خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

حسن جان تولدت مبارک

پنجشنبه, ۴ شهریور ۱۳۸۹، ۰۲:۰۴ ب.ظ

 میلاد امام حسن (ع) مبارک باد

کریم کاری به جز جودْ و کرم نداره

آقام تو مدینه ست ولی حرم نداره

یه روز آقا امام حسن (ع) داشتن توی مدینه راه میرفتن میببنن یه عده که جزام دارن نشیتن دارن غذا می خورن . یکیشون خدمت آقا عرض میکنه شما با غذا نمی خورین .

کریم اهل بیت هم میشینن پیش اونها و...........

درد دل:

یه عده داشتن با امام حسن(ع) توی راه میرفتن

آقا سوار مرکب نبودن

خدمت آقا عرض کردن . آقا شما چرا دارید این مرکب ها را میارید و سوار نمیشید

آقا فرمودند:این ها را واسه تو راه مونده دارم میارم...................

--------آقا جان منم تو راه موندم

دست منم بگیر

نشسته ام بنویسید گدا. گدا. آقا

چقدر محترم است این گدای با آقا

نشسته ام بنویسید حسن . کریم . کرم

مدینه سفره آقا . برو بیا .آقا

نشسته ام بنویسید به جای العفوم

الهی یا حسن ْ و یا کریم یا آقا

تو مهربانیت از دست گیریت پیداست

بگیر دست مرا هم تو را خدا آقا

دخیل های نبسته شده زیاد شدند

چرا ضریح نداری چرا. چرا. آقا

تویی کریم کرم زاده .من گدا زاده

مرا خدا به تو داده تو را به من آقا




  آخر یه روز شیعه برات حرم میسازه

حرم برای تو شه کرم میسازه

آخر برات یه گنبد طلا میسازیم

شبیه گنبد امام رضا میسازیم

به کوری عایشه و دشمن حیدر

بقیع تو آباد میشه گل پیمبر

سر مزارت ضریح طلا میسازیم

مثل ضریح شش گوشه بهش مینازیم

آخر یه روز ضریحت و بغل میگیرم

حسن حسن میگم پای ضریح میمیرم

پنجره فولاد میسازیم حاجت میگیریم

دخیل میبندیم بدونی بر تو اسیریم

سقا خونه بنا کنیم با شور احساس

سر قبر ام البنین مادر عباس

 



سلام

عیدتون مبارک.عید خودم هم مبارک.

دیشب میخواستم بنویسم ولی نشد.

ببخشید شاید باید شاد مینوشتم ولی خوب آخه ما چون آقامون از همون کودکی همش با غم و غصه بود.

آخه چون ما آقامون تنها شاهد کوچه بود.

آخه چون ما آقامون را همه توی شهر آزار میدادن و میگفتن .................المومنین

آخه چون ما آقامون.........

هر چی سعی کردم شاد تر از این بنویسم نشد....

 

التماس دعا

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۶/۰۴
حسن زاده

نظرات  (۲۲)

سلام
خیلی زودتر منتظر زدن یه پست ازت بودم
فکر میکردم باید از خیلی قبل تر خودت رو اماده این روز کرده باشی ...

امروز تو سالن دعای ندبه بهشت زهرا داشتم نماز رو به جماعت می خوندم ...بعد حاج آقا که خیلی جوون هم بودن شروع کردن به سخنرانی و از امام حسن (ع) گفتن ... یه جا گفتن که تو مجلسی یه مردی موقعی که آقا داشتن صحبت میکردن بلند میشن و ادای حضرت رو در میارن و چند تا ادا و اطوار بیخود انجام میدن ...آقا دلشون میشکنه و میگن این زنه کیه تو جمع مردا !! و همه میبینن که اون تغییر جنسیت داده و زن شده ....امام میفرمایند برو خونه رنت هم مسخ شده و تبدیل به مرد کردیمش ..دستش رو بگیر وببرش بغداد اونجا بچه ای خواهید داشت مه خنثی خواهد بود !
برام جای سوال شد ....موندم تا ایشون اومدن بیرون پرسیدم سند این روایت ؟ گفتن کتاب ......الان هیچ کدوم ازدو کلمه اش یادم نیست فقط گفتن راجع به معجزات 14 معصوم نوشته شده .... گفتم عدالته که زنش رو به گناه مرد ، تبدیل به مرد کردند ؟ گفتند عدالته ...مثل زمانی که پدر ومادری بچه عقب مونده دارن ... گفتم رافت امام اینو نمیگه .... گفتند داشتند به اسلام بد وبیراه می گفتن و منحرف میکردند .... ما هم التماس دعایی گفتیم واومدیم بیرون .....
اما هنوزم ......
قربون کریم اهل بیت برم که انقدر تنها بود ...حق داشتی شاد نباشی
گرچه امروز روزی هم پیامبر و هم علی و فاطمه شادند و در خانه ی علی روشنی و شادی موج میزند

خیلی التماس دعا
راستی شنیدم افطاری میخوای بدی ..... همین جوری هاست دیگه ....باشه
میلاد کریم اهل بیت بر شما هم مبارک
به نام خدای شهیدان گمنام
سلام
نماز و روزه هاتون مقبول درگاه حق
((بقیع در انتظار ضریح ))
بروزم
و منتظر
یاحق
سلام
شب ولادت امام حسن توی مسجد ارک, نیمه ی شب زیر قطرات باران
نشسته بودم.حاجی می خوندو من....

مگر می شود برای این آقا شاد نوشت و کف زد؟!

دعا بفرمایید.
دعوت به حضور در انتفاضه سایبری
آیا وقت آن نرسیده است که در کنار هم زنجیره ای پولادین تشکیل دهیم و آن را بر گلوی صیهونیسم و استکبار بپیچیم تا جهان همیشه از شر این موجود نامشروع و پلید نفسی به راحتی بکشد؟

اگر در حال حاضر فریاد اسلام را بشنویم و آن را از چنگال ستمگران عالم نجات دهیم مطمئن باشید که ندای انا المهدی پسر فاطمه را هم خواهیم شنید. با دست روی دست گذاشتن فقط دشمنان دریده تر و ظالم تر می شوند. باید همت را مضاعف کنیم تا به هدف نهایی که از بین بردن این لکه سیاه جهانی است برسیم و این حرکت اتفاق نمی افتد مگر با اتحاد و هماهنگی و البته کار مضاعف در حیطه جنگ نرم. لذا از تمامی سایت ها و وبلاگ نویسنان تقاضا می شود اولویت اصلی اقدامات و مطالب خود ( اعم از متن ، تصویر ، کاریکاتور ، طرح ، کلیپ ، شعر و ... ) را در این راستا و قضییه ی فلسطین قرار دهند تا با پشتیبانی و همکاری یکدیگر به اهداف مد نظرمان برسیم. ان شالله که از این امتحان اخیر نیز، با سربلندی خارج شویم
برای اطلاع از چگونگی فعالیت و شرکت در انتفاضه سایبری به لینک زیر مراجعه کنید
http://naghdnews.ir/cyber-resistance/news-articles-related-resistance/4521-cyber-resistance.html
۰۹ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۳۰ رنگ آمیزی خدا ( عاطفه )
سلام
ببخشید روز میلاد نتونستم بیام
فرا رسیدن شهادت امام علی (ع ) رو تسلیت می گم
همیشه حسنی باقی بمونید
سلام
طاعات قبول
امشب از دعا فراموشم نکنید .
در ختم جمعی قران شرکتتان داده ام ... یه سری به من بزنید اگه میتوانید موافقت بفرمایید
همه ی عالم و آدم به تو می اندیشد
شک ندارم که خدا هم به تو می اندیشد


راز خلقت همه پنهان شده در عین علی ست
کهکشان ها نخی از وصله ی نعلین علی ست


دم به دم عمر تو تلمیح خدا بود علی
رقص شمشیر تو تفریح خدا بود علی


دل من شوق تمنای تو دارد امشب
بی سبب نیست که سودای تو دارد امشب


گر بیائی و بمانی شب قدریست مرا
خوشتر از خلوت شب وقت دعا نیست مرا

____________________________________________
سلام دوست عزیز

اگر خواستید میتونید کد لینک باکس را در آخر قسمت ویرایش وبلاگ یا کد لوگوی زیر را در قسمت تنظیمات وبلاگتون قرار دهید تا لینک شما در لینک باکس فطرس دل به آدرس:
www.linkbox-fotrosedel.blogfa.com
ثبت شود و آمار وبلاگتون بالا بره

ممنون

کد لینک باکس:

خاک بر فرق من با این معرفت به مقام ولایت علی (ع)
صادق جان من پس از مدتی نیرنگستان رو دوباره راه اندازی کردم
خیلی خوشحال میشم اگه من رو از انتقادات و دیدگاه هاتون بهره مند کنید
راستی از همه دوستان مخالف با جنبش سبز هم دعوت میکنم دیدگاه هاشون رو البته با رعایت احترام مطرح کنن.
به یاد داشته باشیم:اگر همه مانند هم می اندیشیدند هیچ کس فکر نمیکرد...
راستی اگه این نشانی فیلتر بود یه شماره اضافه کنید . iranesabz20 iranesabz19 و غیره
زنده باد آگاهی
شاد باشی
سلام
ختم فرمودین ؟
۱۶ شهریور ۸۹ ، ۰۰:۲۰ رنگ آمیزی خدا ( عاطفه )
سلام
چرا کم کار شده اید ؟
به روزم .
یا علی
سلام علیکم

دوست دارید شما هم خدا و آقاجون را خوشحال کنید؟
اما متفاوت !!!
پس در صورت تمایل در ختم دیار مُتَرَصِّد شرکت کنید.
این ختم با بقیه ختم ها فرق دارد !!!

التماس دعا
یا الله...
سلام دوست عزیز ممنون از زحماتتون
با (مطلب هتک حرمت به خداوند ممنوع ) به روزم.
منتظر نظرات ارزشمند شما هستم.
یا علی(ع)
‏"هوالشهید"‏

ای عشق!چه درشرح توجزعشق بگویم.‏

خدایا خدایا!ستاره هاکه رفتند،خورشید رانگه دار.‏

آپیم،قدم رنجه کنید.‏

التماس دعای فرج وشهادت
سلام.
بسیار مفید و نیازمند به تبلیغ بیشتر هست.
راستی منم یک کار نو شروع کردم و نظر سنجی زیر معرفی سایت قرار داده شده که دستتونو می بوسه .
کارم اخبار سی ان ان و دروغ پردازی هاشه.
نظرتتون بسیار کار سازه.
خودتونم ببینید میشه همو بلینکیم یا نه.
با تشکر .
مریم


دعا بفرمایید.
سلام علیکم

سوره العنکبوت, آیه 20

قُلْ سِیرُوا فِی الْأَرْضِ فَانظُرُوا کَیْفَ بَدَأَ الْخَلْقَ ثُمَّ اللَّهُ یُنشِئُ النَّشْأَةَ الْآخِرَةَ إِنَّ اللَّهَ عَلَى کُلِّ شَیْءٍ قَدِیرٌ
بگو در زمین بگردید و بنگرید چگونه آفرینش را آغاز کرده است‏سپس [باز ] خداست که نشاه آخرت را پدید مى‏آورد خداست که بر هر چیزى تواناست

التماس دعای خاص...
یا الله...
"هوالشهید"

سلام،خداقوت دلاورازعرصه فرهنگ سازی

آپیم با:روی تخته ی سیاه پنجم الف/باگچ سفیدوسرخ/

جمله ای نوشته است................

التماس دعای فرج وشهادت
سلام به همه ی همسنگرای عزیز....
راستش اگه قسمت بشه وآقابطلبه ماهفته ی دیگه عازم کربلاهستیم...
قول میدم اونجاهمتونو دعا کنم البته اگرلایق باشیم...
خیلی دعام کنید تابتونم ازاین سفر بهره ی کافی روببرم....
التماس دعا
یاعلی
سلام
خوش به سعادتتون که رفتید...
من که تاژام به اونجانرسه باورم نمیشه طلب شده باشم....
اصلا من(عبدعاصی)کجاوکربلاکجا؟
خیلی دعام کنید...
انشاالله که بتونم توصیتونوعملی کنم....
یاعلی
التماس دعا
با سلام بر شما و درود بر مقام عظمای ولایت
وبلاگ خوبی دارید اگر مایلید تبادل لینک کنیم ما را لینک کنید سپس به ما خبر دهید تا شما را لینک کنیم
سریر عشق
التماس دعای فرج

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی