خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

التماس دعا

سه شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۸۹، ۱۱:۵۲ ب.ظ

بسم الله

السلام علیک یا ابا محمد الحسن بن علی و رحمه الله و برکاه

 

آقا جان سلام

سلام به همه

توی دو سه پست پیش نوشته بودم که خیلی هوای امام رئوف رو کرده ولی فکر

نمیکردم که آقا انقدر زود جوابمو بده.

انشالله اگه لایق باشیم به یادهمتون هستیم.

 

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی،

الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری،

الصدیق الشهید، صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه

کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک.

التماس دعا

 

من دست خالی آمدم ، دست من و دامان تو

 

سرتا به پا درد و غمم، درد من و درمان تو

 

تو هر چه خوبی من بدم ، بیهوده بر هر در زدم

 

آخر به این در آمدم ،باشم کنار خوان تو

 

من از هر دررانده ام ، من رانده ی وامانده ام

 

یا خوانده یا نا خوانده ام ،اکنون منم مهمان تو

 

پای من از ره خسته شد، بال و پرم بشکسته شد

 

هر در به رویم بسته شد، جز درگه احسان تو

 

گفتم منم در می زنم ،گفتی به تو سر می زنم

 

من هم مکرر می زنم ،کو عهد و کو پیمان تو؟

 

سوی تو رو آورده ام، ای خم سبو آورده ام

 

من آبرو آورده ام، کو لطف بی پایان تو؟

 

حال من گوشه نشین، با گوشه ی چشمی ببین

 

جز سایه ی پر مهرتان، جایی ندارم جان تو

 

من خدمتی ننموده ام، دانم بسی آلوده ام

 

اما به عمری بوده ام، چون خار در بستان تو    

 

 

اللهم صل علی علی بن موسی الرضا المرتضی،

الامام التقی النقی و حجتک علی من فوق الارض و من تحت الثری،

الصدیق الشهید، صلاه کثیره تامه زاکیه متواصله متواتره مترادفه

کافضل ما صلیت علی احد من اولیائک.

 

 

کنار سفره که بودیم حرف مشهد شـد

 

وزید بوی خراسان و ناگـهان رد شد

 

دوباره یـاد غریب آشـنا و شـوق حرم

 

و سیل اشک که پشت پلکها سد شد

 

و مادرم که به دل حسرت زیارت داشت

 

دو سـال هست که تو قـول داده ای بابا

 

بـرای مـا که نـرفتیم واقعـآ بـد شد

 

تمام بودنـم آوار شـد و یـک لحظــه

 

زمان برای عبور از خـودش مردد شد

 

دو روز بـعد بلیـط و شـروع یک پرواز

 

کبوترانـه دلـم بـی قـرار گنبـد شد

 

قطار تهران،مشهد درست ساعت هشت

 

و ایستگاه که سرشار بـوق ممتد شد

 

و چند ساعت دیـگر به صحـن آزادی

 

نگاه منتظرم گـرم رفـت و آمـد شد    

 

 

آقا من که لایق اینهمه محبت نیستم ولی شما خیلی کریم اید.

 

 

راستی یادم رفت

 

 

پنجره فولاد رضا برات کربلا میده......................

 

آقا جون از راه دوری اومدم.............................

 

قربون کبوترای حرمت...................................

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۱/۳۱
حسن زاده

نظرات  (۱۶)

سلام همسنگر عزیز با افتخار شما را لینک کردم در صورت تمایل شماهم لینک بفرمائید
سلام
خیلـــــــــــــــــــــــی التماس دعا ............
سلام ....
خدا قوت .....
خسته نباشی ....

یا مهدی ادراکنی

التماس دعا

سلام
وب بسیار خوب و با صفایی دارید
خوشحال خواهم شد سری هم به من بزنید
در پناه حق باشید
سلام التماس دعا
با ای مهربان خدای در خدمتم.
اى مهربان خداى:
گم گشته ام تو بودى و کردم چو دیده باز
دیدم به آسمان و زمین و به بام و در
تابنده نور توست
هر جا ظهور توست
دیدم به هیچ نقطه تهى نیست جاى تو
خوش مى درخشد از همه سو جلوه هاى تو
اى مبداء وجود!
از کثرت ظهور، نهان شد که کیستى
از هر چه ظاهر است، تویى آشکارتر ... مستور نیستى
سلام...بروزم ومنتظر دیدار شما...
سلام
عصر جمعه
تشریف بیارید زیارت.
یا مجتبی
شما کدام گزینه را انتخاب می کنید؟

خدا را؟ خرما را؟ هم خدا و هم خرما را؟ یا هیچ کدام را؟

آپ جدید بلوغ رو اگه وقت داشید بخونین
همکار محترم از شما به خاطر مطالب مفیدوتون کمال تشکر را دارم . اگر با تبادل لینک موافق هستید من را با نام " مطالب علمی" لینک کنید سپس به وبلاگ من بیایید وبگویید با چه نامی لینکتان کنم .
آدرس من :
www.mohammad_science.mihanblog.com
سلام
خوش به سعادتون
منم هفته دیگه عازم مشهدم ولی نمیدونم چرا دلم نیست و خیلی میترسم از این سفر
کاش حال شمارو داشتم
سلام حاجی خوش به سعادتت التماس دعا زیارت قبول.
با خودم فکر می کنم حالا

کوچه ء ما چقدر تاریک است

گریه ، مادر ، دوشنبه ، در ، کوچه

راستی! فاطمیه نزدیک است....

--------------------------------------------------------

سلام دوست عزیز

فرا رسیدن ایام فاطمیه و شهادت مادر حسین(ع) را تسلیت عرض میکنم

برای اینکه بریم تو حال و هوای فاطمیه فعلا یه شعر گذاشتم

در ضمن منتظر مطالب ایام فاطمیه هم باشید

دعا یادتون نره

یاعلی
راستی زیارت قبول...
ایشالا که ما را دعا کرده باشی
یاعلی
از خداوند می خواهم به خاطر حسین (ع) ما را ببخشد
و بر ما رحم کند...
سلام .....
خسته نباشید ......خدا قوت ................
التماس دعا
انما یخشی الله من عباده العلماء.
من کان لله کان الله له.
از خداوند متعال مسئلت نمائیم تا درسال جدید با همت و تلاش مضاعف ،آنچه رضایت حضرت احدیت در آن است عمل بکنیم.آسمانی باشیدو عمار رهبر ؛ و قلمتان جاری و ساری.وفقکم الله..

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی