خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

از فکه تا مکه .........

يكشنبه, ۲۹ اسفند ۱۳۸۹، ۰۷:۴۹ ب.ظ

 

 

سلام

پیشاپیش سال نو مبارک.....

جای همه دوستان خالی بود توی فکه و طلائیه و ......

انشالله پس فردا عازم مکه هستم و به یاد همتون

یا علی

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۹
حسن زاده

نظرات  (۵)

اللهم عجل لولیک الفرج...آمین

سلام علیکم
التماس دعای خاص در طواف عشق
بهترین ها را در سال جدید برای شما دوست عزیز آرزومندم.
مأجور باشید و ملتمس دعا
یا الله...
سلااااااااااااام
سال نو مبارک ، سالی سرشار از نور ایمان برایت آرزو می کنم ...
به همراه سلامتی و آرامش و شادکامی ...

سعادت میخواد این جور طلبیدن ها ...
خوشا به سعادتت
امید که لیاقت اینو داشته باشیم که اونجا یاد ما هم باشی ...
سفرت بی خطر ...
در پناه حضرت دوست ...
صبح امید که شد معتکف پرده ی غیب
گو برون آی که کار شب تار آخر شد
بسم الله
سلام
زیارت قبول
دلم خواست...
دلم شکست...
دلم...
هیچی!
یا زهرا)س(
ولادت حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی