خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

یا امام رضا

چهارشنبه, ۱۶ تیر ۱۳۸۹، ۰۹:۴۳ ب.ظ

یا علی ابن موسی الرضا (ع)

آقا جون بازم شرمندم کردی

آقا جون دلم واسه حرمت تنگ شده بود

آقا جون ممنونم

 

اگه لایق باشم فردا شب تو حرم ضامن آهو یادتون میکنم

 

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۴/۱۶
حسن زاده

نظرات  (۵)

۱۷ تیر ۸۹ ، ۰۲:۰۵ سندس دختری در جست و جوی حقیقت
سلام
التماس دعا
۲۰ تیر ۸۹ ، ۰۹:۵۰ خادم الشهدا
یا فتاح
سلام
خدا قوت...
خوش به سعادتتون...
منم ان شاءالله اخر این هفته راهیم...
راستی بالاخره وبلاگ هویزه به روز شد.
منتظرم.
یازهرا
۲۰ تیر ۸۹ ، ۲۰:۳۰ خانم معلم
سلام

خوش به حالتون ..ببین چقدر خوبین که آقا دوباره دعوتتون کردن .... التماس دعا هر جا که هستین

نگران من نباشین ..مطمئنا خیره ... تقریبا از کار وزندگی افتاده بودم .... سعی میکنم بیشتر به خودم برسم تا به وبلاگ !!! کمی از کتاب خوندن دور شدم و ..... تمام وقتم رو وبلاگ پر کرده بود
گرچه هنوزم خلاصی پیدا نکردم !!! ...
هر جا باشم دعاتون میکنم ...یکی از حسن های داشتن وبلاگ پیدا کردن دوستان خوبی چون شماست ....
شما هم ما رو از یاد نبرید و دعامون بکنید ....
در پناه حق باشید انششا الله .
سلام و عرض ادب و احترام!
خسته نباشید..
یه سوال دارم!! شما میتونید سوال منو جواب بدید!! ؟؟
منتظر حضورتون هستم!!

بر جذبه هر نگاه مهدی صلوات!!
سلام علیکم
زیارت قبول حق
متشکرم از حضور شما
وبلاگ نیکویتان نیز لینک شد
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی