خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

تو دلم یه دنیا حرفه

پنجشنبه, ۱۵ مهر ۱۳۸۹، ۱۰:۴۶ ب.ظ

مولایم :  
 
یکی از اثرات محبت شما در زندگی من , نه بهتر است بگویم در زندگی ما , غمی است که برپیکره روح و روانمان کشیده شده و در اعماق وجودمان نفوذ کرده است . 
 
هر عیدی که فرامی رسد بنا است که ما بخندیم ؛ خوشحال باشیم و شادی کنیم و ما نیز می خواهیم در اعیاد چنین باشیم ؛ اما چه کنیم که غیبت تو خنده را به ما حرام کرده است . 
 
سرورم : ما درخوشحالی شما خوشحالیم اما در اعماق درونمان چنان غمی نهفته است که حتی الفاظ قادر نیستند بر پیکره اش لباس شوند . 
 
یا مولای : 
 
هر روز فرخنده ای که از ایام الله فرا می رسد ما شیعیان جشن می گیریم , اما درمیان فریادهای شهدایمان و نالهای کشته هایمان و آتش ظلمهائی که از زمان شهادت مادرت فاطمه زهراء برما روا داشته اند . 
 
خوشحالیهایمان را با اشک و خون ترسیم می کنیم و با بغض فرو کشیده لب فرومی بندیم و خواهیم گفت که سرچشمه زلال امامت آنگاه د ردل زمین فرو رفت که بانگ های فریاد : هل من ناصر ینصرنی , اباعبدالله علیه السلام بی جواب ماند.  
 
آقای من :  
 
این غم همواره درون سینه های ماست تا زمانی که ظهور بفرمائی . 
 
البته چنین است که حزن جز فرآورده محبت شما نیست. 
 
- چطور خوشحال باشد عاشقی که این چنین معشوقی دارد و به فراق او مبتلاست؟ 
 
- چطور بخندد تشنه ای که دریایی از آبی شیرین و زلال و خنک د رپیش دارد امابرای سیراب شدن از آن راهی نمی یابد ؟ 
 
- مولای من:  
 
- مامی خندیم اما این خنده فقط بر لبان ما نقش می بندد زیرا که در دلهای ما آتشفشانی از سنگهای گداخته حسرت نهفته است . 
 
- حسرت یک نگاه ... 
 
- حسرت سیراب شدن د ردریای چشمهایت و حسرت شنیدن سخنان حکیمانه ات . 
 
- امیدوارم هرگز نخواسته باشم به شمارش آورم اثرات محبتتان را در زندگیم , زیرا که محبت شما د رزندگی من نه تنها اثرنکرده است بلکه با روزگار من عجین شده است و گوشت و خون و پوستمان ازآن روییده است . اینکه بخواهیم از اثر چیزی در زندگیمان صحبت کنیم که بزرگترین رکن زندگی است شاید بی معنا باشد. 
 
حبیبا:  
 
چطور از اثر محبتت در زندگیم سخن بگویم و در حالی که دانه های عشقت هنگامی در قلبم کاشته شد که به من درس خداشناسی می دادی وقتی که ذرّه کوچکی بودم، در قبل از این عالم . 
 
و واضحتر بگویم . 
 
سیدی!  
 
کوچکترین تشعشع از اثرات محبتت در زندگیم متلاشی شدن همه وجودم و توجه همه قلبم و خیر دنیا و آخرت برایم . 
 
به امید آن روزی بیایی و به سرمای غربت و تاریکی جهل و زشتی ظلم خاتمه دهی . زیرا که زیبایی و خوبی جز با وجودتو معنا نمی شود .

سید ما و مولای ما:

برای ما دعا . مولای ما تویی . صاحب ما تویی .

غریبا :

ما به جز تو پشتوانه ای نداریم

هرگز نگویمت که دست من بگیر                                عمریست گرفته ای مبادا رها کنی

 


به قول این وبلاگ نویس های حرفه ای

پی نوشت۱:

یه چندوقت کمتر میشه بنویسم و کمتر هم به دوستان میتونم سربزنم که ازشون معذرت می خام.

پی نوشت۲:

دلم بد جوری هوس زیارت کرده ولی ......

پی نوشت۳:

برام دعا کنید که توی هفته دیگه کارهای مهمی دارم

دعا کنید حل بشه

یا علی مددی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۷/۱۵
حسن زاده

نظرات  (۱۹)

سلام علیکم
دعایمان بفرمایید
۱۶ مهر ۸۹ ، ۰۱:۳۳ خانم معلم
سلام
چی شده ؟
من نمیونم چرا بهم ریخته شدی ...
گفتن که دلتون با ائمه باشه اما نه به این قیمت که دنیاتون رو از دست بدین و زجر بکشین
دلتون با ائمه و با امام زمان باشه خوبه ولی قرار نیست که هی بگی من کاری نکردم ، و .......

یه مقدار غیر عادی میشه ، " کوچکترین تشعشع از اثرات محبتت در زندگیم متلاشی شدن همه وجودم و توجه همه قلبم و خیر دنیا و آخرت برایم . "
یه کمی به واقعیت ها نزدیکتر بشی بهتره ....

منکه وبلاگ نویس حرفه ای نیستم اما برات دعا میتنونم بکنم
والله شما همین جوریش هم کم مینوشتی دیگه کمتر از این یعنی تعطیل دیگه عملا
من دارم فردا میرم قم خدا بخواد برات دعا میکنم
یکشنبه هم بچه ها رو قراره ببرم قم بازم دعات میکنم اگه قسمت شد و رفتم ....
دیگه قم که نزدیکه میتونی بری ..... فقط همت میخواد برای شما جوونا

حرف نبودن و ننوشتن رو نکن
امید که کارهای مهم ات هم خوب پیش بره .... دعامون کن .....

دفعه ی بعد هم که بهم سر زدی حالت خوب باشه ....
سلام
متن و اشعار زیبائی بود
انشاالله مشکلاتتون حل بشه
التماس دعا


اللهم عجل لولیک الفرج و العافیه و النصر بالحق محمد و آل محمد

درود بر شما...
بالاخره تازه های عشق هم به جمع تحریم کنندگان بلاگفا پیوست.
کد لوگوی تازه های عشق:

آدرس جدید سکوت ( تازه های عشق): www.iaghin.mihanblog.com
خوشحال می شوم از حضورتان!
سلام
پرسیده بودید چرا چادر رو انتخاب کرده ام . شاید همه ی دلیل هایی که برشمرده بودین دخیل بودن . یه کم اصرار خونواده یه کم تفکر !! یه کم احساس یه کم همون سه تا نقطه که فکر کنم منظورتون ریاکاری بود ( البته هیچکس دوست نداره اینو بگه . منم دوست ندارم به خاطر ریا باشه ولی شاید یه کم ریا کاری هم قاطی کارم باشه !) اما بیشتر به خاطر دعوت کردن دیگران به حجاب و مخصوصا چادر بود . حالا هرجور که می خواین قضاوت کنین . راستی چرا خصوصی گفته بودینش ؟
ممنون
محتاجیم به دعاتون ...
سلام دوست عزیز... نوشته ی فوق العاده ای بود ... واقعا تحت تاثیر قرار گرفتم ...

اجرت با آقا

ما مفتخریم که میزبان نائب بر حق امام زمان (عج) هستیم ولی حیف من به دلیل کلاس نمیتونم از دانشگاه در خدمت ایشون باشم ...

و در مورد سوالت : اگه خدا قبول کنه مهندسی شیمی _ گرایش گاز و نفت قبول شدم.. البته سو تفاهم نشه ... دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات تهران


جانم فدای رهبرم ..
یا حق
۲۶ مهر ۸۹ ، ۰۹:۵۱ مُتَرَصِّد
سلام بر صادق بزرگوار
میلاد هشتمین اختر آسمان امامت و ولایت بر امام عصر عج و شمادوست گرامی مبارک باد.
خیلی التماس دعا دارم
یا الله...
خدا خاک کربلا رو توی کوره ای گداخته
بعد از اون بادست عباس مشهد الرضا رو ساخته
به روزم
سلام .../
میلاد مبارک
از آقا عیدی بگیرید انشاءا...
سلام بر شما دوست گرامی:



وبلاگ دفاع از حریم تشیع، شما را دعوت می کند به مطلبی که عنوان آن به صورت زیر است:

بخاری دشمن اهل بیت بود!!! (قسمت اول)

در این پست، همراه با تصاویری از کتب اهل سنت، به همگان اثبات خواهیم نمود که آقای محمد بن
اسماعیل بخاری، صاحبِ کتاب صحیح بخاری، با اهل بیت دشمنی داشت!!! و همچنین ثابت خواهیم نمود که
احادیثش را بر پایه بدعت گذاری، جمع آوری کرده است!!!

این پست از جنجالی ترین مطالب و پست های وبلاگ دفاع از حریم تشیع می باشد! (از شما تقاضا دارم که
کل این مطلب را خوانده و نظر خود را اعلام بدارید.)

http://imam-ali-mola.blogfa.com/post-22.aspx



انشاءالله در تمامی امتحانات الهی موفق و سربلند باشید.

یا علی...

با سلام و عرض ادب و احترام شما دوست بزرگوار. بمنظور اطلاع رسانی و آگاه سازی جوانان عزیز از دام های زیبایی که تحت عنوان عرفان و . . . توسط دشمن پیش رویشان گسترده شده ، بر آن شدیم تا با تحریر سلسله مقالاتی تحت عنوان تهاجم خاموش به بخشی از این عرفانهای نوظهور بپردازیم . بر همین اساس وبلاگ حاج حمید در مقاله تهاجم خاموش (1) به عرفان اوشو می پردازد . امیدوارم دوستان و عزیزان بزرگوار با مطالعه این مقاله بنده را از نظرات و پیشنهادات خود خود بهره مند سازند.

با تشکر - حاج حمید
غــــــــروب پنج شـــنبه بی قرارم

شبیه جــــمعه ها چشم انتظارم

فقط یک جمعه می آئی ولی من

تمام جـــمعه ها را دوســت دارم


به امید ظهور...

یا علی...

سلام
ممنون ....زنده ایم ونفسی می کشیم هنوز ....

نگفتی اون کار مهمت خوب پیش رفت یا نه ؟

خدا بهتون صبر بده جهت فوت امواتتون
و انشا الله عروسی خودتون

عزا و عروسی دو روی یک سکه اند .... مثل خوبی و بدی ...زشتی و زیبایی ....

ولی اینکه از عزا شروع و به عزا ختم بشه در یک هفته چیز عجیبی بود ....
امیدوارم گذرت کمتر به بهشت زهرا بابت این جور مسائل بیفته .... و بیشتر در مجالس شادی باشی ....

خودت خوبی ؟ .....
بهتر شدی ؟
امام جمعه تهران :

استقبال از رهبری در قم مانند ورود تاریخی امام (ره) به میهن بود .


------------ بروزم
سه روز دیگر می شود چهل روز تا محرم! بیاییم از چهل روز مانده به محرم با شرکت در طرح ختم چهل زیارت عاشورا (هر روز یک زیارت عاشورا) به استقبال محرم برویم. به امیدی که بتوانیم محرم امسال را به نحو احسن درک کنیم. در صورتی که تمایل دارید در این طرح شرکت کنید، تا چهارشنبه 5 آبان اعلام کنید.
سلام
ممنون اجرتون با ابا عبدالله(ع)
التماس دعا یاحسین(ع)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی