خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

سلام خدا

چهارشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۱۱:۲۹ ب.ظ

                                                                       

سلام خدا جون

خیلی وقته باهات حرف نزدم ، شاید چون کارم گیر نکرده یادت نیوفتادم ، شاید گناهام باعث می شن ، شاید ......

خدا جون هر بار باهات حرف می زنم آروم می شم ، تو همیشه هستی ، تنها کسی که هیچوقت تنهام نزاشتی . فقط حرف

زدن با تو آرومم می کنه . فقط تویی که می تونی گره از مشکلاتم برداری .

خدا جون هر وقت که ازت کمک می خوام کمکم می کنی هیچ منتی هم رو سرم نمی زاری . خدا جون این تویی که بدون

ضامن بهم روزی می دی و هیچی هم ازم نمی خوای.

خدا جونم وقتی باهات حرف می زنم انگار یه دستی میاد روی سینم و هرچی غم و غصه دارم از بین می بره ، یه دفعه خالی

میشم ، راحت میشم ، انگار که اصلاً مشکلی نبوده.

خدایا ، خدای عزیزم ، به خاطره همه چی ازت ممنونم

خدایا بهم کمک کن که در مسیر تو قدم بردارم ، خدایا همه چیز به اراده تو انجام میشه ، خدایا کمکم کن بشم همونی که تو

می خوای

خدا جون خودت گفتی از من بخواهید تا اجابتتان کنم ، خدا جون من خودتو می خوام

خدایا تو همیشه به یاده بنده هات هستی کمکم کن که ما هم به یاده تو باشیم

خدایا فرج امام زمان (عج) رو برسان
موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۲۹
حسن زاده

نظرات  (۴)

خدایا!
دیوانه ات شدم آن زمان که دانه ای را با آرامش بارها روی دوش

مورچه ای گذاشتی تا به مقصد برساند خود را....
آنگاه که دوست داری

کسی همواره به یادت باشد

به یادم من باش

که همواره به یادت هستم

بقره۱۵۴
موفق باشی
یا زهرا
سلام
بابا خوش به حالتون که تا یاد خدا می کنید دستی از سینه تان غمها را بیرون می کشد .... ما از بس مجازی یاد خدا می کنیم خدایان مجازی هم سراغمان را می گیرند .... وقتی با خدا صحبت کردید بگویید یه نیم نگاهی سمت ما هم بیاندازد ...صواب دارد به خدا !!!
بسم الله
خدایا تو همانطوری که من دوست دارم مرا آنطور قرار بده که تو دوست داری.
با اسم حسینیه لینک شدید.با اسم شجره طوبی لینک بفرمایید.
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی