خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

فقط به عشق سیدالکریم(ع)

جمعه, ۲ مهر ۱۳۸۹، ۱۲:۲۸ ق.ظ
فردا روز شهادت ولی نعمتمون . صاحب شهرمون . امام زاده واجب التعظیم . کریم ابن کریم . سیدالکریم

حضرت عبدالعظیم(علیه السلام)

من زار عبدالعظیم بری کمن زار الحسین بکربلا

کربلای ملک ری عبدالعظیم

یادگار مجتبی عبدالعظیم

اگه تونستید یه سر حتما به حرم آقا بزنید

التماس دعا

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۰۲
حسن زاده

نظرات  (۱۳)

۰۲ مهر ۸۹ ، ۰۵:۰۸ خانم معلم
سلااااااام
چه عجب !
خدا رو شکر سید حسنی براتون ارج و قرب داشتن که آ پ کردین ، بقیه که برن .....

به هر شکل فردا رو معافم کنید تا شهر ری رفتن رو ...فردا رو از همین راه دور سلام میدیم خدمتشون ...شش روز کفایت میکنه تا شهر ری رفتن از این جا ....

حالا خوبی ؟ !!!!! بدجوری نگرانمون میکنی و بعدشم هیچ خبر نمیدی که چی شدی ؟ !!
بامرام !! ...
۰۲ مهر ۸۹ ، ۱۳:۱۱ مُتَرَصِّد
عرض تسلیت
التماس دعا
یا الله...
۰۴ مهر ۸۹ ، ۰۱:۳۷ بهارنارنج
سلام آقا صادق.
سراغی از دوستان نمی گیرید؟!

دلم خیییییییییییییییییییییلیییییییییییییییی تنگه و گرفته!
هوای دلم ابریست...
برای همه چیز دلم تنگ شده...
دلم برای شبهای مسجد ارک و صدای حاجی تنگ شده...

برای دل تنگم دعا کنید...
سلام و عرض ادب و خسته نباشید
عالیه عالی
یا علی
۰۵ مهر ۸۹ ، ۱۲:۴۷ عاطفه رنگ آمیزی خدا
سلام
چه عحب آپ کردین ؟
آپم.
.♥.•'´¤´¯`°•.¸ **¤>جوانان منتظر »¤** ´¸.•°´¯¤ .♥.•'´


بسم رب الشهید ...

یاحضرت زهراء(س) ...

سلام ...

خسته نباشین ....خیلی زیبا بود ....

موفق باشین در پناه حق ....

اللهم عجل لولیک الفرج

السلام عیلک یا اباصالح المهدی‏

الا به جاده خورشید تکسوار بیا

تو را به حرمت چشمان انتظار بیا

تو ای مسافر سرچشمه‏های روشن عشق‏

نشسته بر دل آینه‏ها غبار، بیا

غریب می‏شود ای دوست عاشقی بی تو

به کوی غربت یاران بی قرار بیا


اللهم عجل لولیک الفرج

.♥.•'´¤´¯`°•.¸ **¤>جوانان منتظر »¤** ´¸.•°´¯¤ .♥.•'´
۰۸ مهر ۸۹ ، ۰۷:۵۵ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج
باعرض سلام خدمت شمادوست عزیز
وبلاگ زیبای دارین امیدوارم در تمام مراحل زندگی سربلند وپیروز باشیدبه وبلاگ کانون فرهنگی هنری الغدیر خورموج سر بزنیداگر مایل باشید تبادل کلیک کنیم حتما درخبر نامه ماعضوشوید مطالب اینده ما جالب خواهد بودنظر فراموش نشه التماس دعا
مهدی جان به انتظار تو نشستن اشتباه ماست به انتظار تو باید ایستاد!
التماس دعا
یا علی(ع)
با سلام خدمت شما دوست عزیز .

اللهم عجل لولیک الفجر
۱۱ مهر ۸۹ ، ۲۲:۱۳ خادم الحسن
سلام علیکم
با سلام
حرم مجازی امام حسن مجتبی (ع) مجددا بازگشت....
با حجره امام صادق (ع) پذیرایتان هستیم
خادم حرم امام حسن مجتبی (ع)
یا مجتبی
برای سلامتی و تعجیل در فرج حضرت بقیه الله الاعظم (روحی و ارواح العالمین له الفداه) قصد داریم یه ختم دسته جمعی قران کریم داشته باشیم و اون رو تقدیم به روح حضرت نرجس خاتون (سلام الله علیها)کنیم ...

بسم الله...
بسم الله
سلام
خیلی وقت بود اینجا نیومده بودم!
دلم هوای حرمش رو کرد!!
خوش به حال مشهدی ها...قمی ها...شهر ری ای ها...کربلایـ......
برای دلم دعا کنید
یا زهرا(س)
سلام
ولادت امام رضا علیه السلام بر شما مبارک.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی