خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

ای کاش ........................

چهارشنبه, ۲۲ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۵۱ ب.ظ

سلام

این پست رو حتما بخونید:


روز قسمت بود. خدا هستی را قسمت می کرد. خدا گفت : چیزی از من

بخواهید. هر چه که باشد‚ شما را خواهم داد.

سهمتان را از هستی طلب کنید زیرا خدا بسیار بخشنده است.

وهرکه آمدچیزی خواست.یکی بالی برای پریدن ودیگری پایی برای دویدن.

یکی جثه ای بزرگ خواست و آن یکی چشمانی تیز. یکی دریا را انتخاب کرد

 و یکی آسمان را.در این میان کرمی کوچک جلو آمد و به خدا گفت :

من چیز زیادی از این هستی نمی خواهم. نه چشمانی تیز و نه جثه ای

بزرگ. نه بالی و نه پایی ‚ نه آسمان ونه دریا. تنها کمی از خودت‚ تنها کمی

 ازخودت رابه من بده.وخداکمی نور به او داد.

نام او کرم شب تاب شد.

خدا گفت : آن که نوری با خود دارد‚ بزرگ است‚ حتی اگربه قدر ذره ای باشد.

 تو حالا همان خورشیدی که گاهی زیر برگی کوچک پنهان می شوی.

و رو به دیگران گفت : کاش می دانستید که این کرم کوچک ‚ بهترین را

خواست. زیرا که از خدا جز خدا نباید خواست.هزاران سال است که او

می تابد. روی دامن هستی می تابد.

وقتی ستاره ای نیست چراغ کرم شب تاب روشن است و کسی نمی داند

که این همان چراغی است که روزی خدا آن رابه کرمی کوچک بخشیده است.



پی نوشت:

خیلی فکر کردم اما هیچی نتونستم بگم

از جهلم

از بی وفاییم

از ..........................

خدا جون منو ببخش که فقط خراب میکنم.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۲
حسن زاده

نظرات  (۴۳)

سلام
از خداوند توفیق سربلندی برایت مسئلت دارم
۲۳ ارديبهشت ۸۹ ، ۱۲:۰۹ ๑۩۞۩๑((صوت الرقیه(ع))๑۩۞۩๑
سلام و التماس دعا .. اگر تبادل لینک میکنید خبرمون کنید... یا علی
سلام با کمال میل با تبادل لینک موافقم
با عنوان فاطمه فاطمه است
خبرم کنید باچه عنوانی لینکتون کنم
ابر کبود چشم تو در حال بارش است
وضعیت هوا و همین یک گزارش است


آئینه ات کجاست؟ نگاهی به خودکنی
تصویر تو در آئینه هم رو به کاهش است


جارو مکن که سرفه بگیرد تو را مگر
من مرده ام-بخواب،نه یک امر،خواهش است


تو جلوه کن به عرش که در رشدش این گیاه
هرروز پنج ثانیه محتاج تابش است


وقت نماز با تو خدا حرف میزند
یا فاطمه مقابل خود در نیایش است


تو ناز کن که ناز تو را میخرد خدا
کوری چشم خیره سر هرچه عایشَ... است

------------------------------------------------------------------------

سلام بزرگوار

ایام فاطمیه، شهادت حضرت زهرا را تسلیت عرض میکنم

ممنون از مطلب بسیار زیباتون.گاهی وقت ها هم که خدا به ما رو میکنه ما حاجت های مادی و دنیایی مون را ازش میخوایم و اصلا به فکر خودش و امام زمان نیستیم

یا زهرا
سلام
مطلبتون را خوندم زیبا بود...
ای کاش ما هم کمی نور داشتیم!
ببخشید یادم رفته بود.لینکتون کردم
یا علی
سلام
الله نور السموت و الارض کاش کمی ازنورش رو هم به ما میداد...
سلام ممنون واقعا زیبا بود.

موفق باشید و التماس دعا.

یاحق
سلام

خدایا من و ببخش...به خاطر بی وفاییم!!

زیبا بود...قلمتون توانا

التماس دعا
در پناه حق یا زهرا(س)
هنگامى على بدن زهرا را کفن مى کرد، وقتى که خواست بندهاى کفن را ببندد صدا زد:اى ام کلثوم ، اى زینب ، اى سکینه ، اى فضه ، اى حسن و اى حسین بیایید و از دیدار مادرتان توشه برگیرید، که وقت فراق و لقاى بهشت است.
حسن و حسین آمدند و با آه و ناله ، فریاد مى زدند: اى مادر حسن، اى مادر حسین... وقتى که به حضور جدمان رسیدى سلام ما را به او برسان و به او بگو بعد از تو در دنیا یتیم ماندیم ، آه ،آه، چگونه شعله غم دل ما از فراق پیامبر (ص) و مادرمان ، خاموش گردد؟
امیرمؤ منان مى فرماید:من خدا را گواه مى گیرم که فاطمه ناله جانکاه کشید و دست هاى خود را دراز کرد و فرزندانش را مدتى به سینه اش چسبانید.... ناگاه شنیدم ، هاتفى در آسمان صدا زد:
یا ابا الحسن....حسن و حسین را از روى سینه مادرشان بلند کن که سوگند به خدا این حالت آن ها، فرشتگان آسمان را به گریه انداخت.
آن گاه على آنها را از سینه مادرشان بلند کرد....
...................................................................................
نورت، خاک ها را خواهد شکافت، جوانه خواهد زد، بستر می شود و تا بی کران هستی، از آدم ابوالبشر تا بنی آدمی چون من که تو را ندیده اند، به روشنایی صبح سلامت خواهند رسید.....
سینه ام را چنگ می زنم تا انتهای آن که به قلبم برسد؛تربت تو همین جاست که هر بامداد، خورشید یاد تو از آن سر می زند.به خاطر نام عزیز فاطمه به پا می ایستم تمام عمر، دست بر سینه، رو به آفتاب، که قبله همه چشم های روشن است و از سینه ای که از گریه لبریز است، سلام می دهم....
به شفق نگاهت که دلم را به خون کشانده است....
...................................................................................
لعن الله قاتلی فاطمة الزهرا....
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا زهرا ....
سلام و عرض ادب

زیبا بود آقا صادق

برقرار باشید
سلام
خواندمت
امروز هوای دل ابری ست
به یاد شهدا...
انشاالله فردا لینکتون می کنم
یا علی
سلام
داستان زیبایی بود.
ممنون که خبرم کردید
موفق باشید
سلام


کاش مهدی به جهان چهره هویدا می کرد

گره از مشکل پیچیده ما وا می کرد

کاش می امد و با امدنش از ره لطف

قبر مخفی شده فاطمه پیدا می کرد

ای تاج سر عالم و ادم زهرا از کودکیم دل به تو دادم زهرا

ان روز که من هستم و تاریکی قبر جان حسنت برس به دادم زهرا

اللهم عجل لولیک الفرج
التماس دعا
مطالب جالبی بود!

التماس دعا!
به نام خدای شهیدان گمنام
سلام
خسته نباشی
ممنون که منور کردی
بازم از این کارا بکن
یاحق
سلام . خیلی مطلب زیبایی بود... ایام شهادت جانسوز حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها رو خدمت شما تسلیت عرض میکنم. و لعنت می فرستم بر قاتل آن حضرت.

حضرت امیر در حین دفن همسر خود فاطمه الزهرا علیهاالسلام فرمود:
لکل اجتماع من خلیلیل فرقة

و کل الذى دون الفراق قلیل

و ان افتقادى واحدا بعد واحد

دلیل على ان لا یدوم خلیل

یعنى : براى هر جمع دوستانه اى بالاخره جدایى است و آنچه جداى ناپذیر باشد بس کم و اندک است .
و فقدان یکى (یعنى فاطمه علیهاالسلام ) بعد از دیگرى (یعنى پیامبر صلى الله علیه و آله و سلم ) براى من دلیل آنست که هیچ رفاقت و انسى را دوام نیست .
............... الفبای شیعه......................
سلام
ایام شهادت بانوی دو عالم بر شما تسلیت باد.لینکتون کردم.ترجیح می دهم با نام شجره طوبی لینک کنید.
التماس دعا
سلام
بسیار زیبا بود
در پناه حق باشید
سلام
ممنون که اومدید
خیلی قشنگ بود.لذت بردم
انشالله زیر سایه اقا باشید
اللهم عجل فرجه
به حضرت عشق....
سلام صادق جان!
خیلی عالی بود...
شرمنده دیر شد اومدنم!!
این چند وقته قشنگ فهمیدم که
" مشکل از دل است که زیبا نمی شود"

ای کاش فهمیده باشم...ای کاش...
التماس دعا
یا علی مددی...
ایام سوگواری و شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا ( س )

بر تمام شیعیان جهان تسلیت باد
سلام
شهادت ام ابیها، حضرت فاطمه زهرا (سلام الله علیها) تسلیت باد

الا ای چاه یارم را گرفتند

گلم، باغم، بهارم را گرفتند

میان کوچه ها با ضرب سیلی

همه دار و ندارم را گرفتند
سلام.
دست نوشته های خودتون رو هم بذارید.
البته خانوم نظر آهاری هم قلم خوبی دارند!
سلام
با افتخار لینک شدید
یا علی
با سلام
ضمن عرض تسلیت به مناسبت شهادت بی بی دو عالم شهیده ولایت حضرت صدیقه مرضیه سلام الله علیه به اطلاع شما می رساند وبلاگ ما با موضوع احکام پیامبر قرن اتم علی محمد باب شیرازی در خدمت شماست.
حضور و نظر دهی شما موجب خوشحالی ما و ناراحتی دشمنان فرزند حضرت صدیقه خواهد شد.
در این حضور پیش قدم باشید.
یا علی مدد.
در شب تاریک
گر که نتوانی شوی خورشید
لا اقل مهتاب باش
وگر نتوان شوی مهتاب
لا اقل ان کرمک شب تاب باش

خدا نورش را به دل همه مان تابانیده ، خودمان نور را از خانه ی دل بیرون کرده ایم ....
سلام
آن مدینه چه مدینه ای بود که آن شب فرو نریخت.... آه شهر پیغمبر، دختر پیغمبر شبانه رفت... مخفیانه رفت... بی نشان رفت...
شهادت مظلومانه اولین شهیده راه ولایت را به عاشقان حضتش تسلیت می گویم.
یازهرا! التماس دعا
سلام
مطلبت را مطالعه کردم و لذت بردم
برای تبادل لینک مشکلی نیست
با نام قطعه 44 لینک بفرمایید اطلاع دهید
در ضمن کمی وبلاگ شلوغ است
خودت همچین احساسی نداری؟
خیلی زیبا بود.
نوشته اید:((از خدا جز خدا نباید خواست ))یکی از بهترین استادهای ما شعر خیلی زیبایی سرودن:
گر تمسک برکتاب حق شود
حق به جان آدمی ملحق شود
هرکه فرهنگ خدا راپاس داشت
ایمنی از شر هر خناس داشت
مصلحان در راه او برخاستند
از خدا تنها خدا را خواستند
جناب آقای دکتر فرشاد نادری نیا
با نام حسنیه لینک کردم.
درود بر شما...
پستتان عالی بود...
السلام علیک یا فاطمة الزهرا (س)
فاطمه جان!
با چراغی همه جا گشتم و گشتم در شهر... هیچ کس! هیچ کس اینجا به تو مانند نشد
خواستند از تو بگویند شبی شاعر ها... عاقبت با قلم شرم نوشتند نشد
شهادت مظلومانه ی دخت نبی اکرم (ص) را بر شما عزیزان تسلیت عرض می کنم.
التماس دعا!... یا زهرا...
سلام.
---------
هر گاه یکی از یاران و دوستانش را گرفته می دید با شوخی او را خوشحال می کرد تا اندکی از اندوهش کم شود. از همه مهم تر اینکه شادی علی (ع) هنگامی بود که یک کافر , مسلمان می شد. جنگی به پیروزی ختم می شد , غذایی به فقیر می رساند , دل غم دیده ای را شاد می کرد , مشکلی را از کسی مرتفع می کرد و کودک یتیمی را ذوق زده می نمود.
----------------------------------------------------------------
سه قضاوت امام علی علیه السلام در عصر عمر
----------------------------------------------------------------

با تشکر ....الفبای شیعه
یا الله
سلام
افسوس خدا حاجت یک عمر مرا داد
ای کاش لب سرخ تری خواسته بودم
خدا جون منو ببخش که فقط خراب میکنم.

جان زهرایت ببخش!
سلام

خیلی قشنگ بود. کاش ما هم فقط عشق خدا توی وجودمون باشه چون اگر خدا رو داشته باشیم همه چیز داریم ولی اگر همه چیز داشته باشیم و خدا رو نداشته باشیم انگار هیچ چیزی نداریم. مرسی که آپ وبتو خبر دادی.
آفتاب دیروز سوزان تر از همیشه بود. گویی آمده بود نزدیک تر تا بوی عشق را استشمام کند.

از کدام بخش از مراسم تشییع بنویسم! از دیده های گریان مادران شهدا که با فرزندانشان صحبت می کردند از دل نوشته ها و یادگاری هایی که بر روی تابوت شهدا می نوشتند!

ما نام مقدست را بر برگ برگ لاله های خونین کشورمان خواهیم نگاشت.

اللهم الرزقنا توفیق الشهاده

اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة والنصر و جعلنا من انصاره و اعوانه



موفق باشید.

یازهرا
هوا بارانی است.

نمی‌دانم چرا یاد تو افتادم.

یاد اشک‌های آخرین خداحافظی‌ات که ...


سلام ...
مزاحم شدم که بگم اپم و مثل همیشه منتظر حضورتون ....
خوشحال میشم اگه بیاید
یا علی
سلام
ممنون که سر زدید...

تنها کمی خدا آرزوی یه کرم کوچولو بود

میون این همه آرزو این همه خیال یکی با صدای نحیفی میگه :تنها کمی خدا...

لینکتون کردم
عالیست عزیزجان
تو در عظمت چهار حرف ،سبکبالانه به جاودانگی رسیدی و شهرت یافتی و من به دنبال خودم می کشم، سنگینی این نام و نشان را ...
.
.
آپم
سلام علیکم و رحمت خدا بر شما باد.

امیرالمومنین حضرت علی (ع) میفرمایند:

هرکس که به باطلی روی آورد ،دو گناه بر عهده او باشد.گناه کردار باطل و گناه خشنودی به کار باطل."حکمت 154"


با تشکر از حضور شما.

موفق و موید باشید در پناه حق

یاعلی
۰۴ خرداد ۸۹ ، ۰۰:۵۶ شهاب الدین
خلاف مروت بود که اولیاء
تمنا کنند از خدا جز خدا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی