خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

حکمت خدا

سه شنبه, ۲۲ تیر ۱۳۸۹، ۱۲:۱۷ ق.ظ

گنجشک با خدا قهر بود.......روزها گذشت و گنجشگ با خدا هیچ نگفت . فرشتگان سراغش را از خدا می گرفتند و خدا هر بار به فرشتگان این گونه می گفت: می آید ؛ من تنها گوشی هستم که غصه هایش را می شنود و یگانه قلبی هستم که دردهایش را در خود نگاه میدارد.....
و سرانجام گنجشک روی شاخه ای از درخت دنیا نشست. فرشتگان چشم به لب هایش دوختند، گنجشک هیچ نگفت و خدا لب به سخن گشود : با من بگو از آن چه سنگینی سینه توست.
گنجشک گفت : لانه کوچکی داشتم، آرامگاه خستگی هایم بود و سرپناه بی کسی ام. تو همان را هم از من گرفتی. این طوفان بی موقع چه بود؟ چه می خواستی؟ لانه محقرم کجای دنیا را گرفت ه بود؟ و سنگینی بغضی راه کلامش بست.
سکوتی در عرش طنین انداخت فرشتگان همه سر به زیر انداختند. خدا گفت:ماری در راه لانه ات بود. باد را گفتم تا لانه ات را واژگون کند. آن گاه تو از کمین مار پر گشودی.
گنجشگ خیره در خدائیِ خدا مانده بود.
خدا گفت: و چه بسیار بلاها که به واسطه محبتم از تو دور کردم و تو ندانسته به دشمنی ام برخاستی! اشک در دیدگان گنجشک نشسته بود. ناگاه چیزی درونش فرو ریخت ...
های های گریه هایش ملکوت خدا را پر کرد ...


پی نوشت:

سلام داشتم داستان رو میخوندم دیدم قصه زندگی آدم های بی معرفتی مثل منه

گفتم بنویسمش شاید به کار یه نفر دیگه هم بیاد.

التماس دعا


پی پی نوشت:

 راستی مشهد جاتون خالی بود.انشالله قسمت همتون بشه.

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۲۲
حسن زاده

نظرات  (۱۹)

۲۲ تیر ۸۹ ، ۰۰:۳۶ بهار نارنج
نوشته های عرفان فوق العادست.

روزی خداوند کلاغ و قناری را زشت آفرید.
قناری اعتراض کرد و زیبا شد ولی کلاغ راضی به رضای خدا شد.
حال قناری در قفس زندانی است و کلاغ آزاد!!!

التماس دعا.
سلام زیبا بود
۲۲ تیر ۸۹ ، ۰۱:۲۷ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام
زیارت قبول
۲۲ تیر ۸۹ ، ۱۱:۱۹ خانم معلم
سلام
اینو برای بچه های مدرسه خوندم ....
نوشته های خانم نظر اهاری خیلی دلنشینه ....
۲۲ تیر ۸۹ ، ۱۲:۳۷ خادم الشهدا
یا فتاح
یاد این آیه قشنگ قران افتادم:
عسی ان تکرهوا شی و هو خیر لکم و عسی ان تحبوا شی و هو شر لکم...والله اعلم و انتم لا تعلمون...

زیبا بود و دوست داشتنی...خدا خیلی خیلی مهربونه...و صبور...
التماس دعا
یا زهرا
سلام...
داستان زیایی بود..با اینکه بارها شنیدمش اما بازم از خوندن دوباره اش خسته نمی شم...
زیارت قبول....دلم رفت امام رضا...البته من خودم دعوت شدم....
موفق وموید باشید....
در پناه مهربانترین مهربان...........
یا زهرا(س)
سلام

به کار ما هم آمد ... قلمتون توانا ...

زیارت هم قبول

در پناه حق یا علی
قلم و کاغذ و دفتــر همه آماده ی اعجاز شده
قلمم در کف و دفتـــر به تمنا به درت باز شده

گر تو دستی به فقس آری و مرغ دل من جان گیرد
روزگاریست که دل واله و حسرت کش پرواز شده

گر چه این طبع ضعیف است ولی بر سر عهدم هستم
تا به دستم قلمی هست و به دفتر ، غزل آغاز شده
۲۳ تیر ۸۹ ، ۰۸:۳۷ مُترَِصِّد
یا رب الحسین بحق الحسین اشف صدرالحسین بظهورالحجه...
یا رب العباس بحق العباس اشف صدرالعباس بظهورالحجه...
یا رب السجاد بحق السجاد اشف صدرالسجاد بظهورالحجه...
آمین

اعیاد شعبانیه بر شما یار بزرگوار دیار مُترَِصِّد مبارک باد

التماس دعا...
اللهم انی اسئلک بحق المولود فی هذا الیوم

عجل لولیک الفرج

***
سلام
تبریک میگم...
۲۴ تیر ۸۹ ، ۰۸:۳۱ خادم الحسن
سلام
بسیار زیبا بود
حرم مجازی امام حسن مجتبی (ع)
منترتان است
یا مجتبی
۲۴ تیر ۸۹ ، ۱۵:۳۹ محمد طلبه ای از ...
چه خوب است آب و هوایی که دارید
همیشه بهشت است جایی که دارید
الهی روی خلوتی هم نبیند
شلوغی این کوچه هایی که دارید

نمی خواهم اصلا بفهمم که ما را
کجا می برد رد پایی که دارید
همین که شما می بریدم، یقینا
شبی می رسم تا خدایی که دارید

برایم هوای بهشتی بالا
حرام است با کربلایی که دارید

بود ذکر سجاده هر فقیری
امیری حسین فنعم الامیری

همه زیر پایند و بالا حسین است
همه قطره اند و دریا حسین است
چه رسم خوشی که زمان تولد
کلام نخستین ما یا حسین است

ایام مبارک ماه شعبان رو بهتون تبریک می گم موفق باشید
سلام آقا
احوال شما؟
ایام مبارک باشه انشاالله
پست های خوبی گذاشتین
سربزنید
کجا رفتی آقا صادق ...
.
.
.
.
.
با سلامـ خدمت شما دوست عزیز ...
فردا با 12 پوستر آپمــ ...
خوشحال میشمــ بیای ...
منتظر نظرات سازندتون هستم ...
با تشکر ...
علی ..
۲۷ تیر ۸۹ ، ۱۹:۳۳ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب الشهید ...

یاحضرت زهرا(س) ...

سلام همسنگر !!!


آن قدر سرگرم بحث بد حجابی نشویم که سرمان کلاه رود !!! آنقدر سرگرممان کردند

که فراموش کردیم مافیای قدرت از هر ابزاری برای حفظ منافعشان استفاده میکنند .

فراموش کردیم که مافیای قدرت هیچگاه به اعتقادات مردم بها نمی دهند .

چرا دیگر کسی فریاد نمیزند؟

فریاد فقط برای دفاع از حریم حجاب و عفت است؟

پس ریشه بد حجابی ، بی عفتی و بسیاری از مفاسد جامعه کجاست؟

چرا کسی برای حرام خواری فریاد وا مصیبتا سرنمی دهد؟ فتنه ۸۸

تمام شد ولی باورمان شود که در خرداد 89 کلاه سرمان رفت . باختیم و بازیچه ی

مفسدان شدیم . یقینا 30 /3/89 به عنوان لکه ی ننگینی در تاریخ این کشور ثبت شد .

این اتفاق افتاد و دانشگاه آزاد با کمکهای قابل تحسین دو قوه سرقت شد.

احسنت بر برادران لاریجانی .آفرین برهمت بلند این دو ابرمرد . مرحبا .

احسنت بر دستگاه قضایی که بدعتی در تاریخ ثبت کرد که

چون تیری در چشم عدالت بود . احسنت بر مجلس هشتم که مجلس ششم را با تمام ضد

انقلابهایش رو سفید کرد . حالا دریافتیم که نگرشی از جنس رئیس جمهور چقدر در

این جامعه غریب است .چقدر کمند انسانهایی که جیبشان بسته باشد و دهانشان باز.

چقدر قلیلند حامیان حقیقی انقلاب . چقدر اندکند افرادی که به مردم از بالا نگاه

نمی کنند .(ادامه در سنگر راه روشن)

اللهم عجل لولیک الفــــــــــــــــــرج والعافیة والنصر ...

یامهدی (عج) ادرکنی ...
۲۹ تیر ۸۹ ، ۰۱:۵۹ فلاح نژاد
سلام زیارت قبول

السلام علیک یا شمس الشموس یا انیس النفوس السلطان یا ابالحسن یا علی بن موسی


یا علی


لینک باکس فطرس دل افتتاح شد



سلام دوست عزیز

فرار رسیدن ماه پر برکت شعبان و میلاد امام زمان(عج) را تبریک عرض میکنم.

از اینکه چند وقتی نبودم و کمتر به شما سر میزدم عذر خواهی میکنم.

اما به مناسبت میلاد پر نور و برکت امام زمان و برای اینکه دوستان فطرسی بتونن با پیوند بیشتری در این دنیای مجازی همکاری کنند تصمیم به افتتاح لینک باکس فطرس دل کردم.

برای تبادل لینک با لینک باکس فطرس دل فقط گذاشتن لوگوی لینک باکس کافی است و قرار دادن کد لینک باکس در وبلاگتون اختیاری است.

به دلیل اینکه لینک باکس فطرس دل تازه تاسیس میباشد لذا امیدوارم با همکاری شما و همه وبلاگ نویسان مذهبی این لینک باکس روز به روز پربارتر شود.

راستی...فطرس داره میره پابوس...دعاش کنید

فطرسی بمونید




وبلاگ فطرس دل: www.fotrosedel.blogfa.com

لینک باکس فطرس دل: www.linkbox-fotrosedel.blogfa.com
سلام
قبلا در وبلاگ دیگره ای شما رو لینک کرده بودم
حالا به وبلاگ جدیدم هم سر بزنید.
سلام

یه خواهشی از شما و دوستان دیگر بازدیدکننده وبتون داشتم

اگر امکان داره لینک زیر رو دانلود کنید و به سوالات کوتاهش در باب مبحث ظهور امام زمان عج لطف کنید و جواب بدید

http://www.mediafire.com/?y9st3w1kx379g74#2

پیشاپیش از شما دوست عزیز در ترویج موج بشارت ظهور سپاسگزارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی