خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

دل تنگ شهدا

دوشنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۵۸ ب.ظ

دلم چند وقت خیلی واستون تنگه

و.......

دعا کنین شاید منم ......

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۱۱
حسن زاده

نظرات  (۲)

سلام
منم یه عالمه ازش عکس دارم که هر وقت دلم میگیره نگاهشون میکنم بلکه یادشون شاید کمی آرومم کنه ولی نه، بدتر میشم ...هوایی میشم
خوش به حالتون که مسئولیتی فعلا به گردنتون نیست و میتونین برین ولی ما ...
ما رو واقعا باید بطلبن که بریم .....
خدا قسمت همه مون بکنه ..دعا کن .....
۱۳ مرداد ۸۹ ، ۰۰:۲۷ کلام شیرین
اگر می خواهید خوشبخت زندگی کنید از توقعات خود بکاهید.
اگر می خواهی بزرگ شوی ،از کردار نیک دیگران فراوان یاد کن.
اگر می خواهی خوشبخت ، باشی سعادت دیگران را هم در نظر بگیر.
اگر شادی و تمام چیزهای مطلوب را با دیگران قسمت کنید ،
شادی و چیزهای مطلوب بیشتری را به سمت خودتان جذب می کنید
امتحان کنید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی