خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

و حال آخر شعبان

چهارشنبه, ۱۳ مرداد ۱۳۸۹، ۰۱:۰۰ ب.ظ
 
 
خدایا... انقدر دلم تنگ بود که نمی توانستم برایت حتی بنویسم ... انقدر دلم تنگ بود که کلمات دلتنگیم در صفحه ذهنم بارها و بارها سریع تر از کاغذ می گذشتند و انگشتانم برای نگاشتن عمق دلتنگیم یاری نمی کردند ... انقدر دلم تنگ بود که هرگاه به سختی دستانم روی حروف می لغزیدند تا کمی از دلتنگیم بکاهند چشمانم دیگر یاری نمی کردند ... انگار که همه چیز و همه کس دست به دست هم داده بودند تا دلتنگی هایم را فقط و فقط تو بشنوی و بدانی ...

در پیچ و تاب این روزهای دلتنگی دلم می گرفت برای تنهایی ها و مردان تنهای روزگار ... می دانم که تویی بهترین همدم همه تنهایی ها ... و اگر نبود یاد تو و امید به تو چقدر دلتنگی ها طولانی و بی پایان می شدند ... پس ... خوب من ... برای همه بودنت ... برای همه شنیدنت ... و برای همه دیدنت ... تو را بارها و بارها شکر می گویم ...

نمی دانم اینها که می گویم مناجات است یا درد دل ... اما می دانم که درد است ... درد است اینکه مناجات هایم با تو دیر می شود ... درد است اینکه به کلبه دلم با تو سر نمی زنم ... به تاریخ مناجات قبلی ام نگاه کردم ... انگار که سالهاست با تو سخن نگفته ام ... دلم تنگ توست . چه کنم از دست این منِ من ... که تا هوای مناجات می کنم ُ وسوسه ای در دلم می اندازد و هوایی ام می کند . چه کنم ... تو به دادم برس . کم کمک به سال می رسد دوری ام از کتابت ... که همنشینش شده بودم ... شاید از سال بگذرد مناجات خواندنم از صحیفه ات ... دلم را غبار گرفته ... فکرم راکد شده ... قلبم خاموش شده ...  انگار که نفسم بهانه می خواست ... هرچه هست می دانم که تنها و تنها چاره اش پیش توست . کمکم کن مهربانم . راهی برایم بگشا . همتی در من بگمار تا  بسی بهتر از گذشته با تو خلوت کنم ... بیچارگیم را تنها تو می دانی و تنها تویی که همیشه با من می مانی ... و دردم را تنها تو درمانی ... تو که مهربان ترین مهربانانی ....


تو این روزهای آخر شعبان دعا یادتون نره

التماس دعا

یا علی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۱۳
حسن زاده

نظرات  (۱۲)

۱۳ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۰۱ مُتَرَصِّد
یا الله...
سلام
اینکه همیشه حس میکنی از اون دوری خودش نهایت عشقه ، اینکه دلتنگی ، اینکه حس میکنی هیچ کاری برای اون وبرای نزدیک شدن بهش انجام ندادی همه از سر عشقه ، پسر خدا خیلی مهربونه ، دلتنگی هات رو میبینه ، صدات رو میشنوه ، و تو دلش میگه بنده ی من ، تو یک مخلوقی و من خالق ، تو یک عبدی و من معبود این همه قرار نیست خودت رو عذاب بدی .....
ساعت 8 صبح رادیو جوان رو گوش کن ، یه جمله فکر میکنم از آقای جوادی املی باشه که میگه کسی که در طول روز برابر وظیفه ی الهی کار میکند او دائما به یاد خداست و همین طور جمله دیگه ای رو تکرار میکنه که گوینده اش رو نشناختم که میگه هر وقت بنده ای به یاد خدا می افتد حتما خدا قبلا یادی از بنده اش کرده است .....
توصیه می کنم این ساعت رادیو جوان رو گوش کنی .... یاد خدا بودن آرامش بخش دلهاست و تویی که این همه یاد خدایی باید در دلت ارامش برقرار باشه ، چرا این همه بیتابی میکنی .... خدا بهت نظر میکنه .... مطمئنم .... به شما نظر نکنه به مایی که سرشار گناهیم نگاه می کنه ؟ !!!
سلام
اول بگم من عاشق این عکسم تو وبلاگ قبلی ام گذاشته بودمش و اونجا کلی طرفدار پیدا کرده بود ....
حسرت روزهای گذشته !! ، بهتره پند بگیریم از گذشته حسرت دردی رو دوا نمیکنه ....برو خدا رو شکر کن که اهل ات کرده ، یه قلب با معرفت بهت داده ، یه سوز گذاشته تو جیگرت ، یه اشک گذاشته تو چشمات ، یه درد گذاشته تو دلت اینا همش لطفه .... اینا رو نمیبینی ؟ !!
اگه جلسه برگزار می کنی ، اگه این ور اون ور می کنی ، اگه وقت دعا کردن درست و درمون نداری ، باور کن هیچ اشکالی نداره ، گفتم که اونی که برابر وظیفه الهی داره کار میکنه دائما به یاد خداست ...
یادمه به یکی از شاگردام میگفتم اگه می خوای برای خدا کاری کنی و خوشحالش کنی ، پدر و مادرت رو شاد کن ، به گلدون آب بده ، به گنجشکا غذا بده ، سر یه گربه دست بکش ، مگه خدا چی میخواد ؟ حتما باید بشینی صحیفه سجادیه بخونی تا حس کنی با خدایی ؟ ...نه بخدا اشتباه می کنی ....
دعا و ذکر هر چیزیه که تو رو یاد خدا بندازه ، داری مشکلی از مشکلات بند هاش رو حل میکنی در حال ذکر گفتنی ، چرا این چیزا رو دست کم می گیری .... .
کی آقا گفته 10 روز اگه تو مشهد بودی زیارتت قبوله ولی اگه یه روزه با هواپیما بکوبی بری و یه سلامی بگی و بر گردی زیارت محسوب نمیشه ؟ !!! ....
تو که دیگه بهتر میدونی حساب و کتاب خدا با ما فرق میکنه .....
از خدا بخواه توفیق خدمت به بنده هاش رو بهت بده ....
واقعا حرف پدرم آویزه گوشمه که از ته قلبش ، از اعماق وجودش میگفت :
عبادت بجز خدمت خلق نیست .....

پسرم برای منم دعا کن ...... خیلی دعا کن ..دعا کن صبرم رو زیاد کنه ....
از کجا باید شروع کرد قصه ی عشقو دوباره
تا همه بغضای عالم سر عاشقی نباره؟
سلام مجدد تازه های عشق بر شما
"آدرس شعبه ی جدید تازه های عشق در پلاکفا با عنوان (سکوت 2) "
منتظر حضور گرمتان هستم
التماس دعا!
من به خدایی ایمان دارم که می دانم

آغوشش مهربان تر از مادر...

و نوازشش عاشقانه تر از پدر!

راضیم به رضایت خدایی که یادش

آرام بخش دل است.

التماس دعا.
به نامش و به یادش

السلام علیک یا حبیبی ایها الصادق!!!

أین أنت؟
?Where are you
?Waar ben je
?Où êtes-vous
?Где вы находитесь
?Wo bist du
.
.
.
دیگه نمیدونم با چه زبونی سراغت رو بگیرم!!!!!!
کجایی تو؟

یا تو نخوانده ای که جوابی دهی مرا
یا اس ام اس های چشم به راهت نمی رسد!!!


زود تند سریع بیا خودت رو به من معرفی کن!!
بدو تا اضافه خدمت نخوردی!!
منتطرم
یا علی مددی...
اوه!!!
خصوصی شو نزدم!!!
از عمد بود؟
از کجا فهمیدی؟
بدو بیا کارت دارم
این آیکون رو نداشت

[آیکون کسی که دلش میخواد کله ی یک عدد صادق رو بکنه..بیخ تا بیخ]+


التماس دعای فراوان
باسمک یا الله!

سلام...

ماه شعبان و رجب،نم نم اشکی شد و رفت
خانه ابریست خدایا رمضان را چه کنم؟

ایشالا همیشه عاشق این آقای مظلوم بمونید...
یادش بخیر...پارسال تا چند رو ز قبل ماه رمضون ما مکه بودیم...
یاد زیارت جامعه کبیره حاج آقا بکایی نصفه شب،پشت دیوارهای بقیع خیر...

ایشالا محیاتون همیشه محمدی بمونه...
نوای وبلاگتون زیباست!

یاعلی/.
سلام
دوست عزیز
ممنون که قدم رنجه فرمودید
به وبم سر زدید
و با بزرگواری نظر گذاشتید
در پناه حق و حاجت روا باشید
سلام بر رمضان سلام بر ماه قشنگ خدا






سلام

وبلاگ ˙·▪● سرفراز باشی میهن من ●▪· برگزار می کند


ختم دسته جمعی قرآن کریم به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان
برای تعجیل در فرج آقا و عاقبت به خیری خودمون .

عزیزانی که تمایل دارند در این طرح شرکت کنند جزء انتخابی خود را در قسمت نظرات مشخص نمایند .
زمان اتمام ختم قرآن پایان ماه مبارک رمضان
یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی