خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

جانم فدای رهبر

دوشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۰۶ ب.ظ

 جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر

 

حقاکه تو از سلاله فاطمه ای

باخنده خود به درد ما خاتمه ای

زیباتر از این نام ندیدم  به جهان

سیدعلی الحسینی الخامنه ای

 

 جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر

 

عشق فقط عشق علی

رهبر فقط سید علی 

 

 جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر

 

شعری تقدیم به حضرت آقا که سر جانم انشالله فدای او باد

 

رهبر من نور چشمان من است

عشق او آیین و ایمان من است

 

ذوالفقار حیدری در دست او

طاعتش میثاق و پیمان من است

 
سیدی از نسل پاک فاطمه(س)

هم ز نسل شیر یزدان من است

 

در ولایت وارث آل نبی (ص)

 جانشینی از امامان من است

 
همچو مه تابد به قلب شیعیان

 نائب خورشید پنهان من است

 

در هدایت سوی حق آرد مر ا

این هدایت سمت قرآن من است

 
دوستانش دوست می دارم همی

دشمن او دشمن جان من است

 

آنکه مهر او ندارد در وجود

 بی گمان همکیش نادان من است

 
در سخن چون ابر می بارد به دل

 در کویر خشک باران من است

 

در حضورش موج دریا دیده ام

 در کلامش راحت جان من است

 
در نگاهش غرق دریا می شو م

واژه هایش در و مرجان من است

 

قلب تارم را صفایی می دهد

جامع فکر پریشان من است

 
من مرید آن دل وارسته ام

 او مراد و پیر عرفان من است

 

بوی یوسف می دهد پیراهنش

 گرچه خودیعقوب کنعان من است

 

من چو سنگم او چو کوه بیستون

 من چو مورم او سلیمان من است

 

من چو بلبل او چو باغ پر زگل

من چوبرگ او سرو بستان من است

 
نام او ورد زبانم روز و شب

عشق او درد است ودرمان من است

 

آرزوی دیدنش دارم به دل

 در فراقش شهر زندان من است

 
ای خوش آن روزی که بینم رهبرم

ساعتی در خانه مهمان من است

 

هرگز ای یاران دعایش می کنید

شب نمازش ذکر یاران من است

 
روی خوبش با دو چشمت دیده ای

 چهره اش چون ماه تابان من است

 

غرق دریای تهاجم را چه غم

 ناجی کشتی ز طوفان من است


گر چه دشمن نقشه ها دارد بسی

 حامی او حی سبحان من است

 

در امانت او ‹‹ امین ›› انقلاب

در شجاعت شیر میدان من است

 

راه او باشد ره پیر خمین (ره )

رهرو راه شهیدان من است



افتخار من بود ‹‹ سید علی ››

سرور من جان جانان من است

 
چون فقیه وعالم است ودین شناس

 مرجع تقلید دوران من است

 

روز ششم ماه تیر از سال شصت

رهبرم جانباز ایران من است


ای خداوندا نگهدارش تو با ش

 چون دعای او نگهبان من است


شعر امروزم که وصف رهبر است

بهترین اشعار دیوان من است

 

پیروانش نی به پاکستان و هند

 درفلسطین است و لبنان من است

 

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او

 بهترین اصحاب و یاران من است

جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر / جانم فدای رهبر

 

 

 دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید دعا کنید

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۱۷
حسن زاده

نظرات  (۲۶)

۱۷ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۴۱ خادم خلق الله
با سلام
و تشکر فراوان از حضور شما با مطلبی دیگر در خدمت شمایم
سلام
وب با مفیدی داری
اگه اهل تبادل لینک یا بنر هستی بهمیک سری بزن
منتظرم
جانم فدای رهبر ...

انشاالله.

اللهم احفظ سیدنا الخامنه ای
شهید صیاد همیشه توی قنوت نمازشون این و میگفتن
جانم فدای رهبر...

سلام صادق جان
فردا میای دانشگاه؟...من قول میدم که بیام...امتحان دارم دعا کن
یا علی مددی...
...حقاکه تو از سلاله فاطمه ای
سلام
خدا قوت
اومدم بگم:

سلام!!
هـــــــــــــــــــمـــــــــــــــــــــــــــیـــــــــــــــــــــــــــــــــن!!!!

یا علی مددی...
سلام
وفات حضرت ام کلثوم سلام الله علیها تسلیت
آپم ومنتظر حضورتون
یا علی
۲۰ خرداد ۸۹ ، ۱۱:۱۸ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب الشهید ...

یاحضرت زهراء(س) ...

در سخن چون ابر می بارد به دل

در کویر خشک باران من است

در حضورش موج دریا دیده ام

در کلامش راحت جان من است


در نگاهش غرق دریا می شو م

واژه هایش در و مرجان من است ...

سلام .. خیلی زیبا بود ..

التماس دعا ...

یامَهدی(عج) ادرکنی ...
سلام
موفق باشید


التماس دعا
یاحق
با سلام

با مطلب قصیده عمر و عاص در وصف حضرت علی ع بروزم

خوشحال میشم به ما هم سر بزنید

یا علی مدد

اللهم العن الجبت و الطاغوت
۲۲ خرداد ۸۹ ، ۱۶:۲۱ محمد امین خلیفه شوشتری
اللهم احفظ نائب المهدی امامنا الخامنه ای

سلامٌ علیکم .

به وبلاگ من هم سر بزنید .

سید حسن کیست ؟ از مطالب من است .
سلام
رفته بودم نماز جمعه،عجب هوای گرمی...
اول سخنرانی محمود رسیدم.رسیدم جلو در دیدم مردم دارن تو هم وول میزنن...
کلی زور زدیم خودمونو یه جوری جا کنیم بریم تو ولی دیدم نه عمرا هم نمیشه بری(خودتو پاره هم میکردی نمیتونستی).
سخنرانی محمود تموم شد...نوبت اون آقاهه بود...پاشدم شعار بدم،گفتم چی بگم؟؟اومدم بگم مرگ بر منافق،بغلیم گفت:نمیشود به این سهولت به کسی برچسب منافقیت زد...گفتم برون مرزی شعار بدم...بگم مرگ بر امریکا،دیدم اونا که لکه ی نفتی داره خفه شون میکنه...بگم مرگ بر اسرائیل،اوناهم که به این راحتی آدم میکشن پس مرگ گفتن ما «مو» هم حساب نمیشه...دوباره اومدم تو کشور...اومدم بگم مرگ بر ضد ولایت فقیه،پیر مرد جلوییم گفت:احترام نواده ی امام راحل را نگاه نمیدارید...وای بر شما...
یه دفعه حالم منقلب شد...پارسال این روزا رو یادم اومد...چقدر راحت شعار میدادن مردم،اونم چه شعارایی،گوشای آدم سرخ میشد(اونجای آدم میسوخت که هیچی).

مرگ بر دیکتاتور...دولت سیب زمینی...مرگ بر این دولت مردم فریب...خامنه ای قاتله،ولایتش باطله...مجتبی بمیری رهبری رو نبینی...ما همگی نداییم(البته این خیلی با معنیه،چون همشون دخترن)...چند وقت بعدش...نه غزه نه لبنان...جمهوری ایرانی...یه خورده بعدتر...بسیجی واقعی،همت بود و باکری...بسجی حیا کن،مفت خوری رو رها کن...خمینی کجایی،موسوی تنها شده...یا حجه بن الحسن،ریشه ظلمو بکن...وای اگر صانعی حکم جهادم دهد...ته کار عاشورا بود...مرگ بر اصل ولایت فقیه.......

ادامه دارد.........
چه شعارای با حالی(مخصوصا ما همگی نداییم)...
بعضی کاراشون که دیگه اوج حال بود...زن و مرد کنار هم با کفش نماز جمعه خوندن(انصافا مراجع اینا خیلی فرهیخته ان)...عکس امام آتیش زدن...قرآن آتیش زدن...
نمیدونم تو این یه سال چرا هیچ کی نگفت:که عزیزان جان...احترام ولی فقیه بالاتره یا نوه امام...یه آدم دیگه باید چیکار کنه که بشه منافق...آخه اگه بسیجی نبود که صدام الان بابات بود که...آخه جلبکا،صانعی چه خریه که حکم جهاد بده...
نمیدونم چرا همیشه یکی باید گازمون بگیره تا حواسمونو جمع کنیم؟؟چرا باید بزاریم اون خاتمی 8سال حکومت کنه که این مرتیکه آشغال موسوی این چیز خوریا رو بکنه؟؟
چرا باید یکی به رهبرمون فحش بده تا از آقا دفاع کنیم؟؟...
چرا باید بگن جمهوری ایرانی تا یادمون بیاد حفظ نظام اوجب واجبات است؟؟
ای بابا ولش خطبه ها شروع شد...
سلام
خیلی التماس دعا ........
توی دعاهاتون فراموشمون نکنید در این ماه پر برکت رجب ....
سلام
خداقوت
مولای من بیمار خنده های تو هستم
التماس دعای ویژه
یا علی
۲۴ خرداد ۸۹ ، ۱۴:۰۹ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام

جــــــــــــانـــــم فـــــــــــداى رهبـــــــــر عزیزتر از جانم

میلاد امام محمدباقر (ع) رو تبریک عرض میکنم

من بنده روسیاهی بیش نیستم....ملتمس دعایتان
در پناه حضرت حق
همه چیز ما خداوند است

کسی که پر از عشق است ، پر از خود خداست

خدا همین جا در خانه است ، ما هستیم که برای قدم زدن بیرون رفته ایم
خدا در درون ماست اما ما اورا جایی در بیرون خود قرار می دهیم تا پرستشش کنیم
خدا دعای ما را می فهمد حتی وقتی کلمه ای برای گفتنش پیدا نمی کنیم

ایمان این نیست که باور کنیم خدا می تواند کاری بکند ، آن است که بدانیم او کار را خواهد کرد

شکیبایی با دیگران ، عشق است
شکیبایی با خود ، امید است
شکیبایی با خدا ، ایمان است

بعضی از بزرگترین هدایای خداوند ، دعاهای بی جواب است
زندگی هدیه خداست به تو ، طرز زندگی کردن تو ، هدیه توست به خدا

______________________________________________________

یا لیتنی کنت ترابا (ای کاش خاک بودم)

این وحشتناک ترین جمله ای است که یک آدم میتواند بگوید.یعنی اینکه حتی نتوانسته خاک باشه.چه برسه به آدم.یعنی اینکه...

ممنون که اومدی

فطرسی بمونید

یاعلی
سلام

میلاد باسعادت حضرت امام محمد باقر (ع) پنجمین اختر تابناک امامت بر شما و همه شیعیان مبارک باد.
۲۴ خرداد ۸۹ ، ۱۹:۵۴ حامیان رهبری
بسم الله الرحمن الرحیم
فراخوان شماره1
رهبری در عین مظلومیت اقتدار دارد
با توجه به تبلیغات گسترده در اینترنت و رسانه ها علیه جمهوری اسلامی ایران و رهبری فرزانه تصمیم گرفتیم که فعالیت ها شیطانی آنان را خنثی کنیم .شما با عضو شدن در وبلاگ ما نقش موثری در این امر دارید.
از زخم شناسنامه دارند هنوز

در مسجد خون اقامه دارند هنوز

آنان همه از تبار باران بودند

رفتند ولی ادامه دارند هنوز
____

سلام ...
اپم و منتظر حضورتون ....
خوشحال میشم تشیف بیارید
التماس دعا
یا علی
سلام
در این شب عزیز از شما هم التماس دعا دارم
بهترین و بالاترین دعا:
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام داداش صادق
دراین شب عزیز ( لیلة الرغائب ) التماس دعا التماس دعا التماس دعا

اللهم احفظ نائب المهدی امام الخامنه ای
اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة وانصر

زیبا بود

بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین

گوئیا مهدی(عج) چنین گوید که او
بهترین اصحاب و یاران من است

سلام علیکم
جانم فدای رهبر

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی