خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

سلام بر غریب........

جمعه, ۱۱ تیر ۱۳۸۹، ۱۲:۱۵ ق.ظ

خیلی وقت بود جمعه ها ننوشته بودم.

نمیدونم چرا هر کاری میکردم نمی شد.حتما شما نمی خواستید دیگه.

خوب حالا که اجازه دادید یه دنیا حرف دارم

اقا میدونی چیه

تمام مشکلاتی که تو این مدت داشتم و می خواهم فراموش کنم و بگم اگر این مدت از یارم دور بودم و چیزی ننوشتم؛؛؛؛

 به خاطر مشکلات بود نه به خاطر کم سعادتی ؛؛؛به خاطر دستای پر گناهم ؛که شرم از نوشتن داشت؛

به خاطر چشمای پر از برق ؛آره برق آتش گناه ؛گناهانی که خواسته نا خواسته و برام پیش می یاد عادی تر از آب خوردن لذت می برم؛؛؛

اگر شما بیاین و بگید و درد و دل کنید و از بی وفایهام  بگید من چه کنم...

مولا ؛در آغاز نه روی سلام داشتم ؛نه زبانی برای سلام کردن

مولا ؛آقا سلام

نمی دونم ؛ زمانی که شما  بی وفایی منو  دیدید ؛چی گفتید

زمانی  که دیدید با شما عهد می بندم و بعد از مدتی حتی شما را از یادم می برم چی گفتید

اقا خاک بر سرم کنن اگه من مصداق این حدیث شده باشم.

«شیعیان ما به اندازه آب خوردن ، ما را نمی خواهند ،اگر بخواهند دعا می کنند و فرج ما

می رسد» « امام زمان (عج)»

اقا اگه منم اینجوری شدم

                                          "پاکم کن و خاکم کن"

اقا اگه بخوام بنویسم از بی وفاییم و از وفای شما تمومی نداره.

ولی بقیش بمونه ................

 

التماس دعا

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۱
حسن زاده

نظرات  (۱۱)

سلام

این نظر به صورت اتوماتیک برای صدها وبلاگ بروز شده ارسال شده است .
اگر شما هم میخواهید نظر خودتون رو به آسانی و به سرعت در صدها
وبلاگ ثبت کنید یه سر به ما بزنید . نسخه نمایشی نرم افزار رو میتونید
به صورت رایگان توی وبلاگم دانلود کنید
گفتم یارب مرا براتی بفرست ... توفان زده ام فلک نجاتی بفرست .. .گفتند که با زمزمه ی یا مهدی .. .نذر گل نرگس صلواتی بفرست..
سلام متن زیبائی بود
۱۱ تیر ۸۹ ، ۱۶:۴۵ خانم معلم
سلام
در علت انتظار امروز روایتی از امام عصر اورده ام .... تقصیر همین اعمالمونه ، همون اعمالی که امام هم ازمون انتظارش رو ندارند که اینطور باید غم هجران خوریم ... البته اگر خوریم !!!!
تازه تنها نیستی ...برگرد پشت سرت رو نگاه کن ببین چه خیل عظیمی فقط الکی الکی مهدی یا مهدی میکنن .....
تازه تو از شاید از همه بهتر باشی که حداقل اعتارف میکنی .... من و بقیه ازت خیلی عقب تریم ....
التماس دعا
۱۲ تیر ۸۹ ، ۰۱:۵۸ پرستوی مهاجر
با سلام و صلوات بر محمد و آل محمد
خیلی خوشحال شدم که به وب شما اومدم و از اینکه با اسم وبلاگ کریم اهلبیت رو از غربت در آوردی خوشحالتر
یادمه وقتی میخواستیم اسم هیئتمون رو انتخاب کنیم اسمشو گذاشتیم عشاق الحسن (ع) که آقا رو از غربت بیرون بیاریم به وسع خودمون
الان هم به لطف آقا مشغول خدمت به نوکران در هیئات هستم
به من هم سری بزن
درود تازه های عشق بر شما...
ابتدا بابت تأخیر در اطلاع رسانی ها از شما پوزش می طلبم...
خبر1
طرح کوچ لشکر سایبری از بلاگفا به پلاکفا، شما نمیاید؟!! همه داریم میریم، شما هم بیایید... فقط لطفا عجله کنید تا در انتخاب نام کاربری مورد علاقه تان دچار محدودیت نشدید!!...
لطفا قدوم پاکتان را در تازه های عشق بگذارید ...
التماس دعا! یا زهرا....
۱۲ تیر ۸۹ ، ۱۹:۳۰ مبهوت(خدایا! عاشقم کن...)
بسم الله
سلام
التماس دعا
و دیگر هیج!!
یا زهرا(س)
۱۳ تیر ۸۹ ، ۰۰:۳۶ طلبه امروزی
السلام علیک یا اباعبدالله
سلام
ممنون خیلی خوشحال میشم این کار رو با هم انجام بدیم.
یه وبلاگ دیگه دارم کلا انگلیسیه به آدرس:karbala.weblog.com
منتظر خبرتون هستم
۱۳ تیر ۸۹ ، ۲۳:۵۷ بهار نارنج
سلام
نمی دونم چرا اون شب این حرف ها رو زدم.
اون روز از دست خدا کمی دلگیر بودم.
و این دلخوری هم از سوی من و هم از سوی خدا برطرف شد.

برایت دعا می کنم و محتاج دعایت هستم
سم رب الزهرا والشهداوالصدیقین.....

سلام....

برای آغاز:

گفتم:خسته ام

گفت:از رحمت خدا ناامید مشوید(زمر/۵٣)

گفتم:انگار،مرا فراموش کرده ای!

گفت:مرا یاد کنید تا یاد شما باشم(بقره/١۵٢)

گفتم:چقدر احساس تنهایی می کنم!

گفت:من که نزدیکم(بقره/١٨۶)

گفتم:با این همه گناه...آخر چه کاری می توانم بکنم؟

گفت:مگر نمی دانید خداست که توبه را از بندگانش قبول می کند(توبه/١٠۴)

گفتم:دیگر روی توبه ندارم

گفت:(ولی)خدا عزیز و داناست،او آمرزنده ی گناهان و پذیرنده ی توبه است٠غافر/٢-٣)

گفتم:با این همه گناه برای کدام گناهم توبه کنم؟

گفت:خدا همه گناه ها را می بخشد(زمر/۵٣)

نا خواسته گفتم:الهی و ربی من لی غیرک

گفت:خدا برای بنده اش کافی نیست؟(زمر/٣۶)

گفتم:هیچ کسی نمی داند درون دلم چه می گذرد!

گفت:خدا حائل هست بین انسان و قلبش!(انفال/٢۴)

گفتم:غیر از تو کسی را ندارم

گفت:ما از گ گردن با انسان نزدیکتریم(ق/١۶)

گفتم:............

گفت:.....................
.
.
سلام خوشحال میشم توافتتاحیه ی وبلاگم تشریف بیارید
سلام جمکران میری امسال نیمه شعبان؟
اگه رفتی فراموش نکن من را به اقا بگو امسال یکی که سالای پیش می امد امسال نتوانست بیاید بگو او نتوانست بیاید تو فراموشش نکن
خدانگهدار

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی