خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

انشالله من هم ............

شنبه, ۲۹ خرداد ۱۳۸۹، ۰۶:۱۲ ب.ظ
کریم تار زن

میگن یه مطربی بود در مشهد به نام کریم تار زن.آلوده بود.خیلی بد بود.تارش سر شونش بود.داشت می زد و می رفت.تو راه دید یه جایی جمعیت خیلی زیاده.دم بازار فرش فروشای مشهد.پرسید چه خبره اینجا؟گفتن که آسیدهاشم نجف آبادی اینجا منبر میره(ایشان اهل دل بود.صاحب نفس بود.نفسش در مردم اثر می کرد).کریم تار زن یه مرتبه با خودش گفت که بریم در خونه خدا.ببینیم این چی می گه که این قدر مردم جمع میشن   

      تا تو نگاه می کنی کار من آه کردن است...

                                           ای به فدای چشم تو این چه نگاه کردن است

خدا رو کرد به سوی این کریم تارزنه.وارد مسجد شد.شلوغ بود.همون دم در که مردم کفشاشونو در میارن زانو زد و نشست.مرحوم آسید هاشم رو منبر نشسته بود.دید یه مشتری براش اومده.از اون مشتریای عالی.بحثشو عوض کرد آورد توی توبه و رحمت و مغفرت حق.با لحن شیرینی که داشت شروع کرد این ابیات معروف رو خوندن:

                  باز آی باز آی هر آنچه هستی باز آی... گر کافر و گبر و بت پرستی باز آی

                  این درگه ما درگه نومیدی نیست........ صد بار اگر توبه شکستی باز آی

تارزنه شروع کرد گریه کردن.دستشو بلند کرد.صدا زد آی آقا یه سوال دارم ازت.سرها برگشت عقب ببینن سائله کیه.دیدن مطربه اومده.آلودهه اومده. ـسوالت چیه؟بپرس ـگفت رو منبر از قول خدا داری می گی باز آی باز آی هر آنچه هستی باز آی.سوالم اینه که اگه من آلوده برگردم رام می ده؟آخه من خیلی بدم. ـگفت عزیز دلم خدا در خونشو برا تو وا کرده.منم برا تو منبر رفتم.خدا این مجلسو برا تو آماده کرده.کریم تارشو بلند کرد زد زمین.تار شکست.گفت آقای نجف آبادی قیامت شهادت بده که من آمدم.آشتی کردم.

یکی از علمای بزرگ مشهد می فرمود کار این تارزنه به جایی رسید هر که در مشهد یه حاجت سختی داشت صبح میومد پیش این تارزنه می گفت آقا امروز رفتی حرم امام رضا سفارش ما رو بکن می رفت سفارش می کرد امام رضا حرف این مطربه رو می خرید.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۳/۲۹
حسن زاده

نظرات  (۲۵)

۲۹ خرداد ۸۹ ، ۲۰:۳۷ عاشق بی نشان (یه رهگذر)
بسم رب الشهدا
الهی ! رجب آمد و من به خود نیامدم...
با تاخیر آپم
خوشحال میشم تشریف بیارید
التماس دعا
یا حق
سلام ...
آپ جالبی داشتید...........
کاش ما جای این تارزن بودیم ....ما که تو توبه شکستن ماهریم.....
کاش این دفع دیگه به خدامون وفا میکردیم و...................

موفق وپیروز باشید....
در پناه مهربانترین مهربان.....
یا زهرا(س)........................
سلام خسته نباشی
شرمنده که یه مدت نبودم...
چرا باید بگوییم امام خامنه ای؟؟؟
به روزم تشریف بیاورید
سلام و ممنون از حضور شما در خیال پرواز

شعرتون در مورد آقا خیلی قشنگ بود و البته لایق مقام شامخ ایشان


می ستایم تویی را که تنها کسی هستی که ناله های تمنایم را می شنوی
می ستایم تویی را که تنها کسی هستی که چشم امیدم به سویش است
می ستایم تویی را که گرامیم داشتی به غیرم وا نگذاشتی تا خوارم کنند دوستم داشتی
می ستایم تو را و صبرت را بر تمام خطاهایم
۳۰ خرداد ۸۹ ، ۲۳:۰۳ بهار نارنج
دلم لرزید.......
و اشک از دیدگانم جاری شد!
حال ببین چقدر منتظر بازگشت من و امثال من به سوی خود است!
وای بر ما
سلام عرض ادب....

بعدازرای وقیحانه نمایندگان دیروزبه وقف اموال دانشگاه آزادودرواقع ریاست مادام العمرملک عبدالله جاسبی هرچی سعی کردم که مطلبی دراین باره منتشر نکنم نشدوخودم ودرقبال خون شهداوامام زمانم(عج) مسئول میدونم که اگه سکوت کنم دراین باره فردای قیامت منم به نوبه خودم مسئولم...

با ماجرای دانشگاه آزاد، اولین امتیاز به فتنه گران بروزم

منتظرنظرات ارزشمند شما هستم
.......................................................................
پیروخط عشقیم با دلای سادمون
جون همه فدای رهبرآزادمون
سلام
اشکمون رو در اوردی ..... خدا خیرت بده .... ای کاش .............
التماس دعا ......
بسم الله الرحمن الرحیم
الحمدلله رب العالمین
السلام علیک یا حسن ابن علی صلواه الله علیه و آله
سلام علیکم
.
.
کاش مثل کریم بودم...
دوست عزیز فقط فقط سایت ها و وبلاگهایی که از ائمه نوشته بشن لینک میشن بخش مذهبی نه از اشخاص خواص
سلام دوست خوبم:


بالأخره بعد از غیبتی ۶۰ روزه! دوباره اومدم که در خدمتتان باشم. ببخشید که در این مدت نتونستم به کامنتهای شما عزیزان پاسخ دهم. اما این را بدانید که با شوقی وصف ناشدنی آمده ام که وبلاگ "دفاع از حریم تشیع" را با قدرتی چند برابر به روز نمایم. از همراهی شما سپاسگزام.

با یک سؤال و جواب به روزم.

موفق باشید.
یا علی...

سلام
خیلی قشنگ بود...
اون یک باره رو نفسش پا گذاشت و خیلی کارها رو نکرد...اگر ما هم رو نفسمون پا بگذاریم قطعا دعاهامون بیشتر مستجاب میشه و نفسمون گرم میشه
سلام دوست خوبم:


بالأخره بعد از غیبتی ۶۰ روزه! دوباره اومدم که در خدمتتان باشم. ببخشید که در این مدت نتونستم به کامنتهای شما عزیزان پاسخ دهم. اما این را بدانید که با شوقی وصف ناشدنی آمده ام که وبلاگ "دفاع از حریم تشیع" را با قدرتی چند برابر به روز نمایم. از همراهی شما سپاسگزام.

با یک سؤال و جواب به روزم.

موفق باشید.
یا علی...

۰۲ تیر ۸۹ ، ۲۰:۵۲ تخریبچی مجازی
با سلام عزیز
تخریبچی مجازی با قدرتی مضاعف برگشت
تخریبچی مجازی با قدرتی مضاعف برگشت
تخریبچی مجازی با قدرتی مضاعف برگشت
پساز مسدود سازی توسط بلاگفا
تشکر ازلطف شما و تمام عزیزانی که در این مدت از بنده ی حقیر حمایت کردیید/
من دیگه سایتم راه اندازی شد
بی زحمت لوگو یا پیوند را به ادرس سایت من تغییر دهید/
www.takhribchimajazi.ir
با سلامـ خدمت شما دوست عزیز ...
با 34 پوستر آپمــ ...
خوشحال میشمــ بیای ...
منتظر نظرات سازندتون هستم ...
با تشکر ...
یا علی ..
با سلام خدمت شما دوست عزیز:
در صورت تمایل با شرکت در طرح صلوات وبلاگ جماران جهت سلامتی و تعجیل در فرج حضرت ولی عصر امام زمان ( عج ) و تشکیل حکومت اسلامی بدست آن حضرت به هر میزان که تمایل دارید ثبت نام کرده و شکوفه های محمدی خود را نذر قدوم مبارک آن حضرت کنید.باشد که فرج آن حضرت نزدیک تر شود.
(الهم صل علی محمد و آل محمد)
سلام و عرض ارادت
قشنگ بود

سربزنید
خوشحال میشم
سلام ...
ممنون که اومدی ...
آره طراحی میکنم ...
اول بگو چجور طرحی میخوای بزنی ؟
تا ببینم ...
فعلا ..
یا علی
سلام
ایستاده ایم تا اخرین نفس
برای زنده نگه داشتن راه و یاد شهدا
این بار در کلبه ی حاج حسین از شهید حسین غلام کبیری گفتیم
روز مرد بر تمام پدران اسمانی مبارک باد...
منتظریم
۰۴ تیر ۸۹ ، ۲۲:۴۴ بسرنستیزرسرذمسبمسرمنسب
WOOOOW!!!!!!!!!
آفرین......
آپم و منتظرتون......
۰۵ تیر ۸۹ ، ۰۰:۵۰ تخریبچی مجازی
عزیز اصلاح نکردید لینک مارو
التماس دعا داریم بابا
غلی غلی
سلام
میلاد با سعادت اولین اختر تابناک آسمان امامت و ولایت حضرت علی(ع) را خدمت شما تبریک عرض میکنم
در پناه حق باشید
با سلام و خسته نباشید خدمت شما دوست عزیز .

چشم در راهیم اما قاصدی در راه نیست / جمعه هم آمد ولی آن جمعه دلخواه نیست

ما کجا و نورباران شب دریا کجا / قطره در خواب و خیالِ جذر و مد ماه نیست
۰۷ تیر ۸۹ ، ۱۷:۳۰ خادم خلق الله
سلام
خیلی وقته منتظر قدوم شمایم
آپــــــــــــــــم و مــــــنــــتــــظــــرتـــــون........





۲۲ تیر ۸۹ ، ۰۹:۲۹ مُترَِصِّد
سلام علیکم
یا حسن مجتبی ع مددی
آرزوی شما چیست؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی