خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

شرمنده ام .......................

جمعه, ۲۷ فروردين ۱۳۸۹، ۱۲:۳۴ ق.ظ

بسم الله

السلام علیک یا ابا محمد الحسن بن علی و رحمه الله و برکاه

 

آقا جان سلام

سلامی از جنس شرمندگی و کوتاهی...سلامی که با همه  وجودم ،

بی وجودیش را حس می کنم

 

آقا جان خسته ام و درمونده ...نکنه راه رو گم کنم ... همان راهی که

تو  بچگیم دستم را گرفتی و بردی.... همان راهی که انتهایش به خیمت ختم

میشد ...

 

آقا جونم، مهربونم ... نکنه گم بشم ...

 

کجایی عزیز دلم ..... بیا و ببین  خسته تر از همیشه ، با چشمانی اشکبار

هنوز چشم انتظار شمام تا بیایی و دوباره  از غل و زنجیر گمراهی و تنهایی

نجاتم بدی.....

 

 

آقای مهربانم دلم ............................................ میخواهد(نمیگم چون بهتر از من

میدونی) ، دلم تو را و نگاه گرمتو میخواهد ....

 

این بارم با همه وجودم و در اوج تضرع و زاری اومدم در خونت  و میگیم : مولا

جان ، آقای خوبم ، غریبترینم ، طرد شدم ، آقای از گل بهترم ، به دادم

برس .... الان من مثل کسی ام که توی دریایی طوفانی غرق شده و دیگه

توانی واسه مقابله نداره ، نگاهش تنها و تنها به سوی توست تا بیایی و

دستمو بگیری و از این دریای ظلمات نجاتم بدی....

 

منو ببخش که همیشه خودم بد ترین بوده ام و از تو خواسته ام برام بهترین

باشی ...که البته بوده ای ...

 

کمکم کن اقای مهربانم ...کمکم کن....

 

باز هم به خاطر خطاهام با چشایی  پر اشک و از سوز دل و با تمام

وجودم ازت معذرت میخوام .....

 

 

اقا جان حلالم کن ....

 

جبران میکنم ، قول میدم جبران کنم ، تو فقط دستهام را بگیر و بلند کن  ...

اقا جون اگه دستم و نگیری هلاک میشما ....حالا خودت میدونی آقا.............

خوب یا بد منو پای شما نوشتن.....................

 

آقا جون

 

امروز که عمل این هفته ام رو می بینی .......

 

وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...

وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...

وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...وای بر من...

 

آقا جان شرمنده ام..................................................

 

آقا میدونم دلت و شکستم ولی آقا جز شما به خدا کسی رو ندارم .........

 

  بگذار بگویمت دلم غم دارد            یک عالمه اشک و آه و ماتم دارد

 

آقا جون اینم حرف آخرم:

گر نیایی فقیر می میرم

مثل دنیا حقیر می میرم

چون کبوتر که در قفس حبس است

تک و تنها اسیر می میرم

ای شکوه ترنم باران

در فراقت کویر می میرم

توی شهر دلم زمین لرزه است

زیر آوار پیر می میرم

بی تو زجرآور است جان کندن!

وای بر من؛ چه دیر می میرم!

تو بیا، می خورم قسم به خدا

چون بگویی بمیر، می میرم

«مهدیا» ای تمام هستی من

گر نیایی فقیر می میرم

 

اللهم عجل لولیک الفرج

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۷
حسن زاده

نظرات  (۲۷)

شیرین تر از عسل لب ساقی کربلاست...
سلام
با به روزم
موفق باشید
یا علی مدد
اللهم عجل لولیک الفرج
سلام
ممنون که به یاران مهدی سر زدید
وبلاگ زیبای شما را لینک کردم
موفق باشید - یا علی
بالای تخت یوسف کنعان نوشته اند
هر یوسفی که یوسف زهراس نمی شود

التماس دعا
در پناه حق یا زهراس
هجوم عمر(لعنت الله)، و قنفذ و خالد بن ولید و سیلى زدن عمر به گونه زهرا (س) چنان که گوشواره اش از زیر مقنعه دیده شد، و فاطمه (س) بلند مى گریست و مى گفت :
وا ابتاه ، وا رسول اللّه (ص)، دخترت فاطمه (س) تکذیب مى شود، او را مى زنند و فرزندش در شکمش کشته مى شود.
و بیرون آمدن امیرالمؤ منین (ع) از خانه با چشمانى سرخ و سر برهنه که جامه اش را براى فاطمه انداخت و او را به سینه اش چسباند و به فاطمه (س) گفت : دختر رسول خدا (ص)! مى دانى که خداوند پدرت را براى عالمیان رسول رحمت فرستاد...
سپس گفت : اى پسر خطاب ! واى بر تو از امروزت ، و پس از آن ، و روزگارى که در پى آن خواهد آمد، پیش از آن که شمشیرم را بکشم و باقیمانده امت را از بین ببرم ،
از خانه بیرون شو....
...................................................................................
لعن الله قاتلی فاطمة الزهرا....
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا زهرا ....
سلام
دلنامه ای که نوشته بودید زیبا بودید اما بیشتر پستقبلیتون برام جالب بود خصوصا عکس آخر بد جور دلمو هوایی کرد
صلی الله علیک یا علی بن موسی الرضا(ع)
موفق باشین
سلام
ذکر سربند مسلمانی ایرانی من...لک لبیک حسن...
عجب جمله زیبایی...

یا علی...
سلام صادق جان
دلنوشته ی بسیار زیبایی بود
کد لوگوی زیبای شما را در وبلاگم قرار دادم
من هم خوشحال میشم کد لوگوی فطرس دل را توی ویلاگتون قرار بدین
این هم کد لوگو:



ممنون
یاعلی
سلام
بفرمایید زیارت
حرم مجتبوی
امان از هجر بی پایان مهدی(عج)

غروب جمعه و هجران مهدی(عج)

امان از آن زمانی که بیفتد...

به روی نامه ام چشمان مهدی(عج)

دلش می گیرد و با چشم گریان...

بگوید: این هم از یاران مهدی(عج)
به نام خاتم کار بال پروانه ها...

سلامی به صداقت نامت!!...
سلام صادق جان!
شنیدی میگن "گر ایزد ببندد ز حکمت دری..... ز رحمت گشاید در دیگری"؟
گویا ما دیروز اشتباهی بودیم!!!...یعنی قرار نبود اونجا باشیم!! یا شایدم باید می بودیم و حالمون رو میگرفتن تا یکم به خودمون بیایم...
امروز دوباره راهم دادن!!...با خانواده...
همه رو به داداش امیر معرفی کردم...
جات خالی بود...
خلوت خلوت...
آسد مرتضی...
داداش امیر...
آقا مصطفی...فکر کنم امروز دعوت نامه از طرف شهید چراغی بود...سالگردش بود...
بهمون آش داد!!!!...بگذریم...تیریپ کامنت داره خصوصی میشه!!
در مورد اون قضیه هم قرار نیست که بشه..پس نمیشه...
انگشترت هم ان شاالله مبارک باشه...
خیلی خوشحال شدم...
توضیحاتش رو حضوری باید بگی....
راستی انقدر شکسته نفسی نکن..ما رو هم زیاد تحویل نگیر..پررو میشیما!!
التماس دعا
یا علی مددی...
این جمعه هم گذشت…
یک روز جمعه
کسی آرام می آید
نگاهش خیس عرفان است
قدمهایش پر از معنا
دلش از جنس باران است
کسی فانوس بر دستش
مثال نور می آید
امید قلب ما روزی مثال نور می آید
اللهم عجل لولیک الفرج


سلام مناجات زیبایی بود
لوگوتون رو هم تو وبلاگ گذاشتم
التماس دعا
یاحق
سلام صادق جان
تا جایی که بتونم هستم
منتظرتم همسنگر
سلام

دلنامه قشنگی بود

مرا نه سر نه سامان آفریدند
پریشانم پریشان آفریدند
جانم فدای آقایی که حرم ندارد...
السلام علیک یا ابا محمد الحسن بن علی.
سلام
التماس دعا
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

سلام

در زمان غیبت امام زمان (عج) باید به مقدار توانِ خود با ظلم مبارزه کنیم و در صدد اصلاح خود و جامعه برآییم. در روایات مى خوانیم « أفضلُ الاعمال اِنتظارُ الفَرج » (بحار، ج ٧٥ ، ص 208) بهترین عمل، انتظار آمدن حضرت مهدى (عج) است.

بر اساس این حدیث، انتظار، حالت نیست، بلکه عمل است « افضل الاعمال » بنابراین منتظران واقعى باید اهل عمل باشند. منتظران مصلِح باید خود صالح باشند، کسى که منتظر مهمان است در خانه آرام نمى نشیند.

وظیفه مردم در زمان غیبت، خودسازى و امر به معروف و دعوت به حق و آگاه سازى دیگران است.

موفق باشید.
به امید ظهور...

سلام
چه وبلاگ باحالی دارید. وای که چقدر عشق کردم
جانم فدای آقای بی حرم مدینه. سلام بر غریب مدینه. سلام بر مولای کوچه ها.
ممنون از حضورتون. باز هم منتظرتون هستم. تشریف بیارید.
یازهرا! التماس دعا
سلام حاجی التماس دعا
سلام حاج اقا

ممنووون نظر لطفتونه

با افتخار لینک شدید

یا علی مدد
خدانگهدار
اونایی که از خیانت بدشون میاد ، آپ جدید بلوغ رو حتما بخونن.
با عنوان " خدا !! تو دیگه کی هستی؟ "
سلام و ممنون از حضورتون در خیال پرواز

گر پرده ز رخ باز نماید مهدی

از خلق جهان دل برباید مهدی

لوگوتون تو وبلاگم گذاشتم
۲۹ فروردين ۸۹ ، ۲۱:۴۲ حسنننننننننننننننننننننننننننننننننننننن
salam.....................................................salam
۲۹ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۰۲ فائزه(غروب انتظار)
سلام دوست عزیز.
ممنون که سر می زنید .
چند وقتیه درگیر درسام هستم.انشاالله خیر میشه.
ان شاالله بزودی آپ میکنم.
شما چه موضوعی پیشنهاد میکنید تا در موردش بنویسم؟
حتما نظرتونو بگید
فعلا . . .
التماس دعا
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمد لله رب العالمین
اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم
سلام علیکم
میلاد عقیله العرب، دخت امیرالمومنین، حضرت زینب سلام الله علیه را تبریک میگم
سلام
من خواب دیده ام که کسی می اید
من خواب یک ستاره قرمز دیده ام
و پلک چشمم هی می پرد
و کفشهایم هی جفت می شوند
و کور شوم اگر دروغ بگویم..

.
.
.
.
کسی که مثل هیچ کس نیست



طلوع می کند آن آفتاب پنهانی
ز سمت مشزق جغرافیای عرفانی

او خواهد امد ...
او خواهد امد
او خواهد امد

ممنون از سر زدنتون
ببخشید دیر اومدم !

موفق باشید دوست من.
راستی به وبلاگ جدیدم بروید و حتما نظربدهید
www.hejabema.blogfa.com

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی