خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

و اندر احوال رمضان

پنجشنبه, ۲۱ مرداد ۱۳۸۹، ۱۰:۵۱ ق.ظ

ای ساربان اهسته ران

ارام جان گم کرده ام

اخر شده ماه خدا

من میزبان گم کرده ام

در میکده بودم ولی

بیرون شدم از غافلی

ای وای از این بی حاصلی

عمر جوان گم گرده ام

پایان رسد شام سیه

اید حبیب من ز ره

اما خدا حالم ببین

من یار را گم کرده ام

ای وای از این غوغای دل

از دلبرم هستم خجل

وقت سفر ماندم به گل

من کاروان گم کرده ام

نعمت فراوان دادیم

منت به سر بنهادیم

اما ببین نامردیم

مولاتو را گم کرده ام

من عبد کوی عشقم و

من شاه را گم کرده ام

اقا تو را گم کرده ام

اقا تو را گم کرده ام

اقا تو را گم کرده ام

بنوشتم این نامه چنین

با خون دل ای مه جبین

اما ببین بخت مرا

نامه رسان گم کرده ام

شرمنده ام اما بگم

اقا تو را گم کرده ام



پ ن:

اصلا باورم نمیشه یه سال شد و دوباره این مهمونی شروع شد.

خدا جون ممنونم که بازم رام دادی.

انشالله امسال مهمون خوبی واست باشم.

از همتون التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۵/۲۱
حسن زاده

نظرات  (۲۰)

۲۱ مرداد ۸۹ ، ۱۴:۱۶ مُتَرَصِّد
انشاالله...

سلام علیکم
التماس دعای فراوان

یا الله...
سلام
من دیشب دونه دونه اسم همه تون رو بردم ... یادت بودم .... تو این شبها که دلت خدایی میشه و پر میزنه به کوی دوست ، یاد منم باش .....

اما من مطمئنم تو آقا رو گم نکردی ... اون در کنار توست و تو در کنار ایشون ....
مهم دلته که پر میزنه براش .... انشالله جسمش رو هم با همین چشم ظاهری بتونیم ببینیم و شرمنده اش نباشیم .....
*به نام خالق اشک*
سلام داداشی!
چه عجب!
شعر قشنگی بود...آفرین به حس انتخابت...




راستی ماه رمضون هم اومد!!...
"اذن دخول" خوندی؟

یا علی مددی...
انشالله امسال مهمون خوبی واست باشم.

انشالله.

التماس دعا.
سلام
روزه داری و طاعات و عبادات قبول در گاه حضرت حق انشالله
عبد گنه کار! عبد خطا کار! ماه رمضونه ماه رمضونه...
خدای منان اراده کرده ما رو ببخشه به هر بهونه
گدای گنه کار بهانه جور کن
از دل دیوونت شیطون رو دور کن
بیا تا بریم گوشه خرابه
کلبه دلت رو خونه نور کن
امشب به دستم پیاله دارم
دلی شکسته چو لاله دارم
در آرزوی می طهورم
من از سه ساله حواله دارم
سائل قدیم در حسینم
وا کنید درو نوکر حسینم
چرا از می کربلا ننوشم
که من نوکر دختر حسینم
هر کی تو دنیا امیری داره
بزرگی داره آقایی داره
بزرگتر من خانوم رقیه ست
بزرگواری ازش میباره...
ای که در دو دنیا پناه مایی
یک تنه فاتح شام بلایی
گوشه خرابه گنج خدایی
آخرین کشته عشق بابائی



سلام
قبلنا یه سری می زدی!!
پاسخ:
خیلی سر میزنم ولی نمیدونم چرا نمیتونم نظر بدم............
۲۳ مرداد ۸۹ ، ۱۳:۵۴ خادم خلق الله
با سلام به همه دوستان خوبم

قصد داریم با عنایت خداوند و حضرت علی (ع) و کمک شما دوستان در ماه مبارک رمضان ختم قرآنی برای حضرت علی و سلامتی آقا امام زمان برگزار کنیم . لذا از همه دوستان خوب تقاضاداریم ما را در این امر کمک کنند
جویند همه هلال و من ابرویت

گیرند همه روزه و من گیسویت

از جمله این ۱۲ ماه تمام

یک ماه مبارک است آن هم رویت!



رمضان...

رم از آن...

و هر که بهتر رم کند برنده تر است...

_______________________________________________
سلام دوست عزیز

فرا رسیدن ایام زیبای ماه مبارک رمضان گرامی باد

با مطلبی در مورد ماه مبارک رمضان به روزم

فطرسی بمونید
سلام به صفای دل شما انشا الله که عملی میشه
فردا برم حساب باز کنم به امید خدا ....
اجازه دارم خصوصی ات رو عمومی اش کنم که همه بدونن گزارشی خواهیم داشت ؟
سلام!!
بعد عمری اومدی میگی : و دیگر هیچ!!
دارم برات
خیلی مخلصیما
یا علی مددی...
سلام

ارادت شما به کریم اهل بیت غریب مدینه آقا امام حسن مجتبی (ع) ستودنیست

انشاالله آقا امام حسن مجتبی (ع) شفیع شما باشند

----
قصه کوچه حسن را می کشد
از حسن مادر خجالت می کشد
کاش طفلم در میان خانه بود
شرم او صبر و توانم را ربود
----
الله العن اول ظالم ظلم حق محمد و آل محمد و آخر تابع له علی ذلک
درود بر شما...
ای حرمت قبله ی حاجات ما
یاد تو، تسبیح و مناجات ما
مکتب تو مکتب عشق و وفاست
درس الفبای تو، عشق و صفاست
التماس دعا، یازهرا!
۲۵ مرداد ۸۹ ، ۱۷:۲۶ چشمه و تشنه
شرمنده ام اما بگم
آقا تو را گم کرده ام!
.
.
.
جالب بود ...

خوشحال میشم به وب من هم سر بزنی!
۲۷ مرداد ۸۹ ، ۲۰:۰۵ ارادتمندالعلما
سلام دوست عزیز .
من ارادتمندالعلما هستم و وبلاگی به نام اخبارالعلما دارم .
مطالبت سایتتون رو میخونم و از اون لذت بردم . دوست دارم از این به بعد دوستای خوبی برا هم دیگه باشیم و همیشه به یکدیگر سر بزنیم . من به شما سر میزنم و پستهاتون رو میخونم و نظر هم میدهم .
شما هم اگه مارو لایق دونستید به طور مستمر به ما سر بزنید و برای ارتقای مطالب ما نظر کارشناسی هم فراموشتون نشه .

در ضمن اگه خواستید اطلاع بدید شما رو با افتخار لینک کنم .
به امید دیدار همیشگیتان.
akhbar-olama.blogfa.com
رمضان آمد و ما در طلب یار دعا گویانیم
ای خدا در شب قدرت به ظهورش برسان
منتظر خسته و نالان و پریشان شده ایم
کی شود تا به رکابش همه فرمان ببریم

اللهم عجل لولیک الفرج- خدایا فراغ مولا و سخته به این ماه عزیز دل مولامونو به ظهورشون شاد کن.
۳۰ مرداد ۸۹ ، ۰۲:۰۷ کبوتر امام رضا(ع)
بسم رب المهدی(عج) ...

صلی اللهُ علیک یااباصالح المَهدی(عج) ...

موعود(عج) ! شکسته بال و پرم ...

در هوای دلتنگی .. قفس نشین شده ام .. بی تو ... تادلم تنگ است ...

تو نیستی متعلّق فقط به خوبـان که ..

شبی به خلوت من هم بیـــــــــــــا !دلم تنگ است ..

سلام ...

ملتمس دعا ...

یامهدی(عج) ادرکنی ...
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۱۹:۳۲ رنگ آمیزی خدا
سلام این کمترین رو پذیرا باشید ...
زیبا می نویسی ...
یا مهدی
خدایا یعنی می شه سال 88 = سال ظهور ؟!
۰۱ شهریور ۸۹ ، ۲۳:۳۷ میثاقی دوباره
سلام
قشنگ بود
در میکده بودم ولی

بیرون شدم از غافلی

التماس دعا
بسم الله....
سلام...
میلادامام حسنه...
پس چراشماکه وبلاگتون مزین به نام ایشونه آپ نکردین؟
منتظرآپتون هستیم
یاعلی
التماس دعا
سلام علیکم؛ خوب هستین؟؟
شما خسته نشی اینقدر زود به زود وبلاگت رو به روز می کنی!!!

هاهاهاها!!!

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی