خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

حدیث 14

چهارشنبه, ۱۹ آبان ۱۳۸۹، ۱۱:۲۲ ب.ظ

بسم الله

اللهم عجل لولیک الفرج

ریّان بن شبیب گوید: روز اول ماه محرم خدمت حضرت امام رضا علیه السلام رسیدم؛ به من فرمودند:

ای پسر شبیب! اگر بر حسین علیه السلام گریه کنی تا اشک هایت بر گونه هایت روان شود، خداوند هر گناهی که کردی از کوچک و بزرگ و کم و زیاد می آمرزد. ای پسر شبیب! اگر شاد می شوی که خدا را ملاقات کنی در حالی که گناهی نداری، حسین علیه السلام را زیارت کن. ای پسر شبیب! اگر شاد می شوی که در غرفه های ساخته شده در بهشت با پیغمبر و آلش علیهم السلام ساکن شوی، بر قاتلان حسین علیه السلام لعنت بفرست. ای پسر شبیب! اگر شاد می شوی که ثوابی مانند ثواب کسانی که با حسین علیه السلام شهید شدند برای تو باشد، هر وقت به یادش افتادی بگو:«یا لَیتَنی کُنتُ مَعَهُم فَأَفوزُ فَوزاً عَظیماً» : «کاش با آنها بودم و به فوز عظیمی می رسیدم»... .

(امالی شیخ صدوق،صفحه 129)

التماس دعا

یاعلی

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۰۸/۱۹
حسن زاده

نظرات  (۲)

۲۰ آبان ۸۹ ، ۰۰:۲۹ مُتَرَصِّد
یا الله...
۲۰ آبان ۸۹ ، ۲۱:۴۳ بهارنارنج
چه رازی نهفته است! جمعه آسمان آبی است،
اما دلت حال غروب ابری‌ترین روزهای پاییز را دارد.

سلام
دلم خیلی گرفته...
من هم دلم برای زمان زندانی بودن شیطان تنگ شده,چقدر زود گذشت...

دعاگو هستم,شما نیز دعا بفرمایید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی