خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

جانم علی (علیه السلام)

چهارشنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۰، ۱۱:۳۷ ق.ظ

مدد ز غیر تو ننگ است یا علی مددی

زمانه بر سر جنگ است یا علی مددی

 

 

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۱/۳۱
حسن زاده

نظرات  (۸)

یا علی مددی...
سلام و درود بر شما...
به لطف و یاری خدا و عنایت ائمه (به ویژه حضرت ولی عصر (عج) ) و شهدا، تصمیم داریم تا با کمک و تلاش های شما دوستان، یک تیم سایبری تشکیل بدهیم. تیم سایبری متشکل از وبلاگ هایی ست که با یکدیگر مرتبطند، همدیگر را پشتیبانی می کنند و به شکلی هم مکمل یکدیگرند. مدیران وبلاگ های مذکور می توانند در زمان اعلام همکاری موضوع وبلاگ خود را با توجه به علایق خود در هر کدام از زمینه های مذهبی، مهدویت، عاشورای حسینی، ولایت فقیه، فرهنگی، سیاسی، اجتماعی، آسیب شناسی و... مشخص کنند. لذا از دوستانی که تمایل به حضور در این تیم را دارند خواهشمندیم اسم و آدرس وب خود به همراه زمینه ای که در آن فعالیت می کنند را در قسمت نظرات وبلاگ : http://FAKEH.BLOGFA.COM برای ما ارسال نمایند.
نصر من الله و فتح قریب. التماس دعا!
سلام

آجرک الله یا صاحب الزمان

فرارسیدن ایام فاطمیه را تسلیت عرض می کنم

التماس دعا
مطالب جالب و خواندنی بود !!!!!
۰۱ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۶:۵۹ احسان بیگتاشخانی
سلام دوست عزیز وبلاگی طراحی کردم برای ازجار هرچه بیشتر از وهابی ها وپر کردن استشهادی برعلیه آنها اگر ممکن است شما نیز در این کار مرا یاری بفرمایید وشیعه بودن خود را نشان دهید تا نگویند چرا ساکت مانده ایم وهیچ کار نمی توانیم انجام دهیم پس لطفا آدرس وبلاگ را تو متن وبلاگتون با همین توضیحات قرار بدین به امید آمدن هرچه زودتر منتقم زهرا
متشکر
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۰۱:۴۰ محبان الحسین (ع)
اللهم عجل لولیک الفرج

مولا نشوی تنها من یار تو می گردم

و ز جرگه ی عشاقت سردار تو می گردم

گر لشکر سفیان ها از غرب بپا خیزد

در قحطی انسان ها عمار تو می گردم

از طعنه اشعث ها خون است دلم مولا

تبدار غمت هستم تمار تو می گردم
۰۲ ارديبهشت ۹۰ ، ۱۴:۱۶ محب حسن علیه السلام
السلام علیک ایتها الصدیقه الشهیده, یا فاطمه الزهرا....
سلام علیکم:
ما از الست طایفه ای سینه خسته ایم
ما بچه هــای مــادر پـهلــو شکسته ایم
امروز اگر که سینــه و زنجیــر می زنیــم
فردا به عشق فاطمه شمشیر می زنیم

ایام فاطمیه به شما برادر گرامی تسلیت عرض مینمایم
وب بسیار زیبایی دارید انشاالله به مدد مادرمون عاقبت بخیر باشید
خوشحال میشم نظرتئن را راجع به وبم بدونم

یا علی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی