خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

یا زینب(س)

دوشنبه, ۳۰ فروردين ۱۳۸۹، ۰۹:۳۵ ب.ظ

بسم الله

السلام علیک یا ابا محمد الحسن بن علی و رحمه الله و برکاه

سلام به همه دوستان

ولادت اسوه صبر

بنت الحیدر(ع)

عشق الحسین(ع)

بی بی حضرت زینب (س) مبارک باد.

 

زبان حال حضرت زینب (س)

 

دلی در خون نشسته دوست داری؟

بگو قلبی شکسته دوست داری؟

تورا ای عشق ! بی سر دوست دارم

مرا با دست بسته دوست داری؟

 

نه تنها تیر و تیغ و سنگ بوده

سر پیراهن تو جنگ بوده

ولی شرمنده زینب دیر فهمید

که انگشتر به دستت تنگ بوده

 

و چند بیت شعر تقدیم به خانم حضرت زینب

در فضل محیط بیکرانی زینب
در صبر ، بسیط آسمانی زینب
ای خورده به سینه ات مدال عظمت
بانوی همیشه قهرمانی زینب

 اى درخشنده‏تر از الماس‌ها

اى صفا بخش وجود یاس‌ها

اى تجلى امامت در زنان

مایه‌ی ترس على‌نشناس‌ها

حوریان از درک تو عاجز همه

کى شناسندند یقین خناسها

لطف تو شد شامل هر شیعه‏اى

اى صفا بخشیده بر احساسها

عبد زینب واقعاً عبد خداست

مدعى بگذار این وسواسها

خسته بال دام عشقِ زینبم

من پرستوىِ دمشق زینبم

اى خدا من دوست‏دار زینبم

خسته جانم جانثار زینبم

سال‌ها پرسه به کویش مى‏زنم

کوچه گرد و خاکسار زینبم

مى‏تپد در سینه دل با یاد او

دردمند و بیقرار زینبم

کاش بودم من کبوتر اى خدا

تا نمایى همجوار زینبم

در دم مرگم سوى شامم کشید

آن زمان در انتظار زینبم

کاش من قربان زینب مى‏شدم

خادم طفلان زینب مى‏شدم

 

و آخرش حرف دل

دختر آمد حیف مادر می رود 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۳۰
حسن زاده

نظرات  (۱۸)

ضربان عاشورا، ضرباهنگ قدم های توست؛ حسین بی زینب علیهاالسلام می شود؟
او که همسفر سرهای از پیکر جدای آل الله خواهد بود...
..........................................................................
در رفعت شأن او،‌ سخن حجّت خدا،‌ امام سجاد(ع) کافی است که فرمود:
«یا عَمَّه! أنْتِ بِحَمْدِ اللهِ عالِمَهٌ غَیرٌ مُعَلَّمهّ وَ فَهِمَهٌ غَیرُ مُفَهَمَّهَ»
..........................................................................
او انتخاب شد برای روز واقعه...
او از همان اول که بر صورت برادر چشم گشود، انتخاب شد که دختر صبر باشد و بانوی فولادین رنج....
سر نی در نینوا می‌ماند اگر زینب نبود....
..........................................................................
اللهم عجل فی فرج مولانا صاحب العصر و الزمان....
دلهاتان شوریده نینوا یا زهرا ...
درود خداوند بر زینب(ص) و بر مادر بزرگوارش.
ممنون از حضورتان
۳۰ فروردين ۸۹ ، ۲۲:۳۱ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب الشهید

سلام بر بانوی کربلا...

یا زینب(س) ...عمه ی سادات ! ادرکنی...

............................

سلام ..

تشکر از حضورتان..

یامَهدی(عج) ادرکنی!
سلام
میلاد نور بر شما هم مبارک
گریز زیبایی به فاطمیه زدین
به نام خدای بانوی صبر

عشق زینب بیماری نیست جز فوق جنون
هرکه گوید یا حسین بر او سرایت میکند

ای که بیماری چرا نزد طبیبان میروی
خرده نان سفره زینب کفایت میکند

کربلا باشد سفارت خانه حق بر زمین
این سفارتخانه را زینب صدارت میکند

بیرق خون خواه شاه کربلا این مطلب است
اهل عالم گوش باشید این سپاه زینب است...
--------------------------------------
ولادت حضرت زینب را به شما تبریک میگویم
امیدوارم که از دست برادر بی بی یه عیدی خوب بگیری

یاعلی
سلام خسته نباشید
وب بسیار جالبی دارید اجرتون با آقا

ولادت حضرت زینب سلام الله علیها مبارک باد

موفق باشید. اللهم عجل لولیک الفرج

یاعلی


سلام...
مبارکه...
مشهد چی شد؟
۳۰ فروردين ۸۹ ، ۲۳:۲۸ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام
میلاد خانم زینب کبری (س) بر شما هم مبارک باد

وبلاگتون(حسنیه)هم عطر اهل بیت هم عطر شهدا رو داره...
ایام عزتتان مستدام
التماس دعا
ولادت حضرت زینب س بر شما و تمامی عاشقان اهل بیت ع مبارک باد

سلام

ولادت با سعادت حضرت زینب (س) اسوه صبر و استقامت بر عاشقان اهل بیت (ع) مبارک باد.
ولادت با برکت تجسم عینی زهد و علم و عفاف و شهامت، بر رهروان راه زینب(س) مبارک باد!
سلام
شعرها زیبا بود
یاعلی
سلام
عید میلاد حضرت زینب(س) او که مردانگی در رکابش جوانمردی آموخت بر شما مبارک...

یا علی مددی...
۳۱ فروردين ۸۹ ، ۱۳:۵۱ عاشق بی نشان
کاش من یک بچه آهو می شدم
می دویدم روز و شب در دشتها
توی کوه و دشت و صحرا روز و شب
می دویدم تا که می دیدم تو را

کاش روزی می نشستی پیش من
می کشیدی دست خود را بر سرم
شاد می کردی مرا با خنده ات
دوست بودی با من و با خواهرم

چونکه روزی مادر م می گفت تو
دوست با یک بچه آهو بوده ای
خوش به حال بچه آهویی که تو
توی صحرا ضامن او بوده ای

پس بیا من بچه آهو می شوم
بچه آهویی که تنها مانده است
بچه آهویی که تنها و غریب
در میان دشت و صحرا مانده است

روز و شب در انتظارم پس بیا
دوست شو با من مرا هم ناز کن
بند غم را از دو پای کوچکم
با دو دست مهربانت باز کن
.
.
.
تولدحضرت زینب مبارک
التماس دعا
یاعلی
سلام بر شما
میلاد حضرت زینب رو هم بنده تبریک عرض میکنم به نوبه خودم
اگر مایلید منو در پیوندهاتون قرار بدید
بنده شمارو هم در پیوندهای خودم قرار خواهم داد
تشکر
یا حسین
سلام خسته نباشید
با یک پست جدید در خدمتم خوشحال می شم تشریف بیارین منتظرم
یاعلی
سلام

ببخشید دیر امدم...این روزا سرم شلوغه

تا نفس در سینه روز و شب بُود
دم حسین ع و باز دم زینب س بود

التماس دعا
در پناه حق یا زهراس
شما نیز در جمع ما ایرا نیان عاشق قرار گرفتید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی