خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

که عشق آسان نمود اول

يكشنبه, ۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۳۸ ق.ظ

بسم الله 

وسلام نام خداست


دامن آلوده و روی سیاه آورده ام 

گرچه آهی دربساطم نیست آه آورده ام


   بیست تاریخی ماهم گذشت و شد آنچه می خواستیم (البته دریک قسمت وقسمت دگر هم چنان باقی است) و خدا مراد دلمان را به صلاحمان قرارداد ولی این روزها در این اندیشه ام که خدایا این ها همه می گذرد وفقط روسیاهی من نزد تو می ماند...

این را می نویسم تا بماند که من روسیاه آماده ام ... از برای هرکس و هرچیز نذر کردم و چله گرفتم الا برای تو...

الا برای تو که باید می خواندمت و چله ها می گرفتم که اگر تو را می خواندم همه کس و همه چیز راداشتم ...

پس کریما ، رحیما مرا بیاموز که تورابخوانم و غیر ازتورافراموش کنم ...


موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۳/۰۵

نظرات  (۲)

سلام 

اگر خدا انچه که مرادتان بوده را به صلاحتان قرار داده و رسیدی به انچه که دوست داشتید برسید مطمئنا برای خدا بسیار عزیز بوده اید ... 

همه ی چله گرفتن ها و نذر کردن ها ، به نظرم به نوعی به او رسیدن است چرا که در این حال میدانیم تنها جایی که میتوان رویش حسابی باز کرد اوست و غیر او نیست ، و میدانیم همه چیز این دنیا با واسطه انجام میگیرد ، پس نذر و چله نشینی ها واسطه ای هستند برای رسیدن ِ به او . 

انشا الله خدا ما را بطلبد و انشا الله آنچه باشیم که او میخواهد ...

الحمدلله..

و

انشاالله خیر در همه امور را برایتان خود "او" بطلبد...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی