خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

سلام بر......................

يكشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۸۹، ۱۱:۲۵ ق.ظ

بسم الله

 

پاهای مسافر تاول زده بود .

 

گفت :

 

« ببینید ای مردم ، این پاهای تاول زده پاداش گام زدن در راه خداست . »

 

جوانمرد گفت :

 

«راه خدا را با پا نمی توان پیمود !

 

این راهی است که تنها با دل می توان رفت . . .

 

با دلت آنقدر برو . . .

 

تا دلت تاول بزند . »

 


نزدیک یک سالگی این خونه امام حسن مجتبی (علیه السلام) است و چون روز تولدش

نمیتونم بنویسم الان نوشتم .

اگه قسمت بشه دارم میرم جنوب و بعدش هم اگه بازم قسمت بشه دارم میرم عمره .

اگه عمری باقی بود قبل از عمره یک بار دیگه تو این حسنیه می نویسم

ولی اگر نشد ما را حلال کنید.

التماس دعا

راستی یادم رفت بگم:

دیروز با جمعی از دوستان وبلاگ نویس رفته بودیم 

عیادت جانبازان قطع نخاع و ....

جای همه دوستان خالی بود.......

یا علی مددی

 

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۸۹/۱۲/۲۲
حسن زاده

نظرات  (۷)

بسم الله الرحمن الرحیم الحمد لله رب العالمین
سلام
التماس دعا داریم فجیعا
۲۴ اسفند ۸۹ ، ۱۴:۰۵ مُتَرَصِّد
سلام علیکم

وَإِذَا قَرَأْتَ الْقُرآنَ جَعَلْنَا بَیْنَکَ وَبَیْنَ الَّذِینَ لاَ یُؤْمِنُونَ بِالآخِرَةِ حِجَابًا مَّسْتُورًا ﴿۴۵﴾
و چون قرآن بخوانى میان تو و کسانى که به آخرت ایمان ندارند پرده‏اى پوشیده قرار مى‏دهیم (۴۵)

سوره الاسراء
سلام بر شما

در پناه حق باشید انشالله
التماس دعا
با دلت آنقدر برو...
تا دلت تاول بزند
زیبا بود و دلنشین
التماس دعا
هیچ وقت نمی خوام برم...فکر می کنم اون ها نیازمند نگاه ترحم آمیز من نیستند...
از این جهت گفتم که به اون درجه ای نرسیدم که نتونم این نگاهو نداشته باشم...و نگاه اون ها رو بتونم حس کنم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی