خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

با هزار جور شرمندگی ................

جمعه, ۳۱ ارديبهشت ۱۳۸۹، ۰۲:۱۸ ب.ظ

                                                                             

سلام آقا جان

بازم اومدم ،

با هزار جور شرمندگی

آقا جون دلم گرفته ، دلم برا غربته شما گرفته ، دلم از دسته خودم گرفته از همه آدما ....

چرا من اینجوری شدم ؟

آقا جون چی شد که فراموشت کردم ؟

آقا جان خیلی سخته ولی می گم ، دیگه عادت کردم به نبودنت و ندیدنت. آقا یادم رفته مولام شما هستین ، آقا دنیا منو اونقدر مشغول خودش کرده که اصلاً یادم رفته اصلاً برای چی به این دنیا اومدم.

عزیز زهرا هر چقدر که می گذره ،هر چقدر که بزرگتر می شم کمتر یادتون می کنم .

چقدر غریبی آقا جون

آقا جون چرا اینطور شد ؟ این دنیا چی داره که به خاطرش شما رو فراموش میکنم؟

خیلی سخته تنهایی ، خیلی سخته آدمایی که حسین حسین میگن صدای هل من ناصر شما رو نشنون.

آقا جان راست کفتن که هر روز عاشوراست و هر جایی کربلاست. هر روز تو موقعیت های مختلفی صحنه عاشورا دوباره تکرار می شه فقط آدمای داستان هستن که عوض میشن . همیشه یه طرف حقه یه طرف باطل ، یه طرف ظالم یه طرف مظلوم و مثل همیشه یه عده زیادی کوفی .

آقا جون هر روز صحنه عاشورا برای ما داره تکرار میشه . وقتی می بینم داره به یکی ظلم میشه و حرفی نمی زنم می شم کوفی خیلی وقتا یزیدی می شم و .....؟؟؟؟؟؟

آقا جون می ترسم از روزی که شما ظهور کنین و من در مقابل شما باشم ، آقا جون می ترسم که خودمو ارزون بفروشم ، آقا جون می ترسم بشم کوفی و اینبار مهدی تنها بمونه ، مولای من ترسم از اینه که صدای هلهله یزیدی ها نظاره صدای هل من ناصر شمارو بشنم .........

آقا جون الهی بمیرم برای غربتت ، مولا جان من آدمه بی لیاغتی هستم میدونم آقا جون ضعیف النفس  هستم میدونم ، خودمو ارزون می فروشم میدونم ، ارادم ضعیفه می دونم ..........

ولی یه چیزه دیگه هم هست اونم اینه که آقا جون دوستون دارم ، مولای من غربونه غریبیتون بشم دلم به خاطره شما گرفته ، عزیزه زهرا تمامه زندگیم به فداتون ، امیرم تو دلم محبت شما وجود داره ، آقا جان هنوز اونقدر کر نشدم که صدای هل من ناصر شما رو نشنوم ، هنوز دلم براتون می گیره ، هنوزم منتظره اومدنتونم ، آقا جونم بیا ، بیا و قلبه منو شفا بده قلبی که قرار بود محبت شما توش جا بگیره شده خونه شیطون .....

آقا جون بیا .....
 
آمدم بار دگر مستم کنی.....................
 

افسوس که عمری پی اغیار دویدیم
از یار بماندیم و به مقصد نرسیدیم

سرمایه ز کف رفت و تجارت ننمودیم
جز حسرت و اندوه متاعی نخریدیم

پس سعی نمودیم که ببینیم رخ دوست
جان ها به لب آمد، رخ دلدار ندیدیم

ما تشنه لب اندر لب دریا متحیّر
آبی به جز از خون دل خود نچشیدیم

ای بسته به زنجیر تو دل های محبّان
رحمی که در این بادیه بس رنج کشیدیم

چندان که به یاد تو شب و روز نشستیم
از شام فراقت چو سحر گه ندمیدیم

ای حجّت حقّ پرده ز رخسار برافکن
کز هجر تو ما پیرهن صبر دریدیم

ما چشم به راهیم به هر شام و سحرگاه
در راه تو از غیر خیال تو رهیدیم

ای دست خدا دست برآور که ز دشمن
بس ظلم بدیدیم و بسی طعنه شنیدیم

شمشیر کَجَت، راست کند قامت دین را
هم قامت ما را که ز هجر تو خمیدیم

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۲/۳۱
حسن زاده

نظرات  (۲۰)

خوشا به حالت که با مولای خود اینگونه زیبا سخن می گویی.

وای بر من که چقدر دلش را شکستم و دیدگانش را تر کردم.

وای بر من و وای بر امثال من.
سلام
...........فقط میتونم بگم آقا ما شرمنده ایم....راست میگی ما واقعا از کوفییا هم بدترییم ... آخه چرا باید اینهمه ظالم باشیم ...
همیشه خوبا گمنامن ..یعنی ما نمی خوایم بریم دنبالشون....به خدا من مظلومتر از مهدی کسی رو ندیدم..حداقل امام حسین یه ماه محرمی داره که ماواسش عزاداری کنیم اما آقا با اینکه غایبه ولی ما کوچکترین یادی ازش نمی کنیم .....
التماس دعا
یا زهرا
ای کاش که این جمعه دگر باز آیی
از پرده ی غیبتت به اینجا آیی
تو هستی و ما چشم ولایت بستیم
هر دم پی قائم محمد هستیم
سلام
ممنون ....
سلام
زیبا سخن میگید...
حرفاتون حرفای خیلی از ماهاست
بسم الله...
سلام صادق جان!

جانا سخن از زبان ما میگویی...


دیدی این هفته هم گلزار نرفتیم!!!...
جواب ارشد امشب میادا...دعا کن!!

التماس دعا
یا علی مددی///
التماس دعا
از شهادت حضرت زهرا (س)تا ولادت امام زمان (عج) 70 روز مانده !! اگر هر روز 10 صلوات برای تعجیل در فرج حضرتش بفرستیم 700 صلوات میشود و اگر 20 میلیون نفر صلوات بفرستند 14میلیارد میشود ...

به نظر شما ارزشش را دارد؟؟

بدونیم که :

اگر فقط من و تو مثل شیعیان حضرت موسی (ع) باشیم و با سوز وجود از تنگی زمونه و گرگهاش پیش خدا شکایت ببریم و خدا هم بخواد، امام زمان با ما تولدشونو جشن می گیرن!!


به هر چند نفری که می تونید لطفا اطلاع رسانی کنید.

اللهم عجل لولیک الفرج
سلام علیکم و رحمت خدا بر شماباد.
مولای متقیان.پیشوای عارفان.امیرمومنان حضرت علی(ع) می فرمایند:

آن که منتظر فرج ما است،همچون کسی است که در راه خدا در خون خود تپیده باشد.کمال الدین ص 645


رواق منظر چشم من آشیانه تست.
کرم نما و فرود آ ،که خانه خانه ی تست.

یاعلی
سنگین ترین غروب من لحظه بی تو بودن است
و سکوت تو خاموش ترین حجم لحظه هایم
و من تو را می سرایم ای سبز ترین دقایق زندگیم
تو خوش بو ترین قسمت زندگی منی
که با آمدنت سنگینی یخزده را میشکنی
تو رنگین کمان دلم بعد از این همه شب های بارانی و سردی
تو اوج فریاد من در سکوت سرد پاییزی
بیا و ببین که برای من همیشگی ترینی
-------------------------------------------------------------
سلام . خدا قوتت بده داداش صادق
الفبای شیعه
سلام متن زیبا و تکان دهنده ای بود . اللهم عجل لولیک الفرج والعافیة والنصر

موفق و پیروز باشید

ممنونم سلام ممنونم سر میزنی اینم یه وبلاگهامه یا زهرا
یا علی
۰۱ خرداد ۸۹ ، ۱۳:۵۹ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب الزهراء(س)........................

السلام علیک یااباصالح المَهدی(عج) ...

دردم از یار است و درمان نیز هم..

دل فدای او شد و جان نیز هم...

سلام.. تشکر از حضورتان.

التماس دعا..

یامَهدی(عج) ادرکنی.....
سلام داداش صادق

دلنوشته قشنگی بود. راست میگی واقعا امام زمان (عج) را فراموش کردیم. شاید دعای فرج را بر حسب عادت میخوانیم. کاش بشه از یاران واقعی آقا بشیم
سلام آقا
احوال شما
ببخشید برای تاخیرم
زیبا بود



تویی که بر سر خوبان کشوری چون تاج
سزد گر همه دلبران دهندت باج
۰۲ خرداد ۸۹ ، ۱۶:۳۵ جواد رمضانپور
سلام دوست عزیز
وب زیبایی دارید
اگر با تبادل لینک موافق هستید خبرم کنید
موفق باشید

یا علی فدای سید علی


موفق و پیروز و تندرست باشید
سلام
ممنون که سر زدید
پست زیبایی گذاشتید
حتما همه رو تحت تاثیر قرار داده از جمله من
اللهم عجل فرجه ....
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۰۰:۱۰ بهار نارنج
درود خدا بر شما.

محتاج دعایم.

چقدر صدای حاجی آرامش را بر قلبم جاری می سازد.

نمی دانم دلیلش چیست؟!

طنین صدایش مرا به یاد ماه خدا می اندازد.

ممنون از شما.
۰۳ خرداد ۸۹ ، ۱۲:۰۵ خادم خلق الله
با سلام
و با تشکر از حضور شما در وبم .
مطلب جالب و آموزنده ای بود .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی