خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

انتظار

جمعه, ۲۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۸:۲۴ ب.ظ

مسافران همه برگشته اند ٬ الا تو

سرود صبح ظفر گشته اند ٬ الا تو

رسیده منتظران را نوید ٬ الا من

مسافر همه از ره رسید ٬ الا من

¤

همه شریک غم خواهرند ٬ الا تو

عصای دست و دل مادرند ٬ الا تو

همه به خواب نفس سوده اند ٬ الا من

و با خیال خود آسوده اند ٬ الا من

¤

کسی قرار دل من نبود ٬ الا تو

کسی بهار دل من نبود ٬ الا تو

همه به خواب تو را دیده اند ٬ الا من

گلی ز خنده تو چیده اند ٬ الا من

¤

ز دیده رفته ز دل رفتنی است ٬ الا تو

که یاد هیچکسی تازه نیست ٬ الا تو

تو را ز یاد همه برده اند ٬ الا من

به قاب خاطره بسپرده اند ٬ الا من

¤

ز رفتگان همه پیکی رسید ٬ الا تو

به بازگشت همه هست امید ٬ الا تو

به پلکهای همه شب دمید ٬ الا من

مسافر همه از ره رسید ٬ الا من

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۲۰
حسن زاده

نظرات  (۱۱)

خدا کندکه مرا با خــدا کنی آقا

ز قـــــید و بنـــــد معــــــــاصی رها کنــــــی آقا

دعای ما به در بسته می خورد

ای کاش خودت برای ظهور خودت دعا کنی آقا
ای آخرین توسل سجاده های ما...
آیا نمی رسد به حضورت صدای ما؟
جمعه به جمعه می رسد و با تو؛ ای دریغ...
بی تو چه زود می گذرد هفته های ما
در این سرا تا که ببینی چه می کشیم
بگذار چشمهای خودت را به جای ما
موعود اهل بیت کی از راه می رسی؟
کی مستجاب می شود آقا دعای ما



سلام...
التماس دعا
یا علی مددی...

همه چیز ما خداوند
کسی که پر از عشق است ، پر از خود خداست
خدا همین جا در خانه است ، ما هستیم که برای قدم زدن بیرون رفته ایم
خدا در درون ماست اما ما اورا جایی در بیرون خود قرار می دهیم تا پرستشش کنیم
خدا دعای ما را می فهمد حتی وقتی کلمه ای برای گفتنش پیدا نمی کنیم
ایمان این نیست که باور کنیم خدا می تواند کاری بکند ، آن است که بدانیم او کار را خواهد کرد
شکیبایی با دیگران ، عشق است
شکیبایی با خود ، امید است
شکیبایی با خدا ، ایمان است
بعضی از بزرگترین هدایای خداوند ، دعاهای بی جواب است
زندگی هدیه خداست به تو ، طرز زندگی کردن تو ، هدیه توست به خدا
-------------------------------------------------------------
سلام
شعر بسیار زیبایی بود
با اجازه ذخیره اش کردم که گاهی یکبار حتما بخونم
ممنون
یاعلی
با سلام

اللهم عجل لولیک الفرج

در سرى نیست که سوداى سرکوى تو نیست

دل سودا زده را جز هوس روى تو نیست

سینه غمزده‏اى نیست که بى‏روى و ریا

هدف تیر کمانخانه ابروى تو نیست

جگرى نیست که از سوز غمت نیست کباب

یا دلى تشنه لعل لب دلجوى تو نیست

عارفان را ز کمند تو گریزى نبود

دام این سلسله جز حلقه گیسوى تو نیست

نسخه دفتر حسن تو، کتابى است مبین

ور بود نکته سربسته، به جز موى تو نیست

ماه تابنده بود، بنده آن نور جبین

مهر رخشنده به جز غرّه نیکوى تو نیست

خضر عمرى‏ست که سرگشته کوى تو بود

چشمه نوش، به جز قطره‏اى از جوى تو نیست

نیست شهرى که زآشوب تو، غوغایى نیست

محفلى نیست که شورى زهیاهوى تو نیست

(مفتقر) در خم چوگان تو گویى، گوییست!

چرخ با آن عظمت نیز به جز کوى تو نیست‏
سلام آقا صادق
خوبی؟
ممنون که به ما سر زدی
خوشحال شدم یک مجتبوی دیگر را شناختم
با افتخار لینک شدید
یا مجتبی
یا صاحب من لا صاحب له
سلام
امیدوارم خدا چشم همه چشم انتظاران را به جمال منتظرشان روشن کند
یا علی
سلام

انتظار... عجب سخت است ... الهی چشم همه چشم انتظارها روشن بشه!

ممنون از حضور گرمتون

در پناه حق یا علی
سلام ف ممنون از حضورتون با همون اسم اول وبلاگ لینکم کنید . در ضمن می شه بگید این شعر مال کیه ؟
سلام
بروزم و منتظر

التماس دعا
یاحق
سلام اخوی
۲۲ فروردين ۸۹ ، ۱۶:۴۹ یه دختر حزب اللهی...
سلام
به خاطر غیبتم معذرت خواهی میکنم.
امرتون انجام شد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی