این روز ها را هم می کردیم

اشاره ۳: عصر خلافت امیر مؤمنان علی(ع) بود، به آن حضرت گزارش رسید که در مسیر راه ها بعضی از مردان و زنان رعایت حریم عفت را نمی کنند، بسیار ناراحت شد. مردم کوفه را جمع کرد، در ضمن سخنرانی به آنها فرمود: «نبّئت انّ نسائکم یدافعن الرّجال فی الطّریق، اما تستحیون؟ لعن اللّه من لایغار؛ به من خبر رسیده که زنان شما در مسیر راه ها به مردان تنه می زنند، آیا حیاء نمی کنید، خداوند لعنت کند کسی را که غیرت نمی ورزد.»*


پی نوشت:

چه کردیم با انقلابمون....................

انشالله شرمنده امامون نشیم......................

انشالله شرمنده رهبرمون نشیم...............................

انشالله  شرمنده  شهدامون نشیم........................................

انشالله شرمنده....................نشیم...............................................

التماس دعا......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۰۶
حسن زاده

نظرات  (۵۸)

با سلام

امروز قصد دارم سایت دیده تک رو به شما معرفی کنم :
شما می توانید با ثبت رایگان آگهی در این سایت خود را به همه معرفی کنید و کسب و کار خود را در دنیای مجازی رونق دهید.
افرادی که به سایت دیده تک لینک بدهند از شارژ رایگان جهت ثبت آگهی 7 ستاره لینک دار بهره مند می شوند.

جهت تماس با ما از طریق یاهو آیدی زیر اقدام کنید : mirza.javad

موفق و پیروز باشید
پشتیبانی دیده تک
یا ابا صالح المهدی ادرکنی
۰۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۱:۵۳ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب الزهراء(س)...

سلام ..

خدا قوت..

بدون تعارف پست فوق العاده ای بود... اما تلخ..

کاش حداقل به آن چیزهایی که "میدانیم"، "عمل" کنیم تا شیطان شهر به گلستان

مبدل گردد...

ای عطش نوشان بزم ظُهر عاشورا سلام..

بچه های انتقام سیلی زهراء(س) سلام...

سلام بچه های انتقام سیلی مادر(س)..سلام شهداء... جز شرمندگی حرفه دیگه

ای نداریم...

اما دیگه باید همت رو مضاعف کرد...

هرکسی در هر لباسی...

ملتمس دعا..

یامَهدی(عج) ادرکنی!
۰۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۴۵ خادم خلق الله
با سلام
با تشکر از حضور شما و مطلب جالبتون . با مطلبی دیگر در خدمتم .
سلام

حقیقت تلخیه که این روزها به قول شما از تربیت کم خانواده ها و از ساده گذشتن های ما بوجود اومده

ما وظیفه مون امر به معروف و نهی از منکر هست ولی عدل و ایمان واقعی را ایشالا امام زمان برپا میکنند

یا زهرا
مطالبت واقعا قشنگن
سلام علیکم

چی باید بگم؟ اصلا چی می تونم بگم؟ اصلا ما بسیجیا نباید چیزی بگیم چون...

درد دل زیاده و اینجا جاش نیست... قلمتون توانا

التماس دعا
در پناه حق یا زهرا(س)
سلام
باور کن من وقتی از امام رضا اومدین براتون کامنت گذاشتم نمیدونم چی شده ؟ !!! ...
اما در مورد این پست .... از طرفی حق باشماست و از طرفی حق با شما نیست .... امروز توی مدرسه صحبت سر رفتار بچه ها بود توی هنرستان رفتار بچه ها دیگه اگه کمی حساب هم نبرن قابل کنترل نیست .... دیروز به قول بچه ها گیر دادم به شلوار یکی شون که قبلا هم گیر داده بودم و آرایش صورتش .... میگفت خانم ؟!! ...گفتم اگه بهت نگفته بودم ....اگه بارها اعلام نکرده بودم ...اگه مقررات مدرسه نبود حق با شما بود ولی الان حق سر کلاس رفتن رو نداری .... در نظر بگیرید الان توی مدرسه ی ابتدایی بچه ها راحت وارد دفتر معلمین و مدیران می شن ....سر کلاس آزادی دارند هر کاری بکنند و یاد گرفتن که بگن خوب نخوندیم ...ننوشتیم و میدونن معلم هم واقعا کاره ای نیست .... همین بچه ی ابتدایی میاد بالا توی دبیرستان و دیگه نمیشه بهش بگی دختر خوب ( خیلی ببخشید ) ابروت رو نباید برداری مقررات مدرسه این اجازه رو بهت نمیده و با کمال شجاعت میبینی بعد از عید کلی از خانمها نو نوار شده اومدن هیچ کاری هم نمیشه کرد چون آ . پ اجازه اخراج بهمون نمیده و نهایتا 3 روز میرن خونه می خورن و می خوابن و بر میگردن پیروزمندانه که هم ابرومون رو برداشتیم و هم 3 روز اضافه تر خونه بودیم نمره هم کم شد به جهنم چون نمره براشون مهم نیست .... جوابی هم که دارن اینه که جامعه اینجوریه ....
این مسائل بر میگرده به خانواده .... بعد به مدرسه و بعد به دولت و دستگاه اجرایی و انتظامی جامعه .... وقتی برای جووون جا نینداختیم فایده ی حجاب چیه چه انتظاری ازش داریم ؟ واقعا حجاب رو مگه میشه زوری قبولوند ؟ مگه میشه برای کسی که نمی تونه 12 امامش رو پشت سر هم بگه!! چه برسه که بشناسه گفت حضرت زهرا اینجوری بود ؟ !!! ..... آخه از چی دارید حرف میزنید ؟ !
فقط یه دور بیاین توی مدارس دخترونه مخصوصا هنرستانهایی که مخصوصا تر رشته ی گرافیک و نقشه کشی داشته باشن اون وقت ببینید چه خبره !! ...
یعنی من دارم جون به خدا میدم .... تازه سعی میکنم از نظر ظاهری طوری باشم که مقبول باشم ضمن رعایت حجابم .... که به نظر امل و عقب مونده هم نیام !! .... اما اینا افاقه نمیکنه .... من میریسم صدا و سیما و سینما تمام رشته هامو پنبه می کنن .....
امروز خوندم گلشیفته فراهانی رو داور لوکارنو کردن ... خوب جذابیت کدوم طرف بیشتره ؟ !!! من چه جذابیتی برای دینم ایجاد کردم ...مزه دینداری و با حجابی رو چه جوری تونستم زیر زبونشون ببرم که مزه اش کنن و حسش کنن ؟ .... شما حق داری بسوزی که عاشق اهل بیتی و میفهمی درد شیعه بودن چیه ولی جوونی که هیچی از دین جز یه اجبار برای نماز خوندن زورکی و حجاب زورکی ندیده ، مفهوم دیم چیز بیخود و بی معناییه .....
ما تلاشمون رو میکنیم ولی خدا لعنت کنه اونایی رو که 30 سال عقبون بردن عوض اینکه جلومون ببرن .... 30 سال کار بنیادی و فرهنگی رو کنار گذاشتن و روبنایی کار کردن که ظاهر رو داشته باشن .... 30 سال به اسم دین هر غلطی کردن و به اسم اینکه دنیا متحجر نخونه ما رو بی بند وباری رو نصیبمون کردن ....
من روی سخنم با خیلی از علما هم هست ..... فقط اون دنیا چه جوری باید جواب خدا رو بدن ... عالم بودن فقط حرف زدن و درس دادن توی یه محیط بسته نیست .... مگه علی فقط مینشست درس میداد و زندگی نمیکرد و با مردم نبود ؟ .... باید فعالیتشون رو از توی حوزه ها به سطح جامعه ارتقا بدن .... باید تشکلاتی ایجاد میکردن که مفهوم دینداری رو تزریق میکردن درون جامعه ..... نکردن و الان این عاقبتمونه ..... توی مدارس که یه سری اعلام کردن رنگ فقط رنگ مشکی .... همون مشکی رنگ عشقه !! .....بعدش اجازه دادن رنگهای تیره هم اضافه بشه ..... معلم جماعت رو از 6 فرسخی هم میشد تشخیص داد !! ..... بعد یهو آزادی دادن ..همه بی محابا شدن ..... حالا هم که نمیشه جمعشون کرد ... یا از این ور افتادیم یا از اون ور ... هیچوقت حات میانه نداشتیم و حالا انتظار داریم با مثلا یکی دو سال جوون 18 ساله رو آدم بکنیم ؟ !!!
بازم می تونم یه عالمه براتون بگم ...فقط بگم من همیشه گفتم الان هم میگم جوون ما مقصر نیست ..مقصر مائیم .....
در پناه حق باشید .
سلام رفیق
بهتره که مطلبی رو که از یه سایت دیگه کپی می کنی حداقل اسم منبع شو بذاری تا امانت حفظ بشه


ماجراهای شیخ ساده لوح و مهندس توهم!
شماره جدید به روز شد!
لطفا به ما هم سر بزنیدو ما رو هم به لیستتون اضافه کنید!
پاسخ:
این مطلب رو چند وقت پیش یکی از دوستان برام میل زده بود.
الحمد للَّه الذى جعلنا من المتمسّکین بولایة أمیرالمؤمنین والأئمة علیهم‏السلام.

سلام آقا صادق. مطلب خیلی خیلی زیبایی بود . دستت درد نکنه استفاده کردم.
باز هم به ما سر بزنید ما با مطلب گفتار دانشمندان درباره امام علی (ع) به روزیم.
یا علی
سلام
ممنون که به من سر زدید و این همه لطف داشتید
من شما رو با کمال افتخار لینک میکنم اگر دوست داشتید منو با نام عجل فرجه لینک کنید و لوگوی وبمون رو در وبتون قرار بدید
راستی
عجب مطلبی پست کردید
ادم حسابی شرمنده اقاش میشه !!!
اللهم عجل فرجه
سلام
مطلبت حقیقت تلخی بود که جزو هست های جامعه ما شده
اما ما چه کرده ایم؟؟؟؟
آیا من و تو هم در ساناز شدن سانازها تاثیری نداشتیم؟
کاش گذری هم به خودمون داشتیم...
یا علی
عدى بن حاتم (از اصحاب رسول خدا (ص) و از یاران على مى گوید: سوگند به خدا دلم براى هیچ کس آن گونه نسوخت که براى على (ع) سوخت ، آن گاه که دامن و گریبانش را گرفتند و او را به سوى مسجد کشاندند، و به او گفتند: با اولی ملعون بیعت کن .
او فرمود: اگر بیعت نکنم چه مى شود؟
در پاسخ گفتند: گردنت را مى زنیم ، على سرش را به سوى آسمان بلند کرد و گفت : خدایا! من تو را به گواهى مى گیرم ، این قوم آمدند تا مرا به قتل برسانند، با این که من بنده خدا و برادر رسول خدا (ص) هستم .
باز آنها به على گفتند: دستت را براى بیعت دراز کن !
آن حضرت ، اطاعت نکرد، آنها به اجبار دست آنحضرت را گرفتند و کشیدند، آن بزرگوار سرانگشتانش را خم کرد، همه حاضران هر چه توان داشتند به کار بردند تا دست او را بگشایند، ولى نتوانستند، سرانجام دستاولی ملعون را پیش کشیدند و به دست بسته (و مشت شده ) على مالیدند در حالى که آن حضرت به قبر رسول خدا (ص) متوجه شده و مى فرمود:
یابن ام ان القوم استضعفونى و کادوا یقتلوننى .
اى پسر مادرم ، قوم مرا تضعیف کردند و نزدیک بود مرا بکشند....
...................................................................................
شاید ای مدینه!
حرمت قبر رسول اللّه نگه می داشتی و دم نمی زدی. اما نه. امروز اگر تمام کره خاکی بخواهند کفاره گناه آن روز را بپردازند و تمام دریاها جوهر شوند، تمام درختها قلم، و همه وسعت این خاک، کاغذ! باز هم کم است برای نوشتن گوشه ای از مظلومیت عترت رسول اکرم(ص).
...................................................................................
لعن الله قاتلی فاطمة الزهرا....
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا زهرا ....
سلام . چند وقت پیش یه مطلب دیدم به این مضمون :
پیامبر فرمودند: شب معراج زنانی از زنان امتم را دیدم که سخت در عذاب بودند.
زنی را دیدم که با موی جلوی سر او را به دیوار جهنم اویزان کرده بودند
و مغزش از شدت عذاب در حال جوشیدن بود.
اون زنی از امتم بود که موی جلوی سر خود را از نامحرم حفظ نمی کرد.

جالبه ، فقط موی جلوی سر . . .که تقریبا شامل 90% خانم های تهران هم میشه . .
یه وقتا بعضی از مسائل این قدر برای ما عادی شدند که یک همچین حدیثی رو می شنویم باورمون نمیشه . .
در کل ما این همه شهید ندادیم که برسیم به این جا
سلام ممنون از حضورتان
این شهر با این آدم ها مانند سوهان روح است...
برای همه ساناز ها و سعید ها متاسفم!
من می لینکمتون . شماهم پرواز تا دستان خدا را بگذارید
موفق باشید
یا علی
الهم العجل لولیک الفرج

اگه مایل به تبادل لینک باشید خوشحال میشم
الهم العجل لولیک الفرج

اگه مایل به تبادل لینک باشید خوشحال میشم
سلام مرسی عالی بود
بازم از حجاب بگوووووووووووووووو
۰۷ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۳:۲۲ حزب الله(خواهران)
سلام

کدام فاجعه بدتر از آنکه حرمت عشق
میان این همه گندم تبار گم شده است
برای شرح غم انگیز غربتت کافی است
همین که نیمه شبی یک مزار گم شده است
هنوز آخر این قصه نقطه چین مانده است
چو از تبار شما یک سوار گم شده است.

السلام علیک یا فاطمه الزهرا
با سلام خدمت شما دوست عزیز:
خواستم بگویم، که فاطمه دختر محمد است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که فاطمه همسر علی است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که فاطمه مادر حسین است.

دیدم که فاطمه نیست.

خواستم بگویم، که فاطمه مادر زینب است.

باز دیدم که فاطمه نیست.

نه، این‌ها همه هست و این همه فاطمه نیست.

«فاطمه، فاطمه است»

حضرت حیدر به نام فاطمه حساس بود ،

خلقت از روز ازل مدیون عطر یاس بود ،

ای که ره بستی میان کوچه ها بر فاطمه ،

گردنت را می شکست آنجا اگر عباس بود .

شهادت حضرت زهرا (س) بر شما تسلیت باد

با مطلب جدید"سیره سیاسی حضرت زهرا(س)" منتظرتون هستم!

التماس دعا
۰۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۰۰:۲۲ دلتنگ شرهانی
انشاالله شرمنده نشیم؟؟؟
دنیا چو قطره ای و دریا زهرا
کی توان جلوه کند اینجا زهرا
من که شرمنده ی شهدا و امام هستم
و از همه مهم تر شرمنده ی امام زمانم هستم.
وای بر من که چقدر دل آقایم را شکستم و به روی
خودم هم نیاوردم.و چقدر آقا برای من گریست!

وای بر من و وای بر امثال من...
با سلام.... بهره بردم... توفیقات الهی رفیقتون... یا فاطمه اشفعی لی فی الجنه
سلام
موضوع جالبی بود
شما لینک شدید با نام حسنیه
بنده را نیز لینک کنید با نام در حسرت شهادت
در پناه حق باشید
سلام و وقت بخیر

مطلب خیلی قشنگی بود و خیلی ملموس برای جوان امروز ایران

شهادت خانوم بانوی دو عالم حضرت فاطمه الزهرا (س) رو تسلیت میگم.

فاطمیه فصل بیعت با علی است.

جرم زهرا گفتن یک یا علی است.

آخه جرمتم قشنگه زهرا جان

التماس دعای شهادت
سلام
ممنونم از حضورتون

شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) را تسلیت عرض میکنم
التماس دعا
باز هم سواستفاده از مذهب!
حالا چرا شما ها می ترسید تاییدیه می ذارید تو نظریاتتون.
سلام.
ساتاز و سعیدا رو داریم با دستای خودمون پرورش میدیم.
یه کتاب داستان واسه سنین "ب وج" (6-9 سال)چند وقت پیشا خوندم با نام "گوژپشت نتردام 2" به همرا سی دی زیرنویس شده داستان.
کل داستان رو محور روز عشق"والنتاین" میگشت و اینکه دختر زیبایی عاشق پسر زشتی میشه و... که بماند و در آخر تو روز عشق عشقشون همونجوری که غربیا جشن میگیرن جشن گرفتن. رقص و.... که حالا من نمیگم بقیه اش رو.
فک کن این واسه بچه های ماست. تو جامعه اسلامی. بچه ایی که معنی عشق رو نمیفهمه! نسبت به غیر هم جنس احساس عشقی نداره. باید از اون سن یاد بگیره یه معشوقه یا یه معشوق داشته باشه.
کتاب داستانا خیلی کم داستان غیر عشقی (مثلا) میگن!
انیمیشنای توی بازارم که بلا استثنا عشق است و عشق است و عشق. حتی ببخشید سگ و گربه ها هم عاشق میشن!!!
و دختر پسرای داستانها و فیلما هیچ کدوم اون پوشش و روابط اسلامی رو ندارن. چون اصلا فیلما ساخت دست بچه مسلمونا نیست.
مواظب بچه های کوچیک دور و برت باش ! تا دیر نشده.
شهادت مظلومه عالم همسر بزرگ مظلوم رو به شما نیز تسلیت میگم.
۰۸ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۴۹ عمار هرمزگان
وبلاگت جالبه مخصوصاً اسم وبلاگ و عکسهایی که گذاشتی.
درود بر شما و متشکرم ازحضورتان....
از شوکت فرمانروایی ها سرم خالی ست
من پادشاه کشتگانم!کشورم خالی ست
چابک سواری نامه ای خونین به دستم داد
با او چه باید گفت وقتی لشکرم خالی ست
خون گریه های امپراطوری پشیمانم
در آستین صبر جای خنجرم خالی ست
فرمانروایی خانه بر دوشم، محبت کن
ای مرگ! تابوتی که با خود می برم خالی ست
با مطلب یاس کبود به روزم... خوشحال می شوم از حضورتان!
ایام فاطمیه را تسلیت می گویم...یا زهرا
هم میهن عزیز دیدگاهتان را در وبلاگ گذرگاه بیداری (شاین) خوندم اگر شما قصد گفت و گو دارید بهتر است از بی احترامی به طرف مقابل بپرهیزید تا زمانی که نیاموزیم به اشخاص باور ها اسطوره ها و ... احترام بگزاریم نمیتوانیم همه از هر کیش و نژادی بدون درگیری در کنار هم زندگی کنیم
و اگر ما بی جرات بودیم چطور حاضر میشدیم در حالی که 10 ها وبلاگ نویس در زندان های حمهوری اسلامی هستند در فضای مجازی سیاسی بنویسیم ؟
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
.
.
سلام علیکم
انشالله شرمنده امامون نشیم
انشالله شرمنده رهبرمون نشیم
انشالله شرمنده شهدامون نشیم
.
.
به تفضل الهی درست میشه وباید با عنایت الهی تلاش کرد
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
.
.
سلام علیکم
انشالله شرمنده امامون نشیم
انشالله شرمنده رهبرمون نشیم
انشالله شرمنده شهدامون نشیم
.
.
به تفضل الهی درست میشه وباید با عنایت الهی تلاش کرد
بر لب تو سرود ملّی بود
به سه تا رنگ مرده جان می داد
داد را می کشیدی از «ایران»
پرچمت باد را تکان می داد!!

طبل بر مغز خالی ات می کوفت
بغض دیوارها ترک می خورد
آن طرف توی کوچه ای بن بست
خواهر کوچکم کتک می خورد

پخش می شد درون تلویزیون
اسم هایی که نام و ننگت بود
من به فکر رهایی وطنم
دست تو پرچم سه رنگت بود


در شب ِ چشم های مست «ندا»
جای شلّاق های «حدّ»م بود
«سبز»ی آن درخت بی پاییز
رنگ «شب گریه»های جدّم بود

روی کتفم گلوله ای می سوخت
یک غریبه گرفت نبضم را
پیرمردی میان خون خم شد
بوسه زد دستبند «سبز»م را

سبز پرچم به هیچ کس نرسید
همه ی باغ ما ملخ زده بود
نوشدارو دوباره دیر رسید
تن «سهراب» از تو یخ زده بود


آخر کوچه های بن بستت
پیر شد در دلم جوانی ها
آنقدر حذف شد... که از شعرم
هیچ ماند و «سپید»خوانی ها

رنگ «مشکی» زد از تو جوجه کلاغ
بر پر خسته ی کبوترها
شرح معراج عاشقان این بود:
رفت بالای دارها، سرها

ساعت ِ تو چهار بار نواخت
اسلحه توی فکر کشتن بود
ریزش برف بر سر ِ یک گور
این سپیدی پرچم من بود


من به خورشید فکر می کردم
عینک دودی تو «هرگز» بود!
رادیو گفت: شهر آرام است
ظاهراً آسفالت، قرمز بود!

بولدوزرهای بی سر و پایت
لاله های مرا درو کردند
صاحبان گلوله و باتوم
عاقبت عشق را «وتو» کردند

به «نظامی» بگو که بنویسد
هر که در شهر بود «مجنون» بود
نه شراب و نه سیب حوّا داشت
سرخی پرچم من از خون بود!


دوستانم یکی یکی مردند
درد ما عشق بود یا که جنون؟!
دست تو پرچم سه رنگت بود
مسخ بودی جلوی تلویزیون

روزنامه نوشت: خوشبختیم!
گریه کردم: کجاست آزادی؟!
بغل دوست دخترت بودی!
به من و عشق فحش می دادی!!

زیر بار ِ هزار ناموزون
پشت تاریخ، تا ابد خم بود
از تمامی رنگ های جهان
سهم این نسل، چوب پرچم بود

پاسخ:
..............
رهبر من آن جوان پانزده ساله ایست که فیلترشکن به خود می بندد و با سرعت نهایتاً 128 کیلوبایت بر ثانیه فیلم دو گیگی دانلود می کند!!!

تأیید برای این است که از فحش می‌ترسی؟
پاسخ:
خیلی بی منطق هستید؟
سلام علیکم و رحمت خدا بر شما باد


از فاطمه اکتفا به نامش نکید

نشناخته توصیف مقامش نکید

هر کس که در او محبت زهرا نیست

علامه اگر هست جوابش نکنید

ایام شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا(س) بر شما تسلیت باد



موفق باشید

حشرک الله مع الفاطمه الزهرا(س)

یاعلی
امام علی (ع):من لا حیا من الله لا ایمانا


مطلب جالبی بود
موفق باشین
یاعلی
۰۹ ارديبهشت ۸۹ ، ۲۲:۴۳ معلم دبیرستان
سلام

1- بعضی از این ساناز وسعید ..... دست پرورده پدرومادرهایی هستند که ...
2- این ساناز و....... پرورش یافته ی ما مهربان های آموزش و ....

و اما .....فاطمه یعنی ستیز با این بدی ، تبعیض ها
به نام خدا
با سلام خدمت شما دوست عزیز و گرامی
همونطور که خواسته بودید ما شما رو لینک کردیم
لطفا شما هم ما رو با نام اهل بهشت لینک کنید...
سلام آقا صادق
ضمن تسلیت این ایام باید عرض کنم
داستان زیبایی بود
خوشحال میشم شما نیز جزو دوستان ما باشید
موفق و پیروز باشید
یاعلی
سلام
وبلاگ جالبیه
مطالبش هم پر معناست
با افتخار لینک شدید
مرا هم به نام "خدا کند که بیائی " لینک کن
با تشکر
سلام

ایام فاطمیه بر شما تسلیت باد

""ما هم از بچه های تفحص هستیم...""
.
.
.

اللهم عجل لولیک الفرج
.
.
.
یافاطمة الزهرا(س)
با سپاس فراوان از حضور سبزتان
پیش از شما با آقای نویسنده گفت و گو میکردیم که ایشان مایل به ادامه ی گفتو گو با من نبودند دلیلشان هم این بود که با منافقان باید مبارزه کرد و تنها حاضر به مذاکره با افرادی بودند که آقای خمینی را به عنوان رهبر سیاسی قبول دارند برای همین ترجیح میدم قبل از شروع مذاکره موضع خود را مشخص کنم
من طرفدار جنبش سبز هستم اما آقای موسوی و کروبی را به عنوان رهبر جنبش سبز قبول ندارم البته آقای موسوی هم گفته است که رهبر جنبش نیست به عبارتی به نظرم جنبش سبز توسط مردم (البته اگر نمیگویید طرفداران جنبش سبز مردم نیستند)رهبری میشود من با سیستم جمهوری اسلامی مخالفم و قانون اساسی را نیاز مند تغییراتی میدانم (البته قانون اساسی شامل قوانین بسیار خوبی است تنها باید یک سری تناقضاتی که در آن به وجود آمده بر طرف شود ) من معتقدم که هر کسی میتواند از شخصیت ها اسطوره ها و... یی که مورد قبول دیگران است در کمال احترام انتقاد کند حتا اگر آن شخص آقای خمینی یا ... باشد و هر کسی مختار است نوع پوشش دین و عقاید خود را انتخاب کند به قول یکی از دوستان اگر همسایه ات بگوید خدایی نیست یا ده ها خدا است به تو آسیبی نمیرسد پس اشکالی ندارد
با این وجود آیا حاضرید با من به مذاکره بپردازید (در هر مذاکره طرفین باید آمادگی تغییر را داشته باشند در غیر این صورت مذاکره بی فایده است باید از تعصبات بپرهیزیم و سعی کنیم منطقی باشیم )
اگر به ادامه ی گفت و گو مایلید خواهشمندم هر پرسشی دارید مستقیمن بپرسید
سبز باشید
پاسخ:
چرا معتقد به تقلب و تغیریید؟
به نام خدای شهیدان گمنام
سلام
آقا حله لینک شدی
اگه عشقت کشید ما رو هم لینک کن
یاحق
قرنها بگذشته بر این ماجرا اما هنوز
داغ هجده ساله زهراى جوان دارد بقیع

کس نمیداند چرا یا قرة عین الرسول
منظره فصل غم انگیر خزان دارد بقیع .....
در اضطراب چه شب‌ها که صبح شان گم شد
چـه روزهـا کــــه گـرفـتـــــار روز هـفــــتـم شد

چه قدر هفته پر از شنبه شد، به جمعه رسید
و جـمـعــــه روز تـفــــرّج بـــــرای مـــــردم شـد!

چه قــدر شنبـه و یـک شنبـه و دوشنـبه رسید
ولی همـیشه و هـر هـفـتـه جـمـعـه ‌هـا گم شد

چه هفته‌ها که رسید و چه هفته‌ها که گذشت
شمـارشی کــه خلاصـه بـه چـنـد و چـنـدم شد

و هـفـتـه‌ای که فـقـط ریـشه در گذشتن داشت
بـرای شعـله کـشیـدن بـه خـویـش هـیـزم شد

نـه شنـبـه و نـه بـه جـمـعـه، نـه هیـچ روز دگر
در انتــظار تـو قـلـبـی پـــر از تـلاطـــــم شد !؟

کـــدام جــمـعـه‌ مـــوعـــود می‌زنـی لـبـخـنـد
بـه این جـهـان کـه پـر از قـحطی تبسم شد؟

بــرای آمــدنـت جـــمــعــه‌ای مـعـــیــن کـــن
کـه هـفتـه‌ها همـه‌شـان خـالی از تـرنـم شد
.
.
.
.
خیلی قشنگ بود...
واقعادردجامعه ی الانمونه...
دردهمه ی ماها...
خدااجرتون بده...
یاعلی
متنتون واقعا مزخرف بود!بهتره ننویسید!
سنگین ترید خب!
پاسخ:
انشالله خدا هدایتتون کنه
از این که گفت و گو را مناسب تر از خشونت و مبارزه میدانید بسیار خوشنودم زیرا تنها افرادی که در هیچ جامعه ای پذیرفته نیستد افراد و احزاب طرفدار خشونت هستند جنبش سبز نیست پذیرای تمام افراد با تمام عقاید ضد خشونت است که خواستار برگزاری یک رفراندوم آزاد هستند به طوری که همه ی افراد چه کسانی که قانون اساسی را قبول داردند و چه کسانی که خواستار جدایی دین از سیاستند بتوانند حکومت مورد نظر خود را انتخاب کنند و اگر این انتخابات زیز نظر سازمان ملل که مورد قبول همه است اجرا شود هیچ گروهی ادعا نمیکند که تقلبی رخ داده است
پرسیدید چرا مدعی تقلب هستی
دلایل زیادیوجود دارد که تنها به تعدادی از آن ها اشاره میکنم
شمارش آرا در مدت کوتاهی اننجام شد که این زمان در مقایسه با زمان شمارش رای ها در کشور های دیگر مانند عراق بسیار کوتاه بود
تعداد کسانی که به آقای کروبی رای دادند با دفعه ی پیش قابل مقایسه نبود و حتا در بسیاری از صندوق های رای تعداد رای ها یی که به ایشان داده شده بود کم تر از مامورانی بود که از جانب ایشان بر صندوق هاد نظارت داشت
در بسیاری از صندوق های رای آراء تا نخورده موجود بود که تصاویرش هم موجود است
میدانید که آقای موسوی و آقای کروبی دو اصلاح طلب حاضر در انتخابات بودند تقریبن همه ی کسانی که 5 سال پیش به آقای خاتمی رای دادند باید به این دو رای میدادند ولی مجموع رای ها یی که این دو اصلاح طلب داشتند از آقای خاتمی کم تر بود

اما دلیل دیگری که چند ماه پس از انتخابات مطرح شد این است که اگر میاندیشید تقلبی رخ نداده و تعداد سبز ها اندک است چرا زمانی که آقای کروبی درخواست مجوز قانونی برای راهپیمایی کرد از دادن مجوز خودداری کردید ؟(خواهشمندم منطقی باشید نگویید چون سطل آشغال ها را به آتش میکشیدند اگر بیم آن داشتید که اموال عمومی نابود شود این مجوز را برای بیابان ها ی قم میدادید )
اگر که اجازه ی یک را هپینمایی مسالمت آمیز قانونی میدادید همه ی سبز ها به خیابان می آمدند حتا آن هایی که هم اکنون از آمدن به خیابان ها میترسنتد و تعداد سبزها مشخص میشد این چه اشکالی میتواند داشته باشد ؟
ژرسشی داشتم آیا شما با سخنان امام جمعه ی موقت تهران ژیرامون ارتباط بدحجابی و زلزله موافقید و آن را متنافض با علم نمیدانید ؟
سلام
الهم عجل لولیک الفرج
ممنون از نظرتون.
شما در پرواز خیال لینک شدید و اگه میشه منو با همین لینک کنید.
موفق و پایدار باشید.
یا حق[گل
سلام
در مورد اشکال اولی که مطرح کردید
نمیدونم چند سالهتون ولی من با 24 سال سن کاملا یادمه که ودر دو موردی که آقای خاتمی منتخب مردم بودند یکبار ساعت 10:30 صبح و یکبار ساعت 1 بعداز ظهر نتایج اعلام شد.

اما دوم به شخص تعداد زیادی را میشناسم که جز ستاد ایشون بودن و بهشون رای ندادن و بارزترین نمونش آقای کرباسچی

در مورد ارای تا نخورده دهانه صندوق ها به قدری بزرگ هست که احتیاجی به تا نیست ولی مردم معمولا از روی عادت این کار رو میکنن

اینکه میگن همه باید آقایان کروبی و خاتمی را انتخاب میکردن اصلا درست چون مردم بعد از این همه مدت نظرشون ممکنه عوض بشه

بعدی
در کجای دنیا به مخالفین خود که اساس ان نظام را به هر دلیلی به شدت مورد بی احترامی و تهمت قرار داده اند مجوز راهپیمایی میدهند

در آقای صدیقی من متن کامل سخنرانی ایشون رو میخونم بعد اظهاز نظر میکنم

منتظرم

موفق باشید
سلام
خیلی جالب بود

در ضمن لینک شدید
لطفا ما را به نام دلبر برفت وو دلشدگان را خبر نکرد
لینک نمایید
با سپاس و احترام فراوان
آقای صادق گفتید که در هیچ جای دنیا اجازه ی تظاهرات به مخالفین رو نمیدن ولی شما اشتباه میکنید در همه ی کشور ها ی دموکراتیک مردم حق راهپیمایی مسالمت آمیز رو دارن ولی خواهشمندم هر ضعفی که جمهوری اسلامی داره رو ربط ندید به کشور های دیگه اگه کشور های دیگه مخالفینشونو سرکوب کنن دلیل نمیشه در ایران که چند هزار سال پیش کورش بزرگ پادشاهش بوده و آزادی دین و بیان وجود داشته حالا حکومت ایدئولوزیکی مخالفین رو سرکوب کنه پس خواهش میکنم درباره ی این که در کشور های دیگه چه حقوقی وجود نداره صحبت نکنید
شما خودتون با عقل خودتون بسنجید که: چه دلیلی داشت که به طرفداران جنبش سبز اجازه ی تظاهرات ندادن تا مانند طرفداران دولت راهپیمایی قانونی انجام بدن و توسط دولت سرکوب نشن ؟(سعی کنید جوری توضیح بدهید که من قانع شوم )
در ضمن جنبش سبز بی احترامی به حکومت نکرده اشتباه خواندن سیاست های حکومت و اعتراض به فساد ها ی اقتصادی توهین نیست این همان کاریست که مردم حق دارند انجام دهند شما زمان شاه را در نظر بگیرید اگر از همان ابتئدا شاه اجازه میداد که مردم برای خواسته های خود راهپیمایی کنند و به آن صورت با طرفداران مصدق برخورد نمیکرد آیا این همه مردم بی گناه و آزادی خواه کشته میشدند این اشتباه مطلق شاه بود
شما هم روی حکومت اسلامی تعصب نداشته باشید ما میتوانیم اختلافاتمان را مسالمت آمیز حل کنیم منظورم ما و حکومت نیست منظورم آقای موسوی و آقای کروبی با حکومت هم نیست منظورم طرفداران حکومت با مخالفان حکومومت است ما و شما مردم هستیم و حکومت خدمتگزار ماست نباید بکذاریم سران حکومت یا کشور های خارجی میانمان جدایی بیندازد من فکر میکنم آسان ترین راه حل این مشکل برگزاری یک رفراندوم همگانی است
پرسش دیگر من از شما اینست :چرا با برگزاری رفراندوم مخالفید؟
سبز باشید و مانا
من متن سخنان آقای صدیقی رو براتون گذاشتم که البته برای خوندنش باید به فیلتر شکن مجهز باشید
امام جمعه تهران : چه کنیم که زیر آوارها (بخاطر زلزله) نمانیم؟ چه کنیم که گرانی‌ها ما را از پا در نیاورد؟ چه کنیم که .... هیچ راهی جز پناه بردن به دین نداریم! / گسترش زنا در جامعه باعث افزایش زلزله است!


امام جمعه موقت تهران،ححت السلام کاظم صدیقی، "بانوانی که ظاهر مناسبی ندارند باعث گسترش زنا در جامعه می شوند که این باعث افزایش زلزله است

او گفت : ‌این نوع جاذبه‌هایی که برخی بانوان و دختران در خود در بیرون از زندگی خصوصی ایجاد می‌کنند، جوانانی که دل‌شان تکان می‌خورد و به طغیان بوالهوسی کشیده می‌شوند و بعد هم دامن‌های آن‌ها آلوده می‌شود و زنا در جامعه زیاد می‌شود ، طبق روایات ما یکی از عواملی است که علت بعضی از بلایای ناگهانی به حساب آمده است. وقتی زنا توسعه پیدا کند زلزله فراوان می‌شود.

رجانیوز :

حضرت آیت الله خوشوقت از علمای سرشناس و اساتید اخلاق مشهور تهران با اشاره به احتمال قوی وقوع زلزله در شهر تهران، از مردم این شهر خواسته علاوه بر پرداخت صدقه به مردم فقیر متدین، برای دفع این بلا به توبه دسته جمعی روی بیاورند.

آیت الله خوشوقت درپاسخ به سوال رجانیوز نیز ضمن تصدیق تقویت احتمال وقوع زلزله در شهر تهران، این امر را به دلیل افزایش گناه و بد حجابی در این شهر عنوان کردند.

.

ایشان با اشاره به روایتی از کتاب وسائل الشیعه که از ارتباط مستقیم افزایش گناه با وقوع زلزله سخن می گوید، زلزله احتمالی تهران و افزایش احتمال وقوع آن در ماه های آینده را به دلیل رواج و افزایش برخی مفاسد در این شهر دانستند.

آیت الله خوشوقت در ادامه ضمن تکذیب تعیین وقت زلزله از جانب خود، از علما و وعاظ تهران خواستند تا با تشکیل مجالس توبه دسته جمعی، مردم را نسبت به این موضوع آگاه کنند.

ایشان همچنین به مومنین توصیه کردند با پرداخت صدقه به فقرای مومن، به واسطه دعای این فقرا بلای زلزله را از شهر تهران دفع کنند.
آیا شما با سخنان ایشون موافقید و آن را متنافض با علم نمیدانید ؟
سلام دوست عزیز وبلاگ خوبی دارید من شما رو لینک کردم اگه دوست داشتید منو با نام ๑۩۞۩๑غریبترین گل๑۩۞۩๑ لینک کنید
سلام
توی جمله اولتون خودتون گفتید مسالمت امیز ولی به خاطر اینکه در تمام راهپیمایی های معترضین عده ای بی منطق و ..... اقدام به تخریب اتش سوزی حمله به هر فرد ریش دار یا خانم های چادری می کردند دیگه نمیشه اسمش رو مسالمت امیز گذاشت ولی اگر قرار بود راهپیمایی ها واقعا مسالمت امیز باشد و از ابتدا هم اینگونه بود حق با شما بود ولی در شرایط فعلی خودتون قاضی باشید ایا اجازه راهپیمایی دادن منطقیه؟
من حتی به راهپیمایی موافقان هم ایراد دارم چون اونها هم حق اینکار رو نداشتن.
ما خیلی راه های بهتر از تظاهرات داریم برای کنترل مسئولین
ما باید یاد بگیریم اول طرف مقابل را بشنویم
ما این را باید بگیریم که همه چیز با خشونت نمیشود
اما در مورد ایران قدیم
من مدرس زبان انگلیسی هستم توی فیلم پرسپولیس که خارجیها واسمون ساختن میگه ::ایران بزرگترین امپراتوری روی زمین و کلی هم از فرهنگ میگه....::
ولی ما اون بودیم
ولی الان نیستیم
در مورد رفراندم باید بگم
اول ما همیشه میگیم فلان کشور اینجوری اون یکی اونجوری ولی به اینجا که میرسیم از کوروش میگیم
هیچ عقل سلیمی و هیچ حکومتی نمیاد در مورد موجودیت خودش رفراندم برگزار کنه
بالاخره هر حکومتی یه سری موافق داره و یه سری مخالف این که نمیشه تا به یه دلیلی عده معترضین زیاد شد بگیم رفراندم
اگه اقای موسوی یا کروبی هم رئیس جمهور میشدند باز هم میگتفیم رفراندم؟
پس اصل نظام مشکل نیست مشکل شخص اقای احمدی نزاد ؟

حق با من هست یا نه
لطفا بدون تعصب بگید؟؟؟؟
اما در مورد سخنان آقای صدیقی و اقای خوشوقت

این دو واعظ هیچکدام اقدام به پیش گویی یا کار خاصی نکردند که اگر گفته بودند حتما حق با شما بود

ولی جملات این دو بزرگوار بدین صورت که با توجه مشهوداتشون در شهر و اینکه در تعالیم اسلامی داریم اگر گناه در جامعه ای زیاد شود مردم به عقوبت الهی گرفتار میشوند

انها اقدام به بیان چیزهای خارق العاده نکردند که ان را خلاف علم بنامیم

در ضمن این ادرس پست الکترونیک منه اگه خواستید به جای چند تا کامنت گذاشتن میل بزنید
LoyaL1300@yahoo.com
منتظرم
موفق باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی