خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

خوانـ کرمــ

خوان کرم گسترده ای .. مهمان خویشم برده ای .. گوشم چرا مالی اگر .. من گوشه نان بشکسته ام

سلام بر سلطان عشق.....

يكشنبه, ۲ مرداد ۱۳۹۰، ۰۷:۴۸ ب.ظ
بسم الله

و سلام نام خداست......

گرچه اهو نیستم اما پر از دلتنگیم

ضامن چشمان اهو به دادم می رسی؟

من دخیل التماسم را به چشمت بسته ام

هشتمین دردانه زهرا به دادم می رسی؟




وای من بی تابم امشب
از جنون سرشارم امشب
از عقول و بند منطق
من دگر آزادم امشب
من همان زاهد همانم
بی تو در کنجی بمانم
یا بمیرم یا بمانم
من ندانم من ندانم
طعمه در دام وصالت
حلقه بر گوش و فدایت
عقل در بالین عشقت
جان من حیرانم امشب
وصل بی رنجی بخواهم
اصل بی همتایم امشب.....

پی نوشت:

رفتم و برگشتم .....

یکی از بهترین سفرام بود ...... دلیلش بماند ......

ماه رمضون داره میاد.......

انشالله امسال هم رزق شب زنده داری بهمون بدند......

التماس دعا.......


موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۰/۰۵/۰۲
حسن زاده

نظرات  (۶)

سلام
زیارت قبول ... خوب معلومه دلیلش چیه ، من دعات کرده بودم

اما امسال چرا عقب نشینی کردی ؟
چرا موجودیتت رو تو طرحمون اعلام نکردی ؟

با این همه پسغام و پیشغام فکر کردم باید زود خودت رو بهمون برسونی ، هیچ خبری نبود ، پارسال بیشتر دلت شور میزد برای این طرح !
سلام بر شما

زیارتتان قبول
التماس دعا
کربلا رفته غمی دارد به وسعت دل کربلا ندیده ی در انتظار اما...
خوشا به حال آنکه نرفته ...
تیر هنوز در چله دارد...

کمان قد را خم می کند تا تیر رها شود...

اگر رها شد خدا کند قلب را بدرد...
۰۹ مرداد ۹۰ ، ۱۶:۰۵ بهار نارنج
سلام بر ماه خوب خدا.سلام بر خوب ترین زمان.سلام بر کوتاه ترین فرصت!!!ماه رمضان!سلام خدا برتو که پیش از آمدنت دل ها به شوقت به شور می آید و پیش از رفتنت از فراق ات به اندوه!!!

التماس دعا.
۱۰ مرداد ۹۰ ، ۱۴:۱۰ خادم خلق الله
با سلام به همه دوستان خوبم

قصد داریم با عنایت خداوند و حضرت علی (ع) و آقا امام زمان (عج) و کمک شما دوستان خوب در ماه مبارک رمضان ختم قرآنی برای ائمه و 14 معصوم و سلامتی آقا امام زمان و حضرت زینب (س) و حضرت ابوالفضل (ع) و حضرت معصومه(س) و سلامتی وا لدین و برآورده شدن حاجات همه دوستان برگزار کنیم . لذا از همه دوستان خوب تقاضاداریم ما را در این امر کمک کنند
۱۲ مرداد ۹۰ ، ۱۱:۱۵ فائزه(غروب انتظار)
سلام.زیارت قبول.با یه پست بنطر خودم "مظلوم" منتظرم...

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی